Ja var den jeg mente;-)M32 ikkje M22!
Noe mere informasjon om dette temaet?Håper denne brokoblings oppskriften til NAD M22 her vil komme til glede for NAD fansen her inne ( kilden er NAD )
Vis vedlegget 473989
Info komplett denne gjelder kun M22 oppskrift kommer fra Nad support.Noe mere informasjon om dette temaet?Håper denne brokoblings oppskriften til NAD M22 her vil komme til glede for NAD fansen her inne ( kilden er NAD )
Vis vedlegget 473989
La ut litt på forrige side også rett etter kjøp. C388 synes jeg er et knallkjøp til den prisen. Lavt støygulv og moderne forsterker med støtte for MDC-moduler gjør denne til en vinner synes jeg. Lyden er forholdsvis nøytral, men med muligens litt varme. Den driver også Daliene godt uten at jeg savner noe effekt som jeg gjorde med en Lyngdorf TDAI2170. Personlig så regner jeg med å beholde C388n i ganske mange år uten å endre noe på oppsettet. At en såpass rimelig forsterker faktisk kan levere på alle punktene jeg trenger var veldig overaskende for min del, så jeg var ikke i tvil etter en kjapp demo på Hifiklubben.Lite aktivitet blant NAD sine venner for tiden. Noen som har NAD C388 ell c368 og kan si noe om sine erfaringer?
Enig, tror mange flere hadde kjøpt Masters dersom de hadde beholdt M3 og solgt disse for 20.000 som de gikk for siste tiden i stedet for å oppdatere til M32 og øke prisen til 35.000....Hadde selv M15HD og M25.... De var state of the art når de kom ut
Synes ikke den nye serien som kom ut var så mye bedre..... Men nesten dobbel pris!
Ikke hørt de nye 388 368.....
Hva slags høyttalere har du på dette oppsettet?NADs venner lever.
Jeg er veldig fornøyd med min M51/M22 kombo. Har aldri vært så fornøyd som etter dette kjøpet. M51 som pre er også helt knall.
Jeg har hatt NAD M51. Du skal ha en råbra receiver for å oppnå samme lydkvalitet som med denne NAD (noe jeg tviler på finnes), husk også at DAC'en på den heller ikke er verst, selv om den ikke er av siste årgang. Grei å få tak i brukt er den også, fra nordiske land (se www.hifishark.com ).Hva slags høyttalere har du på dette oppsettet?NADs venner lever.
Jeg er veldig fornøyd med min M51/M22 kombo. Har aldri vært så fornøyd som etter dette kjøpet. M51 som pre er også helt knall.
Jeg bruker en Yamaha rx-v receiver som pre på M22 og føler dette fungerer ganske bra på mine Dynaudio DM 3/7, men litt nysgjerrig på om M51 vil være en oppgradering.
Er nok også mange med grisedyrt utstyr som ville fått "hakaslepp" over NAD C388 til 15.000 om de hadde "tørt" lytte til den og både se hva den inneholder og hva som kan bygges inn i den.Nad C368 må vel være årets mest undervurderte forsterker? Gikk til innkjøp av en slik i helgen med Bluesound modul. Dette ble en såpass fin match med Quad Z4 at denne blir gitt! Savner ikke noe i forhold til Dali Epicon 6 og C388 egentlig, men nå har det oppsettet stått litt for lenge frakoblet merker jeg grunnet oppussing..
Er nok også mange med grisedyrt utstyr som ville fått "hakaslepp" over NAD C388 til 15.000 om de hadde "tørt" lytte til den og både se hva den inneholder og hva som kan bygges inn i den.Nad C368 må vel være årets mest undervurderte forsterker? Gikk til innkjøp av en slik i helgen med Bluesound modul. Dette ble en såpass fin match med Quad Z4 at denne blir gitt! Savner ikke noe i forhold til Dali Epicon 6 og C388 egentlig, men nå har det oppsettet stått litt for lenge frakoblet merker jeg grunnet oppussing..
Tror du må lese inlegget mitt en gang til Geiren. Og dersom du fortsatt skulle tolke det som jeg med dette har ment at denne NAD er min personlige favoritt, så må du stikke over til nabo'n og låne lesebrillene hansEr nok også mange med grisedyrt utstyr som ville fått "hakaslepp" over NAD C388 til 15.000 om de hadde "tørt" lytte til den og både se hva den inneholder og hva som kan bygges inn i den.
Er ikke dette en klasse D forsterker da som du like så godt. MusicBear
Her er en utalelse fra deg i en annen tråd.
Selv er jeg fan av blytunge klasse A forsterkerier, og betrakter nærmest det nye skumle klasse D som noe digitalt - som igjen umulig kan låte annet enn litt syntetisk.
Man velger selv. Mener det er inkludert i prisen med montering, men det tar ikke mange sekunder å montere selv heller. Man bare skrur ut de to skruene, putter inn kortet (etter å ha tatt av embalasje og beskyttelses-teip etc.) og skrur i de to skruene igjen. Men det kan lønne seg å oppgradere firmware på forsterkeren først, om den er gammel. Dette er det bare å laste ned fra NAD sine sider og kjøre inn på en USB-stick. bruksanvisning på dette finnes på samme side som firmwaren.Kan man montere modulene til NAD c368/388 selv? eller blir de montert i butikk, evt nettbutikk?
Har ikke fått hørt denne selv, men hører at folk skryter av denne. Nå står ikke akkurat denne på lista over potensielle forsterkere, men jeg har kikket på de dyrere NAD'ene ved flere anledninger.Er nok også mange med grisedyrt utstyr som ville fått "hakaslepp" over NAD C388 til 15.000 om de hadde "tørt" lytte til den og både se hva den inneholder og hva som kan bygges inn i den.Nad C368 må vel være årets mest undervurderte forsterker? Gikk til innkjøp av en slik i helgen med Bluesound modul. Dette ble en såpass fin match med Quad Z4 at denne blir gitt! Savner ikke noe i forhold til Dali Epicon 6 og C388 egentlig, men nå har det oppsettet stått litt for lenge frakoblet merker jeg grunnet oppussing..
Er ikke dette en klasse D forsterker da som du like så godt. MusicBear
Her er en utalelse fra deg i en annen tråd.
Selv er jeg fan av blytunge klasse A forsterkerier, og betrakter nærmest det nye skumle klasse D som noe digitalt - som igjen umulig kan låte annet enn litt syntetisk.
PS jeg har lyttet til den, og den er ikke dårlig
Vis vedlegget 513717
Har akkurat hatt C388 hjemme og testet mot Hegel H300. 1-0 til NAD. Den nye classic serien likte jeg veldig godt. De er nøytrale med et snev av varme og ingen lyttetretthet. Synes de er gøyere å lytte på en Master serien som jeg synes blir for korrekte i lengden.Hei! Jeg har for tiden en Hegel H80, men er ute å etter å oppgradere denne. Denne er koblet til TVen og driver et par Bowers & Wilkins 707 s2. Har sett på bla. NAD C368 og 388 som alternativer. Har noen erfaringer med NADene kontra Hegel forsterkere? Eventuelt mellom de to NAD modellene, spesielt i forhold til forskjellene i krefter?
I tillegg er jeg interessert i HDMI MDC modulen de tilbyr. Noen som har erfaringer med denne og hvordan ARC og CEC fungerer i et oppsett med TV?
Tøft hadde en Nad 3300 i mange år nå er det kun M27 M22x2 pluss en steinalder Nad på loftet jeg ikke husker model nummer påMå vel melde meg in her jeg og da.
I skapet står det en NAD 1000 Monitor Series Stereo Preamplifier (no less).
Har du nye utgaven av M22 som kan brokobles?Tøft hadde en Nad 3300 i mange år nå er det kun M27 M22x2 pluss en steinalder Nad på loftet jeg ikke husker model nummer påMå vel melde meg in her jeg og da.
I skapet står det en NAD 1000 Monitor Series Stereo Preamplifier (no less).