Nidaros AudioForening

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Connoisseur

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.04.2016
    Antall liker
    103
    Sted
    Trøndelag
    Det ble et hyggelig møte med flere kjente og noen ukjente.
    Enig i utsagnet om at de minste Kerr-modellene det ble spilt på spilte stort og overbevisende. Opplevelsen av dynamikk og snert var så absolutt tilstede.

Spesielt kjekt å få oppleve representant for en norsk importør (Multirom) og, ikke minst, i fra Kerr Acoustic selv.

Takk til Hifi Life for bra tiltak. (y)

P.S.: ....for øvrig kjekt å registrere damer blant lyttepanelet.

Connoisseur

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.04.2016
    Antall liker
    103
    Sted
    Trøndelag
    Det er stille i denne tråden......., veldig stille..... :unsure:

Jeg prøver meg med et forslag, for kanskje det er flere enn meg som kan være interessert i dette.

Altså; helga 11.-13- oktober er det høstmesse i Oslo hos bl.a. OHC (fre - søn) og Stereofil (fre - lør). Jeg vil tippe at det også kan bli et opplegg i butikker som Duet Audio, Soundgarden og Hifi-Klubben. Det er i praksis gangavstand mellom sentrumsbutikkene. Nå er det ganske lenge siden jeg var på hifi-messe i hovedstaden, så dette pirrer min nysgjerrighet.
    Hva tenker lokalforeningsmedlemmene (ja; det var et langt ord, ja...) om muligheten for at flere kan vurdere å reise eller oppleve noe sammen i Tigerstaden denne helga?
    Jeg sjekket togtabell senest i går kveld, og det er ennå humane priser å oppdrive med dette transportmiddelet, i alle fall.

NOEN INNSPILL?

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.996
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Hei og takk for innspill.

Jeg er på høstferie - eller avfrasering, som det også kalles i mine kretser...... :p

Gunzi

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.08.2003
    Antall liker
    906
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    5
    Joda, veldig stille tråd - så drister meg frempå og ser om det er interesse for et lite romjulsbesøk hos meg søndag 29.des på kvelden. Tenker det ikke er plass til mer enn 3 - 4 pers maks for å få litt utbytte av musikk og lytte. Det står litt av hvert her av utstyr, og rimelig bra utvalg i skiver i alle format, og enkel streamingløsning som reserve. Folk er sikkert fete og mette, men noe står nok på bordet. Send PM hvis interesse...

ponyman

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.02.2004
    Antall liker
    219
    Sted
    Hell/Slemmestad
    Torget vurderinger
    2
    Joda, veldig stille tråd - så drister meg frempå og ser om det er interesse for et lite romjulsbesøk hos meg søndag 29.des på kvelden. Tenker det ikke er plass til mer enn 3 - 4 pers maks for å få litt utbytte av musikk og lytte. Det står litt av hvert her av utstyr, og rimelig bra utvalg i skiver i alle format, og enkel streamingløsning som reserve. Folk er sikkert fete og mette, men noe står nok på bordet. Send PM hvis interesse...
    Skulle gjerne vært med, men er dessverre bortreist😶

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.818
    Sted
    Trondheim
    Blir gjerne med, men har familien fra Praha på besøk, så må sjekke med dem først.

Connoisseur

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.04.2016
    Antall liker
    103
    Sted
    Trøndelag
    Takk for godt initiativ i denne mer eller mindre livløse tråden......

Deltaking vurderes, om dette blir noe av. Jeg har anledning til å komme, etter det jeg vet pr. nå.
    Gi gjerne en nærmere pekepinn på hvordan situasjonen utvikler seg i løpet av de neste 2-3 dagene. :)

Bonus

Medlem
    Ble medlem
    23.09.2024
    Antall liker
    53
    Sted
    Liten storby
    Jeg meldte min interesse via pm samme dag. Tenker å ta et tilsvarende initiativ sjøl engang på nyåret.
    Fortsatt God Jul 😊

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn