Politikk, religion og samfunn Nok et genialt trekk av de blåblå!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.783
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Bioingeniøren kom til Norge som 14 åring. Ikke så lett å ta ansvar for sine handlinger som barn. Han fungerer jo godt i det norske samfunnet og skal altså miste sitt norske statsborgerskap etter så mange år... Dette er feil bruk av ressurser.
    For å kunne søke om statsborgerskap må du være minst 18 år og ha bodd 5 år i Norge. Dermed var han nesten 20 år når søknaden ble sendt inn, i tillegg er saksbehandlingstiden 18 måneder. Så det blir feil å hevde at han var bare et barn når søknaden om statsborgerskap ble sendt inn.
    Så var han analfabet når han ankom Norge - lærte seg fransk superfort og fikk en 6'er etter bare ett år i landet.... men norsk har han til gode å kunne tilfredsstillende etter 17 år i landet.... noe som skurrer her.
    Han kom til Norge som 14 åring, ingen satt spørsmålstegn med papirene såvidt jeg har oversikt over. Han selv trodde jo også at alt var i orden. Etter 5 år søker han norsk statsborgerskap basert på tidligere papirer. Søknaden innvilges, personen integrerer seg og bidrar i det norske samfunnet. Etter 17 år må han i praksis bevise sin uskyld istedenfor at staten skal bevise skyld. Dette er galimatias. Drar vi tanken videre så betyr jo det at UDI kan komme på sykehjemmet og ta fra noen statsborgerskapet etter 70 år i Norge. Dette strider i hvertfall mot min rettferdighetsfølelse.
    Men en person som ifører seg niqab eller burka og ikke vil integrere seg for på den måten slippe å jobbe og synes det er fint å få penger fra NAV hele livet, de skal få lov til å være i Norge hele livet.:mad:

weld77

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Antall liker
    14.776
    Det er vakkert å se på når de snille og medmenneskelige avslører at de egentlig er for sorteringssamfunnet mhp hvem som bør få bli og hvem som kan dra eller det ikke er så nøye med.

I det øyeblikket man påpeker at fyren er helintegrert og betaler sin skatt og mener det er er relevant poeng for om han skal få bli eller ikke har man avslørt seg selv.

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.783
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Det er vakkert å se på når de snille og medmenneskelige avslører at de egentlig er for sorteringssamfunnet mhp hvem som bør få bli og hvem som kan dra eller det ikke er så nøye med.

I det øyeblikket man påpeker at fyren er helintegrert og betaler sin skatt og mener det er er relevant poeng for om han skal få bli eller ikke har man avslørt seg selv.
    Det er helt i orden at jeg er avslørt, mennesker som kommer til Norge med det for øye å snylte på samfunnet i størst mulig grad og som ler av dere som synes det er helt riktig at vi skal jobbe mens de skal bare få og få bør prioriteres når det gjelder kontroll av papirer og bakgrunn. Mennesker som ikke ønsker å integrere seg bør heller ikke få statsborgerskap.

Edit:
    Du avslører deg selv også. Nok sagt.

Sist redigert:

Pommeroy

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.05.2012
    Antall liker
    353
    I programmet Debatten på NRK kom følgende fram:

- Han har flere ganger overført penger til en Abdul Kadir i Djibouti, det samme navnet som foreldrene gav sin sønn i søknaden om familiegjenforening.
    - Han har lagret nummeret til helseminister, forsvarsminister og sikkerhetssjef i Djibouti på sin mobiltlf.
    - UDI mistenker han for å være spion for Djibouti
    - Han har vært på flere feriereiser til Djibouti etter at han ble norsk statsborger
    - Han snakker perfekt fransk, som er språket som snakkes i Djibouti

Jeg tror ikke jeg ville kjøpt bruktbil av denne mannen. :p

Se intervjuet her, hvor han for sikkerhets skyld har iført seg 17. mai-sløyfe (sic).

https://tv.nrk.no/serie/debatten#

Sist redigert:
    G

Gjestemedlem

Gjest

- Han har flere ganger overført penger til en Abdul Kadir i Djibouti, det samme navnet som foreldrene gav sin sønn i søknaden om familiegjenforening.
    - Han har lagret nummeret til helseminister, forsvarsminister og sikkerhetssjef i Djibouti på sin mobiltlf.
    - Han har vært på flere feriereiser til Djibouti etter at han ble norsk statsborger

Se intervjuet her, hvor han for sikkerhets skyld har iført seg 17. mai-sløyfe (sic).

Litt feig og evneveik programleder som ikke kjører mye hardere på hvem denne Abdul Kadir er som han driver å overfører penger til er.

Hvorfor bruker NRK en slik underdanige pusefrøken i slike saker? tenk om det hadde vært Steinfeldt eller noe som konfronterte bedrageren med sitt nett av løgn, bedrag og svindel?

Regner med at en dommer har mer erfaring med bedragerer og ikke lar seg dupere like lett, og sender mannen i fengsel for dokumentforfalsk før han blir utvist og sendt hjem til Djobouti ...

Larson

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Antall liker
    4.215
    Ja, la oss sperre folk inne for hva de gjorde som 14-åring!

Når skal tåka di lette, Gjestemedlem?

