Tusen takk for fine ord jokris. Og en riktig God Jul til deg ogsåsvinger innom og ønsker god jul og takker for dine fine innlegg iår mens du bygget ht dine, det satte tankene i sving her og var veldig artig å følge med på
![]()
Tusen takk for fine ord jokris. Og en riktig God Jul til deg ogsåsvinger innom og ønsker god jul og takker for dine fine innlegg iår mens du bygget ht dine, det satte tankene i sving her og var veldig artig å følge med på
![]()
Har i dag kobla opp en MI 10.1 SE fra Malmin mellom McIntosh C220 og Cornscala.Sitter her å lurer på hvordan jeg skal oppnå riktig go lyd på moderate lyttenivåer uten at jeg plager vettet av kjærring å bikkjer.
i mitt lille rom med 190cm under taket trykksetter jeg rommet såpass at det blir utrivelig for de som sitter rett over.
hmm er ob veien å gå for å få akseptabel bass. uten å drive resten av gjengen til vannvidd
Tenkte kanskje de som svinger innom her hadde noen tanker om detta.
Spennende forslag du kommer med der. Mulig at dette kan endre seg med annet forsterkeriHar i dag kobla opp en MI 10.1 SE fra Malmin mellom McIntosh C220 og Cornscala.Sitter her å lurer på hvordan jeg skal oppnå riktig go lyd på moderate lyttenivåer uten at jeg plager vettet av kjærring å bikkjer.
i mitt lille rom med 190cm under taket trykksetter jeg rommet såpass at det blir utrivelig for de som sitter rett over.
hmm er ob veien å gå for å få akseptabel bass. uten å drive resten av gjengen til vannvidd
Tenkte kanskje de som svinger innom her hadde noen tanker om detta.
Det første som slår meg er lyden på moderate lyttenivåer.....
Klasse A fra MI tror jeg kan være et godt tips.
God Jul til deg også. hehe pinnekjøtt er gosaker. klarte det samme med ribba jeg da. Like gæli hvert år det der.Jaha, gløtter litt på brukten ;-)
God jul forresten, åt meg skakk i går på pinnekjøtt
Håvard
Du sier noe. Men tanken er å oppgradere igjen i det øyeblikket jeg finner ett bass system som ikke setter hele første etasje i selvsving når jeg drar på.Downsizing ? Hmm.. det var vel igrunn litt kjedelig ...
downsizing i dette tilfellet er vel mest kvantitativtDownsizing ? Hmm.. det var vel igrunn litt kjedelig ...
Veldig enig i at noe savnes ved downsizing av systemet. Men på den annen side dukker det opp noen kvaliteter jeg har savnet.Det jeg kommer til å savne mest er smekket ifra 2" CD
Selvom jeg har en vag plan om BLH med Fostex så kommer det ikke i nærheten av CD, dessverre.
hehe pinnekjøtt er gosaker. klarte det samme med ribba jeg da. Like gæli hvert år det der![]()
særlig. Tipper det er navlen som har sprettet ut. en kule i ertestørrelsehehe pinnekjøtt er gosaker. klarte det samme med ribba jeg da. Like gæli hvert år det der![]()
i år har jeg lært!
not...
170 høy, to stælk til bein, og en svær kulemage... bli ikke mer sexy enn det
tjukkmanns trøst og den brukes her ognår denne dagen er over så er det slutt med å spise seg skakk
er ikke uenig i konklusjonen din mesut, jeg er nok mer sexy med kulemage
håvard
Takker for det og ett riktig godt nytt år til deg ogsåSpennende med nye prosjekter.. Artig å se at h6 igjen har fått hedersplassen. Det handler ikke om mengde lyd, men kvaliteten på det en har. Godt nytt år![]()
Henge meg på gratulasjoneneBestefar og greier - må man si. Gratulerer
Gratulerer. Dette blir stas- ser bare hvordan mine foreldre blomstret opp da de første barnebarna kom til.Takker for gratulasjoner gutter. Får kjøpe en liten trompet til guttungen.
Slik at han blir kjent med horn. Og bonusen blir jo at han kan plage vettet av foreldra sine i samma slengen
Kjenner jeg gleder meg litt gitt.