NATTRANGLER

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Tenkt på en liten sak. Har merket meg at når medlemmene fra HFS har fått litt blankt i blodet, har de ofte ting de vil si, men det passer ikke alltid inn i allerede foreliggende tråder.
Derfor kunne vi trengt en tråd der det er fritt spillerom for kreative utspill.

Dette er mitt utspill ;D

LF
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.140
Antall liker
8.769
Torget vurderinger
1
Lyst på et glass Cognac?


Den Ærværdige

Bjørn
 

mokris

Medlem
Ble medlem
11.09.2003
Innlegg
14
Antall liker
0
kom akkurat hjem fra et kjempe-herlig slektstreff ;D
og er nå på hytta. Klokken har passert 04:15 og nå er det på tide å komme seg i seng. ;)
God-Natt til de nattravner som ennå er oppe :)

Mvh
Morten :)
 

jfinneru

Bransjeaktør
Ble medlem
24.02.2004
Innlegg
141
Antall liker
33
Torget vurderinger
1
Tenkt på en liten sak. Har merket meg at når medlemmene fra HFS har fått litt blankt i blodet, har de ofte ting de vil si, men det passer ikke alltid inn i allerede foreliggende tråder.
Derfor kunne vi trengt en tråd der det er fritt spillerom for kreative utspill.

Dette er mitt utspill ;D

LF
og hvem av dere er dette? ;) LF står kanskje ikke for Linda Fox ;D
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Nå føler jeg har lov til å skrive på denne tråden, vet at det ikke er riktig natten enda. (men, det er det for meg ;))

Det har vært en særs begivenhetsrik dag, LSK videre i cupen ;D ;D ;D ;D

Var ikke dumt med Hønefoss heller (Zanetti er en utrolig god fotballspiller), nå gjenstår det bare å få VIF ut!!!!!!!

Det som har skjedd i engelsk fotball gir jeg blanke i, men sure Arsenal fans skapte ikke glede i bybildet i Satanvanger i dag ;

Stor glad klem Lin
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Hafnafjördur slo Valur 2-0, passa meg bra.

og Everton tok 3 poeng. ufortjent ja, men samme faen.
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Nå føler jeg har lov til å skrive på denne tråden, vet at det ikke er riktig natten enda. (men, det er det for meg ;))

Det har vært en særs begivenhetsrik dag, LSK videre i cupen ;D ;D ;D ;D

Var ikke dumt med Hønefoss heller (Zanetti er en utrolig god fotballspiller), nå gjenstår det bare å få VIF ut!!!!!!!

Det som har skjedd i engelsk fotball gir jeg blanke i, men sure Arsenal fans skapte ikke glede i bybildet i Satanvanger i dag ;

Stor glad klem Lin
Molde er også videre,og vi vinner i år! ! (og jeg er ikke full nei)
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Bare Molde ikke rykker ned og gjør det bedre enn Ålesund så er jeg fornøyd i år....
 

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Innlegg
3.202
Antall liker
341
Bare Molde ikke rykker ned og gjør det bedre enn Ålesund så er jeg fornøyd i år....
Må Molde rykke ned for å bli bedre enn Ålesund? Da er jaggu meg Ålesund i bånn altså :D
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Må Molde rykke ned for å bli bedre enn Ålesund? Da er jaggu meg Ålesund i bånn altså :D
Du la ikke akkurat godviljen til,..... men du kom allikevel fram til riktig konklusjon ;D.
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Tenkt på en liten sak. Har merket meg at når medlemmene fra HFS har fått litt blankt i blodet, har de ofte ting de vil si, men det passer ikke alltid inn i allerede foreliggende tråder.
Derfor kunne vi trengt en tråd der det er fritt spillerom for kreative utspill.

Dette er mitt utspill ;D

LF
Jeg støtter det forslaget...En egen fylletråd da?
Har selv dårlig erfaring med fyllekjøring på PC'n min..
Skriver bare svada og bestiller altmulig på netthandel
:-[
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Måtte qxl brenne i Hel.... etter våte kvelder ;D !!!
 

