- Ble medlem
- 01.08.2003
- Antall liker
- 2
Thank god! ;D
|
Frekke faen!LydMekk skrev:Thank god! ;D
I slekt med Sigbjørns "Budsjetthatt" ?baluba skrev:I dag tok jeg på meg vinterhatten for første gang siden sist sesong. Det føltes faktisk godt, for jeg føler meg alltid veldig fornøyd når jeg har den hatten på. Det er forøvrig en ganske fin hatt for sesongen. Ingen bilder, dessverre. ;D
Du får JOBBE så du holder varmen!!!C. Alshus skrev:Høsten har kommet. Fy føken det er surt på jobb i natt. Fysj!
I armeen skal klærne rulles til pølser, og settes på høykant i sekken. Sånn blir de med ut når det smeller, og du kan se fra toppen hvor du har tingene. Forøvrig er bretting ganske feminint. Lurer på hvorfor det er så populært blant sersjanter....ottone skrev:Er man pervers som liker presis tellekant på T-skjortene i skapet?
Presis kant er vel en selvfølge, man har da vært i arméen, mer kritisk er nøyaktig bredde og symmetrisk plassering. Deler av familien blir provosert av brettinga, de frykter at hele huset skal bli sånn. Riktig oppmuntrende. 8)
eeeh, feminint å ha orden i klesskapet? Hvorfor er det så mange som "kommer ut" av disse skapene da? De burde jo trives veldig derinne.......Zomby_Woof skrev:Forøvrig er bretting ganske feminint. Lurer på hvorfor det er så populært blant sersjanter....
Den har i alle fall en lignende effekt, kan det virke som. Prosjekter fryses når de trengs mest. Men ellers er det en pen fedora-type, som er litt tykk og god i tyet. Varmer fint, og står godt til ullfrakken. Og den er mitt eneste lyse hodeplagg. Og det gjør den litt unik.Spiralis skrev:I slekt med Sigbjørns "Budsjetthatt" ?baluba skrev:I dag tok jeg på meg vinterhatten for første gang siden sist sesong. Det føltes faktisk godt, for jeg føler meg alltid veldig fornøyd når jeg har den hatten på. Det er forøvrig en ganske fin hatt for sesongen. Ingen bilder, dessverre. ;D
Du er så godhjertet av deg, du lar aldri en mulighet til å hjelpe trengende gå deg forbi. ;DSupertramp skrev:Ryanair sin kalender for 2011 er nå å få kjøpt:
http://www.ryanaircalendar.com/
Dette er et hyggelig tiltak, på alle måter.
Kan egentlig ikke bestilles til Norge. Velg Sverige som land og fyll inn adresse og fylke og postnummer/sted. Og sannelig kommer den frem, hvert år.
![]()
ottone skrev:Er man pervers som liker presis tellekant på T-skjortene i skapet?
Presis kant er vel en selvfølge, man har da vært i arméen, mer kritisk er nøyaktig bredde og symmetrisk plassering. Deler av familien blir provosert av brettinga, de frykter at hele huset skal bli sånn. Riktig oppmuntrende. 8)
Vel, jeg vet ikke....ottone skrev:Er man pervers som liker presis tellekant på T-skjortene i skapet?
Joda, men tellekanter på t-skjortene??!!Proffen skrev:Altså; JEG synes det er greit å sette cd-ene alfabetisk i cd-hyllene... ;D
Men hadde en gang en kompis som ikke klarte å se på eller bruke krydderboksene på kjøkkenet, dersom ikke DE sto ordnet alfabetisk.... ;D
mvh
Proffen
Aksepteres det, hvis t-skjortene legges i skapet med tellekanter, men UTEN Å VÆRE STRØKET? ;Dtkr skrev:Joda, men tellekanter på t-skjortene??!!Proffen skrev:Altså; JEG synes det er greit å sette cd-ene alfabetisk i cd-hyllene... ;D
Men hadde en gang en kompis som ikke klarte å se på eller bruke krydderboksene på kjøkkenet, dersom ikke DE sto ordnet alfabetisk.... ;D
mvh
Proffen
Synes liksom at det er feil prioritering av krefter og tid...
