Focalmann
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 09.02.2005
- Antall liker
- 1
Åååhhh for en deilig tråd Husker jeg på starten av 90 tallet ønsket meg store høyttalere med dyp bass, samtidig med god mellomtone og diskant. Av alle ting, klarte jeg å kjøpe Kef Bailey som komplett byggesett. Fulgte med tegninger til kasser. Foret de med en svær integrert Sansui pianolakk amp, god Rotel cd spiller og Audioquest kabler. Spilte helt knall, men jeg tok livet av maaange elementer ettehvert, og ga de opp.Ble dyrt å kjøpe nye hele tiden.
Jeg må innrømme at byggejobben ved disse har tatt fra meg diy lysten for alltid... Ble så lei at jeg aldri fikk gjort de ferdige mtp finish.
Dæven søkke for et ¤/&¤)%¤(&¤ byggeprosjekt! Fire meter transmisjonslinje i kassa, og separate kammer for alle 4 elementer.. Men de spilte forrykende, selv i min lille prompehule
Jeg må innrømme at byggejobben ved disse har tatt fra meg diy lysten for alltid... Ble så lei at jeg aldri fikk gjort de ferdige mtp finish.
Dæven søkke for et ¤/&¤)%¤(&¤ byggeprosjekt! Fire meter transmisjonslinje i kassa, og separate kammer for alle 4 elementer.. Men de spilte forrykende, selv i min lille prompehule