NATTRANGLER

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.140
Antall liker
8.769
Torget vurderinger
1
...og så kom onkel politi...
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
nei, han har ikke kommet enda!
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.140
Antall liker
8.769
Torget vurderinger
1
Snask deg i seng!
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
nei,må holde på litt til... Snasker i meg litt potetgull..mmmmmmmmmm!
Og Tab EXtra..
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
På tide å bringe denne tråden tilbake! Tror jeg kvalifiserer nå. Hva gjør man når man begynner å vorse, for så å finne ut at man ikke gidder å sykle ned til byen for å dra på fylla? Jo, da blir man sittende her. Med øl. Man bestiller et par monoblokker på et allerede stramt studentbudsjett, og man legger ut den gamle integrerte for salg.

...

Smart. :-[
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Men ellers da? lurer på å kjøpe meg en platespiller,noe billig... forslag i fylla? Har en PSB Subsonic II sub for salg... Bytte noen? Tivoli Stereo også muligens for salg...Eller bytte? God natt............
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Jobber ombord på et skip, og været til havs er dritt.  Ligger til kai i Molde, og siden det er helg blir det en tur på byen.

Tenk dere.....
det er en fredags kveld i oktober og det er +20 C kl 20 på kvelden.  Ville det ikke være normalt at det er en del mennesker ute på byens serveringssteder?

Ikke i Molde nei!

Jeg har hørt at dere fra Møre og Romsdal er noen kjipe j......, men jeg trodde dette var mest spøk og vitseri.......det er det ikke!!!

Hva gjør folk da?  Sitter hjemme å sparer så de kan kjøpe mer spoiler og glitter til bilene sine?

Lørdag kveld og nytt forsøk?
Forsatt nydelig vær, men labert med folk.
Og så sære....... prøvde å snakke med noen lokale (og jeg var relativt edrulig, nykjemmet og ren i tøyet), men de satte nesa rett til værs og virket nokså avvisende.  Hva er galt?  Startet jeg ikke samtalen med å fortelle hvor mange fiskebåter eller møbelfabrikker jeg har i portoføljen?

Ærlig talt Moldensere.....jeg har reist og jobbet langs hele landet vårt, og truffet mange hyggelige representanter av rasen normenn.  Men særere eksemplarer enn Moldenserne tror jeg ikke jeg har møtt!

Et unntak!  Han karen som jobber i butikken til HIFI Center Kjeden (jeg var innom og kjøpte et sett hodetelefoner av ham i går) kom bort og slo av en fylleprat sånn i 0230 tida.  Trivelig kar.  Men han var innflytter og hadde kun bodd 12 år i byen.  Det tar nok lengre tid å bli så sær som resten av byens innbyggere.

Og forresten, snakket også med to søte damer som kom og satte seg ved bordet vårt.  Men de var fra Trondheim!!!  

Nå er det morgen å på tide å sove. Håper vi kan reise ut på Ormen Lange og jobbe neste uke og helg. Ut på byen i Molde vet jeg ikke og jeg makter ;D
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Hva gjør folk da? Sitter hjemme å sparer så de kan kjøpe mer spoiler og glitter til bilene sine?
;D ;D ;D ;D ;D
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Synd du fikk et slikt inntrykk av byen og folket. Men dette er ikke noe nytt.. Synd jeg ikke traff deg så kunne vi sikkert hatt en hyggelig hifi-prat..... :)
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Ærlig talt Moldensere.....jeg har reist og jobbet langs hele landet vårt, og truffet mange hyggelige representanter av rasen normenn. Men særere eksemplarer enn Moldenserne tror jeg ikke jeg har møtt!
Det smerter meg litt å si det, men det er mye rett i det du sier :'(. Heldigvis finnes det en del hederlige unntak, men de fleste har flyttet fra byen. ;D

Mvh. utflyttet moldenser
 

kjetilrosand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.11.2003
Innlegg
177
Antall liker
0
Må si du fikk se molde i et nøtteskall. De er en gang i året de er ålreit å gå ut i molde å de er i jazzen, ellers suger de no jævli. Og i jazzen er de så mange som er på besøk i byen så de er derfor de går ann å gå ut der da. Jeg bor rett over fjorden og de er ikke ofte en gidder å reise til molde på fest, da blir de heller Ålesund.
 

HottenTott

Medlem
Ble medlem
08.11.2004
Innlegg
7
Antall liker
0
Jobber ombord på et skip, og været til havs er dritt.  Ligger til kai i Molde, og siden det er helg blir det en tur på byen.
Så det er du som jobber på den svære, rare, men likevel tøffe båten med alt det gule utstyret ombord? Har sett mye på den båten der... Ser ut som et juletre på natta ;D

Forøvrig er din karakteristikk av Molde også mitt inntrykk etter å ha vært her et par måneder. Sjåførene her i byen ser jo ut til å rane bilavdelinga på Biltema minst én gang i måneden. Har til nå heller aldri truffet og prata skikkelig med en moldenser, kjenner bare folk utenbysfra.

Men dere er sikkert snille for det om!!
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Ja det er nok sant... Moldenserene er nok innesluttet. Var ute i går på Sting og jeg hadde det artig jeg!
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Må si du fikk se molde i et nøtteskall, ellers suger de no jævli.
Hadde vi enda møtt noen som hadde gjort det, så hadde det kommet noe godt ut av turen ;D ;D ;D
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Ja det er nok sant... Moldenserene er nok innesluttet. Var ute i går på Sting og jeg hadde det artig jeg!
Var innom Sting på fredag. Da vi kom lå det en dritfull 18-åring på gulvet som ambulansepersonellet prøvde å sope med seg. Ja jeg skrev sope, for det var på det nivået. OK band som spilte coverlåter forresten.

På lørdag var jeg innom, men fant fort ut av det ble litt "fjortis-aktig" for en førtiåring. Jeg og et par kompiser dro på "Løkta". Der var det vel litt andre veien igjen. En av gutta valgte uttrykket "bruktbørsen", mens en annen kalte det "grab a granny night" ;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Dere som skal ut på livet i kveld.

IKKE GLEM TRÅDEN HER DA !! ;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Kveld i familiens skjød. Hjemmelaget pizza, rødvin og "Med hjarte på rette staden" på TV. Mangler bare vov-vov, Volvo stasjonsvogn og sofa fra IKEA ! ;D ;D ;D ;D

Minstebarnet i seng, eldstemann i PC`n, fyr på peisen, god musikk og 22 år gammel Demerara Rum i glasset.

Kan det bli bedre ! ;D ;D ;D
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Men ellers da? Har hentet fam. platesamling fra hytta...
Det er lett å se at småbarn har håndtert platene.........(dvs meg selv..)
Dessuten er platene fulle av dritt....... Nålen ser ut som en stor hybelkanin etter at jeg har spillt igjennopm dem.. Fysj!!!!!
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
La inn bud på en Revolver platespiller uten PU i fylla for noen dager siden. En Revolver med en Linn Basik arm. Vant selvfølgelig!
Fikk låne en brukt Ortofon MC 30 Super på den lokale sjappa.Men hvor mye kan den PU'n der være verdt? Er det vært å koste på mye på den spilleren der? Er det en bra match? Er helt ny i vinyl-verdenen.......................
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Er også plaget med en del during/"trafobrum" fra spilleren..
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Hva skjedde med denne tråden? Syns den var fin jeg ;D

Ingenting er som et skikkelig lille-lørdag-nachspiel! Heia drosjen som kjørte meg hjem!

Skål.
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
9.065
Antall liker
29.256
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Heia drosjen som kjørte meg hjem!
Fine drosjen sin det! ;D

Et lite tips; prøv aldri det der i Göteborg, hverken full eller edru.... :mad:

Mvh

Lagga
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
(nach-nach. uff. :-[)

Hva bør man ikke prøve i Göteborg? Drosje..? :eek:
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
9.065
Antall liker
29.256
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hva bør man ikke prøve i Göteborg? Drosje..? :eek:
Jepps, drosje.
Har blitt ranet i Roma også- men det var skurker, sigøynere og con-men, så det var passe rett fram og en ærlig sak i alle tre tilfeller.

Men finner du ikke de eneste to selskapene som driver sånn passe hederlig i Göteborg, har du "driti på draget" for å si det sånn - lisensiert røveri - grøsssss.

Kun trikk på meg der nede, men det er til gjengjeld veldig greit; 3, 9 og 11 stopper alle rett i nærheten av både Skivhugget og Bengans - bedre å bruke penga der!  :D

Mvh

Lagga
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Tidlig kveld igjen, det har nok noe med alderen til min kjære å gjøre...

Hvordan går det med monoblokkene dine styx?

Forresten er fyrstekake og eplemost sterkt undervurdert.

Linklem
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Forresten er fyrstekake og eplemost sterkt undervurdert.

Linklem
Sanne ord. Her har det gått på kjeks og julebrus. Tøff livsstil
;D
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Sanne ord. Her har det gått på kjeks og julebrus. Tøff livsstil
;D
Det er fullt forståelig når jeg leser evolusjon tråden. Er du blitt fornøyd eller vil samboeren snart slite med whiplash ;D

Lin
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Fikk whiplash selv når jeg leste hvor mye greier jeg har hatt inn og ut av stua i år. Rastløsheten lenge leve.
Godt fornøyd.
 

HottenTott

Medlem
Ble medlem
08.11.2004
Innlegg
7
Antall liker
0
Nå må jeg da kvalifisere til å skrive på denne tråden her!

Nettopp kommet hjem fra utelivet her i Molde By. Artig nok det - fult av moldespillere som gikk rett forbi køen og fant alle de pene damene... er vel sånn det er for spillerne i en by med to relgioner, hvorav den ene er Gud og Jesus og sånn...

Husk: Drikk vann før dere legger dere. Masse vann!!

mvh,
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Nå må jeg da kvalifisere til å skrive på denne tråden her!

Nettopp kommet hjem fra utelivet her i Molde By. Artig nok det - fult av moldespillere som gikk rett forbi køen og fant alle de pene damene... er vel sånn det er for spillerne i en by med to relgioner, hvorav den ene er Gud og Jesus og sånn...

Husk: Drikk vann før dere legger dere. Masse vann!!

mvh,
Nachspiel hos meg....!!
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
På tide å skreme den nye naboen min litt...........haha
 
Topp Bunn