Da piler jeg hjem og kopler fra feedbacksløyfen.Det er (desverre) bare den eneblokken som er "ferdig".Tenkte det lureste var å få en i orden og så montere inn delene i den neste.som dere skjønner så bygger jeg ikke så raskt...Da jeg forsøkte å "spille" musikk i går kveld Kom det nesten ikke musikk.Dvs kun en skygge av den hadde følelsen av at det var forforsterkerens signal jeg hørte.Ulingen minner om den ulingen en kan høre når en skrur på en mikrofon og det uler .En slags oversvingning.Vet ikke helt å beskrive det bedre.I byriths skjema er ikke avmerket kopling for pinne 2 og 7 på EF 86.I skjemaet til sc sound er disse koplet til felles punkt på "jord"kabelen.Jeg har fulgt byriths skjema etter beste evne men koplet 2 og7 til felles punkt på jordkabelen.Det er vel korrekt?Her er ellers noen små avvik mellom de to skjemaene. bla er motstandene 47k koplet forskjellig ved trimpot 22kI cbs skjema kommer disse "etter " 220uf, mens i SC sound skjemaet er de koplet parrallelt med 220 uf.Kan det ligge noe her?