steinost
Æresmedlem
Tilbud på OBS nå.
Kan velge mellom tørk og dasspapir :=)
Mulig en kombo er fint.
Mulig en kombo er fint.
De har vel forskjellig absorpsjon.Tilbud på OBS nå.
Mulig en kombo er fint.
Det samme her.Jeg limet ægge kartonger op i loftet på kollegie værelse. Det blev dyrt da jeg flyttede.
.
Husk å klippe hårene i ørene til nøyaktig samme lengde som nesehårene. Er ikke øre/nesehår i samsvar vil ikke kravene til audiofil hårvekst være oppfylt, og du mister 57,84914% av switchens effekt.Her står den indkøbte Switch til opvarmning før den blev monteret istedet for em EdisCreation Silent Switch OCXO Extreme. Den sidste havde fået isat en fin sikring fra Holland.
Vis vedlegget 1039302
De billige mediakonvertene du kobler til fiber på (de to i toppen der), de støyer veldig mye på strømmen. Bare nevner det.Her står den indkøbte Switch til opvarmning før den blev monteret istedet for em EdisCreation Silent Switch OCXO Extreme. Den sidste havde fået isat en fin sikring fra Holland.
Vis vedlegget 1039302
De er vel valgt fordi at de lyder godt.De billige mediakonvertene du kobler til fiber på (de to i toppen der), de støyer veldig mye på strømmen. Bare nevner det.
Galvanisk skille for å så føre jord sammen igjen i samme boks, i tillegg til ekstra støy fra flere bokser må da føles ganske bortkastet?
Det er to totalt forskjellige målinger og en tullete sammenligning.De er vel valgt fordi at de lyder godt.
Der købes også rørforstærkere, fordi de synes at de lyder godt, men måler ikke godt.
En fin sikring fra Holland* er sikkert (pun intended) kun en oem glassikring fra kina med en fancy utseende, koster 1 krone å lage og med «audiofil påslag» en halv formye.Den sidste havde fået isat en fin sikring fra Holland.
Der sidder en ældre mand og producere de sikringer. Jeg er blevet dem anbefalet tidligere og jeg har købt en til min nu tidligere Switch fra Ediscreation Silent OCXO Extreme. Den gav hos mig en lydforbedring og har kostet en 500 d.kr.En fin sikring fra Holland* er sikkert (pun intended) kun en oem glassikring fra kina med en fancy utseende, koster 1 krone å lage og med «audiofil påslag» en halv formye.
I en (glass)sikring finnes en tråd som må smeltes når strømmen er for stor, der kan man ikke gjøre noe med egenskapper uten å forringe sikringseffekten.
Av og til er du fylt med sand får å dempe effekten av smeltingen, det kan farges i (audiofile) farger etter ønske.
Meningsløst å ha en slik, men den låter sikkert fabelaktig og gir en fenomenalt dybdebilde med svartere bakgrunn i ditt annlegg
* Holland er to fylker i Nederland; sør og nord Holland.
Bedre kvalitet kommer fra en fylke som heter Zeeland
Ikke en overaskelse akkurat. Ta en utdatert billig switch, eller en kabel som skal kastes, pakk den inn i noe carbon. Voila! Nytt produkt!: Environmental Friendly
Sourcing recycling parts to renew on new product.
De er jo ærlige også. Og det er frivillig å kjøpe.....Ikke en overaskelse akkurat. Ta en utdatert billig switch, eller en kabel som skal kastes, pakk den inn i noe carbon. Voila! Nytt produkt!
Den sorte ser jo mye bedre ut, fått på "high end" field connector også. Klart det låter bedre.Jeg blir alltid like imponert over hvor mørkere bakgrunn det blir med en sort kabel foran en blå..
Den blå er da meget flot.Den sorte ser jo mye bedre ut, fått på "high end" field connector også. Klart det låter bedre.
Så sandt og Nordmænd er åbenbart vildt negative. Skammer mig over mine landsmænd.Den blå er da meget flot.
Det drejer sig ikke om, hvordan det ser ud, men hvordan det lyder.
