Roysen skrev:
Hva som er problemet mitt? Ser det ut som om noen annen i denne tråden er uenig med meg? Poenget er at her har vi en seriøs bransjeaktør som får sitt navn smørt ut over hi-fi sentralen av en idoit som ikke skjønner hva han snakker om.
Mvh
Roysen
Jeg er helt sikker på at AudioRoyal tåler dette.
Hvorfor skulle de ikke gjøre det?
Roysen skrev:
Jeg må imidlertid spørre hva er problemet ditt? Hittil har jeg kun sett på deg som et litt kverulerende irritasjonsmoment - men nå er hanskene kastet. Slike påstander finner jeg meg faen ikke i. Et sted må da vel grensen gå for hva man kan påstå. Jeg vil også gjerne spørre moderatorene om det er lov å slenge rundt seg med udokumenterte beskyldninger som "Er du bransjeaktør i fåreklær" uten at det skal få represalier?
Mvh
Roysen
Represalier for uttalelsen min, men du kan kalle trådstarter "en idiot som ikke skjønner hva han snakker om".
Når det gjelder kverulerende irritasjonsmomenter lar jeg det bli opp til hver enkelt å avgjøre.
Roysen skrev:
Har jeg nevnt mitt ustyr i denne tråden i det hele tatt? Dersom du ikke tåler at andre sitter inne med dyrere utstyr enn deg oppfordrer jeg deg til å finne et annet sted å oppholde deg enn her i et fellesskap hvor alle skal være velkomne.
Mvh
Roysen
Nei, jeg spør bare om motivet ditt idenne saken.
Kan jo strekke det litt lenger å si som deg: Dersom du ikke tåler at andre setter spørsmålstegn ved prising av hifiprodukter og har andre tanker enn deg om dette oppfordrer jeg deg til å finne et annet sted å oppholde deg enn her i et fellesskap hvor alle skal være velkomne.
Så til det saken egentlig dreier seg om nemlig prising og fortjenestemarginer på luksusprodukter, hvorfor er det ikke lov å sette spørsmålstegn ved dette?
Alle kan syte om att biler koster fire ganger så mye i Norge som hos vår nabo i øst.
Alle kan syte om att bensin, tobakk, polvarer er altfor dyrt i norge. Ja sågar mat, klær, skatter og avgifter.
Men grensen går altså ved hifi, der skal fortjeneste og innkjøpspriser dysses ned og børstes under teppet.
HVORFOR?
PS. Jeg skjønner at du har lagt ditt hat på meg etter min oppsummeringstråd, hver så snill å ikke ta dette så vannvittig alvorlig.