Jepp livet tusler videre. Lenco'en hadde snurra mange mil. Mange nok til at jeg ikke bruker penger på rep.RIP Lenco Livet går videre Nikko - selv uten Lenco!
Takker for tips mfufu. får kikke litt på det derNå kommer visstnok Technics ut med en ny snart, i følge denne tråden: http://www.hifisentralen.no/forumet/vinylavdelingen/82350-ny-technics-1200-annonsert.html , har ikke noe forhold til merket selv så aner ikke hvor bra den blir.
Ellers så kan jeg tipse om en brukt Hanss Acoustics T-30 her Acoustic Tuning - Brukt
T-30 har jeg selv, og den er både tøff å se på og viktigst, en knallgod spiller Tipper hvis du godsnakker litt med selgeren får du den sikkert enda litt billigere, kjøpte en demo versjon selv og gav bittelitt mindre en hva denne står til nå
Ja det skal være både snickers og twist. Forsåvidt ett nytt bekjentskap for min del. Og det var helt og holdent av det gode slagetMacAlpine er sykt bra, både på gitaren og synth!
Å nei ikke kaste. Ekornet i meg forbyr kasting. Men den ser ut til å tape kampen mot rega med orginal arm iallefall.Den Lencoen er fin - ikke kaste!!
litt uryddig frekvensgang pga rommet. egentlig lite problem.Hva er galt med siste kurve?
Syns det så bra ut jeg, med et lite pådrag i nedover.
Håvard
Er på hytta akkurat nå. Skal legge det ut når jeg kommer meg hjem jegHvordan ser vannfallet ut?
Steinar.
Må få tilta ned kurven, husker ikke hvordan.