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Jeg støtter det forslaget...En egen fylletråd da?
  Har selv dårlig erfaring med fyllekjøring på PC'n min..
Skriver bare svada og bestiller altmulig på netthandel
                                      :-[
Dette var min intensjon, ja ;D

Men, ser den har utviklet seg til en edruelig fotballdiskusjon. Savner de store "visjoner", som gjerne melder seg etter noen enheter med god drikke ;)

Forøvrig et godt innlegg, kanskje kan man med denne tråden unngå både fyllekjøring av pc, og de plagsomme fyllemeldingene på mobil ;)
Lf
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
I år har jeg byttet en del komponenter, og har da opplevd noen ganger å få mail ang annonsene i helgene. Kommer hjem helt karbonade og skal selvfølgelig svare der og da. Huff så kjedelig å sjekke utboksen dagen etter å finne ut at man har skrevet en hel masse jibberish. Skulle vært promille test på pc:)
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Fikk nesten lyst til å hive meg på flaska med en gang ;D ;D ;D
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Noen skulle vært utstyrt med alcolås på anleggene sine......... ;D

johna
Trodde det sto at noen skulle hatt alcolås på innleggene sine :eek:. Følte meg litt støtt ;D.
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Noen skulle vært utstyrt med alcolås på anleggene sine......... ;D

johna
Hvis jeg drikker hvitvin og tyrker-shots, så blir jeg en av de. Fy faen. Den blandinga blir jeg ikke full av, jeg blir høy. :D
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Hvis jeg drikker hvitvin og tyrker-shots, så blir jeg en av de. Fy faen. Den blandinga blir jeg ikke full av, jeg blir høy. :D
Betyr det at du må sette deg på gulvet for å komme i riktig lytteposisjon ??? Eller velger du å vinkle høyttalerne mer oppover :-/
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Må helst vinkle meg selv rett i seng. Huff, ikke bra blanding.
 

Wortexsurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.08.2004
Innlegg
105
Antall liker
0
Ennå verre; den j....a tequilaen!
Begynner å bli et par år siden sist tequila-fylle for min del, men det siste jeg husker etter 14 tequila og to pils på tre kvarter er at jeg stod midt på dansegulvet og følte meg overraskende edru.
I neste øyeblikk lå jeg søkkvåt i senga mi 12 timer etterpå-hodet føltes som...jeg klarer faktisk ennå ikke å beskrive følelsen, og resten av kroppen var ute av stand til å fungere.
Jeg var sterkt forkjølt i tre uker etterpå, og fikk i ettertid høre at jeg hadde bestemt meg for å ta opp snebading midt i natta.
Never again!

mvh.Jan V.
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Begynner nesten å føle meg litt fyllesyk bare av å lese denne tråden :-X
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Ja, ikke sant. Verste jeg har hørt. Tequila er det lenge siden jeg også sluttet med. Takk og pris. Blir fryktelig galt.
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Noen skulle vært utstyrt med alcolås på anleggene sine......... ;D

johna
Ja det hadde vel heller ikke vært så dumt nei. Naboene mine er nok enige i det. Særlig når jeg kommer hjem kl.04 og skal spille musikk. Og da er det nok en smule høyt..... :-[
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Tequila har jeg ikke smakt siden jeg svingte innom Bulgaria på interrail i fjor... 60 øre pr. shot, og ifølge videodokumentasjonen satt vi der til en time etter stengetid ;D To kilometer tilbake til hotellet, masse skumle folk, husker ikke et fnugg... :-X
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Ja, nå er det like før!!! Som moldenser burde jeg vel ikke si dette, men Champions League blir ikke det samme uten Rosenborg :). Gleder meg også over at molde fikk hjemmebane mot Hønefoss i "semien" (skjønt Hønefoss er kanskje det beste laget som er igjen i cupen...!?). Lykke til "trøndere", i dag er dere "landslaget".
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Pussig, her skal det startes en "fylletråd" og alle vil bare diskutere fotball :-X Vel det bekrefter bare det jeg mener om fotball og fotballsupportere !! :D Hva jeg mener om fotball ? Vel det artigste onlinspillet jeg noengang har spillt var et som lå på VG. Man var "sniper" som lå på toppen av en tribune og skulle skyte alle fotballspillerne :D :D Minuspoeng hvis man traff dommeren fordi han var jo der for "å ødelegge spillet" han også. ;D

