Det er det som er tingen. Jeg testa ikke Seas elementet i H2 kasse. Jeg prøvde Jantzen i replikon kassa. Og seas elementet i replikon kassa.Men du har prøvd før?
Ingen målinger er foretatt ennå. Var inne på ideen med diskant i går.Kompensere med diskant?
at bassen er bedre er jo bra, målt de?
Og bassen?Sitter her å lytter til Fostex elementene i replikon horn.
Nå skjønner jeg litt mer. Det åpna seg en annen verden. Makan til klar lyd trur jeg ikke jeg har hatt før.
Forelska ved første annslag trur jeg er dekkende
Vel den river ikke akkurat huset Sånn sett er nok ikke replikon horna jeg har her som hånd i hanske.Og bassen?Sitter her å lytter til Fostex elementene i replikon horn.
Nå skjønner jeg litt mer. Det åpna seg en annen verden. Makan til klar lyd trur jeg ikke jeg har hatt før.
Forelska ved første annslag trur jeg er dekkende
Du har melding på facebookDa har consonance50 forforsterkeren vandret til de evige jaktmarker. Det begynte med sporadisk støy i begge kanaler.
Men i går sa strømtrafoen takk for seg. Det måler 0 over hele linja.
Lukter svidd gjør det også. Så da begynner vel letingen etter noe annet av god kvalitet.
DIY hadde vært spennende. Men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å lete etter noe som fungerer godt
Fin og jevn kurve til tapped horn å være.Satt og lekte litt i hornresp Bms 15n630 i tapped horn hadde kanskje vært noe.
Simulering med bms element i kasse lik volvotreter sin eminence 15 th
Vis vedlegget 331585
Også kunne Fostex elementet tatt seg av resten av morroa i en BLH kasse
Hønn hele veien kunne vært noe
Det er vurdert ja. Men tanken er å se hva jeg får ut av det jeg har i denne omgangenSyntes det er spenstige saker på gang her, regner med at du alt har vurdert komp driver og hønn istedenfor bredbånds element?
Godt å høre at det kan være muligheter for golydLiker, det der kan fort spille bra jf. egne erfaringer med Fostex-fulltoner.
Da blir det bånddiskant hvis alt går som det skal Har kikka litt på fountek. Fin frekvensgang til betalbar pengeMen sigmaen er vel neppe et fulltone element... 8)
Hva gjør du over det ?
Det kan du si. Mye av drivkraften i det å bygge og eksprimentere for min del. Ligger i det å finne ut. Hvor langt kan jeg dra ett konsept innenfor ett lite budsjettEr dette prosjektet et forsøk for og finne en farbar vei? Ser du for deg noe i større skala med tiden om det blir suksess med dette?