Mange underlige kommentarer fra mennesker, der ved... , men ikke har lyttet
Og skulle man fundere på hva som er anderledes med den sorte vs den blå ser den sorte ut til å lage jordsløyfe mellom den optiske adapteren og ethernettet. Mens den blå forsøker holde jordplan mellom disse to kortene adskilt.Den blå er da meget flot.
Erkender at jeg er en utålmodig sjæl.F@@n ikke rart at vi kaller Danske DIYere for Strikk & Binders Kompaniet....
Man vil jo gøre det så godt som muligt for lyden er så god som muligt. Da jeg skiftede sikringen til en bedre, gjorde det noget godt for lyden. Men det var ikke kæmpe stort. Slet ikke i målestok som at skifte det kabel. Det blå kabel har været en begrænsede faktor. Lyden virker mere ren og klar. Bedre basgengivelse. Bedre rum. Det kabelskift var bestemt det værd.Tråden får da i alle fall ett nostalgisk preg over seg. lytting til sikringer. Da er vi tilbake på slutten av 80tallet eller tidlig 90 sammen med med en grønn tusj og noen andre remedier.
Artig å tenke tilbake på. Men dette er vel noe svært få praktiserer i dagens jakt etter lyd nirvana. Det handler vel primært om at en hel rekke mennesker har funnet ut at dette ikke kan ha noe å si. Det finnes så mye tilgjenngelig kunnskap i dag. Så da blir slike ting som lyden av sikringer og grønn tusj lettere avslørt som en fiffig ide. Jeg heier jo fortsatt på entusiasmen. Men enkelte ideer vil få motstand på ett offentlig forum. Informasjon er for lett tilgjengelig til at det ikke skal skje.
Som sagt liker entusiasmen. Det gjør jeg virkelig. Ingenting av det du nevner gir bedre lyd for andre enn deg selv. Og det holder selvsagt i lange baner det. Det vil bare være umulig å hevde det du hevder på ett offentlig forum og ikke møte motstand i dagens hifi virkelighet det er det hele Jeg kunne kommet med mange egne eksempler på ganger der jeg har hørt enorme forbedringer som overhode ikke eksisterte når det var gått tre uker og jeg byttet tilbake. Det gjelder ledninger,kondensatorer,motstander osv. sånn er nå vi mennesker skrudd sammen på godt og vondtMan vil jo gøre det så godt som muligt for lyden er så god som muligt. Da jeg skiftede sikringen til en bedre, gjorde det noget godt for lyden. Men det var ikke kæmpe stort. Slet ikke i målestok som at skifte det kabel. Det blå kabel har været en begrænsede faktor. Lyden virker mere ren og klar. Bedre basgengivelse. Bedre rum. Det kabelskift var bestemt det værd.
Så sant, vi har vel alle hvert der en gang.Som sagt liker entusiasmen. Det gjør jeg virkelig. Ingenting av det du nevner gir bedre lyd for andre enn deg selv. Og det holder selvsagt i lange baner det. Det vil bare være umulig å hevde det du hevder på ett offentlig forum og ikke møte motstand i dagens hifi virkelighet det er det hele Jeg kunne kommet med mange egne eksempler på ganger der jeg har hørt enorme forbedringer som overhode ikke eksisterte når det var gått tre uker og jeg byttet tilbake. Det gjelder ledninger,kondensatorer,motstander osv. sånn er nå vi mennesker skrudd sammen på godt og vondt
Har til og med satt inn sub i systemet og nøt den nye bassen, fortreffelig. Glemte derimot å skru på sub..Så sant, vi har vel alle hvert der en gang.
www.thefarside.com har mer relevanse til lyden enn mye av det som skrives på audiofile fora. Det hele blir bare for dumt og grenser til humor.Den blå er da meget flot.
Ikke bare meg altså!Har til og med satt inn sub i systemet og nøt den nye bassen, fortreffelig. Glemte derimot å skru på sub..
Hvordan lytter man egentlig til en nettverkskabel?Den blå er da meget flot.