For øvrig hadde jeg en merkverdig opplevelse da jeg logget inn på sentralen litt før klokken 06:00 i morges. Da sto det: Gjester 6, medlem: Spiralis. Kun meg av alle audiofile medlemmer som var pålogget så tidlig på morran! :eek: Har jeg aldri opplevd før ! ::) Resten av dere lå vel i senga og sov etter å ha sett fotballpå TV til langt på natt. :p
Nei gi ungdommen stereo anlegg og ei flaske brennevin før idrett og sport tar dem ! ;D ;D
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
;D Beklager, men fotball og fyll er nært knyttet til hverandre, så dette problemet er ikke til å unngå ;D. Det går forresten an å bytte ut alle ordene i fotball-innleggene, som har med fotball å gjøre, med "fyll" og "alkohol". Det blir kanskje mer i trådens ånd ???

Mitt forrige innlegg blir da f.eks slik:

Ja, nå er det like før!!! Som moldenser burde jeg vel ikke si dette, men fyll blir ikke det samme uten alkohol :). Gleder meg også over at molde fikk alkohol mot fyll i "fylla" (skjønt alkohol er kanskje det beste ... som er igjen i fylla...!?). Lykke til "trøndere", i dag er dere "fulle".
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Nå har jeg virkelig lov til å skrive på denne tråden.

Hatt en super kveld ;D Dette er faktisk min første uke på byen uten røyk og det er en smule urettferdig... Tidligere tok jeg et par pauser for å røyke, men nå blir det lite pauser, dette resulterer i tidlig hjem :'(

Men, etter par glass vann og desperat roting gjennom cd'er kunne jeg vært ute igjen, men nå er jeg så sliten at jeg ikke orker å gå ut. Og Ellef er så sliten og trett at han ikke orker å underholde meg :mad:

Natta ciabatta Lin
 

phonologue

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.04.2004
Innlegg
61
Antall liker
0
I år har jeg byttet en del komponenter, og har da opplevd noen ganger å få mail ang annonsene i helgene. Kommer hjem helt karbonade og skal selvfølgelig svare der og da. Huff så kjedelig å sjekke utboksen dagen etter å finne ut at man har skrevet en hel masse jibberish. Skulle vært promille test på pc:)

Hehe... Kan fortelle deg at jeg var virkelig nedpå flaska da jeg handlet med deg... ;D Veldig fornøyd med handelen jeg, men det var ikke helt planen.... ::)
 

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
4.128
Antall liker
309
Dette ble nok bare RØR ::)




;D ;D ;)
Mvh
 

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Nå har jeg virkelig lov til å skrive på denne tråden.

Hatt en super kveld ;D Dette er faktisk min første uke på byen uten røyk og det er en smule urettferdig... Tidligere tok jeg et par pauser for å røyke, men nå blir det lite pauser, dette resulterer i tidlig hjem :'(

Men, etter par glass vann og desperat roting gjennom cd'er kunne jeg vært ute igjen, men nå er jeg så sliten at jeg ikke orker å gå ut. Og Ellef er så sliten og trett at han ikke orker å underholde meg :mad:Natta ciabatta Lin
Dette var jo virkelig i trådens ånd, usammenhengende og totalt uforståelig selv for meg som lever med deg.... Jasså, har du vært ute på byen en hel uke, ja det må man jo kunne si er svært urettferdig ;D

Du trengte vel strengt talt ikke meg for å bli underholdt, det synes jeg du klarte rimelig godt selv i natt....

Ellef
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Nå er jeg en Nattrangler jeg også....... Har vært ute på byen og er kjempefull nå! for å tilfredsstille min skrivekløe så må jeg skrive noe her! Skal dra igang anlegget og skremme naboene litt.....God natt..
 
Topp Bunn