Til etterretning er mine cder linet opp, ikke bare alfabetisk, men etter sjanger også. Skulle bare mangle!
Og jeg har et sånt håndverker- gen, drar aldri på Sydentur uten elektrikerskrujern, stjernetrekker og tang. Hater løse klinker, brytere og lamper !
Men tellekanter....?
mvh
Går det an å stryke t-skjorter??Proffen skrev:Aksepteres det, hvis t-skjortene legges i skapet med tellekanter, men UTEN Å VÆRE STRØKET? ;Dtkr skrev:Joda, men tellekanter på t-skjortene??!!Proffen skrev:Altså; JEG synes det er greit å sette cd-ene alfabetisk i cd-hyllene... ;D
mvh
Proffen
Synes liksom at det er feil prioritering av krefter og tid...
Til etterretning er mine cder linet opp, ikke bare alfabetisk, men etter sjanger også. Skulle bare mangle!
Og jeg har et sånt håndverker- gen, drar aldri på Sydentur uten elektrikerskrujern, stjernetrekker og tang. Hater løse klinker, brytere og lamper !
Men tellekanter....?
mvh
Har ikke tellekanter selv, altså.... ;D
mvh
Proffen
Nei nei, det der går ikke, tkr. Du trenger briller.tkr skrev:Vel, jeg vet ikke....ottone skrev:Er man pervers som liker presis tellekant på T-skjortene i skapet?
Har selv en litt annen tilnærming til slikt. Bl. a. har jeg rundt 40 par dønn like sorte sokker. Når jeg tenker over det, har jeg bare sorte sokker....
Alle dumpes hulter til bulter i sokkeskuffen. Fisker ut to tilfeldige hver morgen, De matcher alltid.
mvh
Jeg passet på at bretten i seg selv ble strøken. Brukte om så penn for å få vekk ujevnheter (stakk overskuddstøy innover) -stort sett gikk det greit. Vi var så mye ute i felt at skapinspeksjon til slutt bare ble en rask løpetur forbi for befalet slik at de så at ting lå på plass.Spiralis skrev:Må nok bryte sammen og tilstå en smule tellekanter på T-skjortene i skapet. :-[ Dog er de bare brettet og ikke strøket, ikke er de brettet slik at de er like brede der de ligger heller.
På den militære flyskolen på Værnes var det et vanlig triks å klippe til et passende antall pappskiver som var like store. Når man da festet T-skjortene til pappskivene med knappenåler ble alle vinkler 90 grader og alle T-skjortene ble like brede og høye der de lå i skapet. Da kunne man oppnå et "godkjent" fra inspiserende befal! ;D
Jeg har briller.ottone skrev:Nei nei, det der går ikke, tkr. Du trenger briller.
To par svarte sokker innkjøpt på ulikt tidspunkt er aldri helt like. Bare se etter. Hvis du ser riktig nøye etter finner du til slutt ingen like par i det hele tatt, så du må passe litt på så det ikke bikker over. Akkurat som med hifi. Best å kjøpe nye hele tiden.
Og : klart det går å stryke t-skjorter. Hvorfor tror dere ellers de er så fine og glatte der de ligger i butikken?
I Japan er store, grisedyre og vellydende integrerte forsterkere in for tida - og de er IKKE rørbaserte!!!pengesluk skrev:Japanerne har skjønt mye, egentlig..
FISK % SKALLDYR generelt
SUSHI spesielt
STORE høyttalere generelt
HORN spesielt
FEITE platespillere generelt
MICRO spesielt
HØYEFFEKTIVE høyttalere generelt
HORN spesielt
RØRFORSTERKERE generelt
KONDO spesielt
HAGEANLEGG generelt
BONSAI spesielt
- og listen kan gjøres mye lenger, men nå er det FROKOST generelt, EGG & BACON spesielt ;D ;D
Jeg som trodde det hadde noe med lufttrykket å gjøre. ;DIt may go some way to explaining why airline food is notoriously bland - a phenomenon that drives airline catering companies to heavily season their foods.