Hei på dere, lovet jo en oppsummering av egne inntrykk fra messehelgen.
Egen lyd var et hakk bedre en det jeg hadde forventet meg, og selvfølgelig vurdert fra lytterposisjonen. Av det jeg hørte rundt om på andre rom var det definitivt ingen som direkte gruset oss, de slet heller med å presentere samme helhet og klarhet. Var mer avhengig av håndplukket musikk.
Fant ut at anlegget mitt funker greit i andre rom bare det blir gjort noen små akustikktiltak.
Responsen fra publikum var to hakk bedre en forventet. Faktisk en god håndfull som har visket til meg ord som ikke passer her.
Fosse sin tilbakemelding varmet jo litt ekstra da de inneholder ord som "ukjente låter" og "utrolig flott klangbalanse" Tyder jo på at han er en voksen man, som liker musikk.
Kjørte personlig en kort demo med lett blandet musikk for R.E.S. - Foten vippet så jeg, så er spendt på hans synspunkter. Kanskje det kommer "på trykk"
Hørt lite negativt , men det var helt sikkert noen som ikke fant seg til rette her også - sånn bør det være.
Ellers ser jeg jo at folk er litt redde for godstolen i lytterposisjonen - det er litt dumt.
Vi burde også vært på nett for å tilfredsstille alles musikkønsker.
Kveldens festligheter var meget begrenset og et minus for meg. Ikke fikk jeg med meg konserten heller. Grunn nok for å takke for meg som "utstiller"
Blir gjerne med som tredjefiolin neste gang, og for å ta andel på kost. Har snakket med Audioaktøren og vi er velkommen tilbake, og det med hyggeligere avtaler, da vi er DIY'ere, og gjør dette uten salgsagenda.
Det for være nok surr for nå
Mvh-
Tor