1. Anundsen vant vel i tingretten hvis jeg ikke husker feil, men jeg ser at det er viktig for deg å forsvare Krekar. men det forundrer meg ikke.
Hadde Anundsen fått bestemme og ikke alle de latterlige internasjonale lovene så hadde Krekar vært ute av landet, for meg er det de lovene som er problemet og
Ikke Anundsen. Den råtne media og deres likesinnende synes det er bra at denne mannen er i landet og heller la oss ta jusitministeren.
Etter dette vedtaket ga Krekar, eller Faraj Ahmad Najmuddin, som han egentlig heter,
et intervju til NRK der han blant annet sa at terroraksjonen i Paris gjorde ham glad
Opphever vedtaket om � sende Krekar til Kyrks�ter�ra - NRK Norge - Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet
2. Han fulgte vel opp avtalen men han informerte ikke alt til stortinget, asylbarna, eller rettere sagt de ulovlige innvandrere med barn ble ikke prioritert som var etter avtalen.
Dessverre så er det de internasjonale lovene som sier at ungene skal følge med sine foreldre. At dere og den råtne media vil premiere personer som ikke har noe i landet å gjøre forundrer meg heller ikke. Selv om jeg synes han var feig da han la skylden på alt og alle under seg.
3. Jeg synes at det virker som en bra løsning å sende ut de som enkelt kan sendes ut, jo fler jo bedre, fint at han tar tak i problemene som de andre regjeringene fra 1990 tallet til september 2013 ikke har brydd seg om. At du og den råtne media vil ha flest ulovlige borgere i landet forundrer meg heller ikke.
4. Væpning av politiet er en konsekvens av den innvandringen som den råtne media og dine likesinnende har kjempet så hardt for.
5. Var det 50 000,- han brukte?, hvor mye koster den hodeløse innvandringen til landet som den råtne media jubler for?
Nevner han FRP mange ganger i filmen?