erikr < fine saker du har der
Har man TLS-80 stående inaktiv, er man vist sterkt kørende ;D ....husker du at motionere dem en gang imellem ? Din beskrivning af IMF er netopp, hva flere sekert er kommet frem til, altså dyb varm bas, mere ørevennlig og koselig.
lexluthor < åpenhet, mikrodetaljer, luft og perspektiv siger du...er du så ikke fremme ved moderne høyttalere ? Personligt foretrekker jeg det ørevennlige
TAK til alle som har bidraget med uploads av det eldre materiale.....ALTID spennende at lese om "vinen", selvomm flasken ER åpnet
.
niels < har forstått vigtigheten av a få oppgradert delefilteret, så det skal laves, når der blir litt mere tid til rådighed. Nu er maling kommet av og føtterne montert. Selv uten musik kan jeg nyde synet ;D
pstraums < dine basser var godt nokk dyre, men kan du ikke glede dig over de sekert har lengere holdbarhet enn mine ? ;D . Er lyden blevet ennu bettre, nu da de har spillet i et stykke tid ?
Bye bye TDL Reference Standard, bye bye IMF Prof. Monitor, kanskje bye bye Sonab OA-2212, for her kommer nypolert TLS-80 uten hvit maling ;D