G

Gjestemedlem

Gjest

Det han har gjort etter han er voksen og myndig kvalifiserer til mange mange år i fengsel.

Jo mer man lærer om denne kyniske svindleren jo mer forvitrer enhver sympati. Jeg håper han må sone mange år i fengsel før han blir deportert til Djobouti (der han sikkert vil leve som en konge etter å ha overført penger nok dit i sitt egentlige navn til å leve som en greve).

Jeg blir kvalm av å se på denne rotten som prøver å ynke seg til sympati, og ved å tenke på de fjolsene som godtroende støtter dette svinet.

Han fortjener daglig grisebank i fire år (samt å miste såpen i dusjen regelmessig i fengselet), få konfiskert sine konfirskerbare midler, og så deportert tilbake til hjemlandet Djibouti.

Jeg ble kvalm av å se hva han klarte å lire fra seg i dag som 30+ åring, nå nettopp.

Fy faen for et begredelig svin!

Hadde det handlet om noe en mann gjorde i ungdomstiden ... ingen problem, tilgitt og vel så det.

Men dette svinet forsetter svindelen den dag i dag, og påvirker fjols landet rundt til å sympatisere med dette kriminelle avskummet.

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.783
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19

Det han har gjort etter han er voksen og myndig kvalifiserer til mange mange pr i fengsel.

Jo mer man lærer om denne kyniske svindleren jo mer forvitrer enhver sympati. Jeg håper han må sone mange år i fengsel før han blir deportert til Djobouti (der han sikkert vil leve som en konge etter å ha overført penger nok dit i sitt egentlige navn til å leve som en greve).

Jeg blir kvalm av å se på denne rotten som prøver å ynke seg til sympati, og ved å tenke på de fjolsene som godtroende støtter dette svinet.

Han fortjener daglig grisebank i fire år (samt å miste såpen i dusjen regelmessig i fengselet), få konfiskert sine konfirskerbare midler, og så deportert tilbake til hjemlandet Djibouti.

Jeg ble kvalm av å se hva han klarte å lire fra seg i dag som 30+ åring, nå nettopp.

Hadde det handlet om noe en mann gjorde i ungdomstiden ... ingen problem, tilgitt og vel så det.

Men dette svinet forsetter svindelen den dag i dag, og påvirker fjols landet rundt til å sympatisere med dette kriminelle avskummet.

Hadde du brukt adjektiv som rotte og begredelig svin hvis det han hadde vært hvit ?
    Jeg bare spør...

G

Gjestemedlem

Gjest
    Hadde du brukt adjektiv som rotte og begredelig svin hvis det han hadde vært hvit ?
    Jeg bare spør...
    Tja interessant spørsmål. Har ikke egentlig tenkt over dette med palett. Har du en link til en tilsvarende sak med en kaukasisk gjerningsmann? (blir litt lettere å forholde seg hvis man konkretiserer).

Jeg tror ikke at rase har noe å si. Om denne mannen hadde vært en ærlig asylsøker som hadde klart seg bra, utdannet seg, ikke drevet med Islam og betalt skatt og alt det der tror jeg jeg ville hyllet ham som et godt eksempel til etterfølgelse, (i motsetning til de de fleste somaliere etc. som bare lever på andre)

Men når det er så til de grader åpenbart at dette er en kriminell svindler, så blir jeg ekstra oppgitt over alle de fjolsene som fremdeles offentlig uttrykker støtte til ham med fakkeltog og facebookkampanjer.

Pommeroy

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.05.2012
    Antall liker
    353

Ja, utenlandske spioner som befinner seg i Norge, skal vi selvsagt sy puter under armene på.

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.783
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Jeg bare spør...
    Tja interessant spørsmål. Har ikke egentlig tenkt over dette med palett. Har du en link til en tilsvarende sak med en kaukasisk gjerningsmann? (blir litt lettere å forholde seg hvis man konkretiserer).

Jeg tror ikke at rase har noe å si. Om denne mannen hadde vært en ærlig asylsøker som hadde klart seg bra, utdannet seg, ikke drevet med Islam og betalt skatt og alt det der tror jeg jeg ville hyllet ham som et godt eksempel til etterfølgelse, (i motsetning til de de fleste somaliere etc. som bare lever på andre)

Men når det er så til de grader åpenbart at dette er en kriminell svindler, så blir jeg ekstra oppgitt over alle de fjolsene som fremdeles offentlig uttrykker støtte til ham med fakkeltog og facebookkampanjer.
    Diskusjonen har så lett for å synke ned på et rennesteinsnivå med slike adjektiver.
    For meg er det viktig at vi ikke lar oss påvirke av hudfarge og legning. Det er holdninger, moral og etikk som betyr noe for meg og jeg håper for de fleste her inne. Rasister tåler jeg ikke. Jeg har hatt kollegaer med alle hudfarger og relgioner og felles for de aller fleste er at de er skikkelige mennesker. Enten de het Idow, Abdul eller Kåre.
    Mennesker som kommer til et fremmed land, lærer seg språket, går på skole, går ut i jobb. Sparer til BMW og sender stolt bilde hjem til slekta i Langtvekkistan med info om at se her jeg har greid meg bra, fortjener respekt.

Det er ikke alltid så lett og håndtere saksbehandlere i UDI. Jeg skal love deg at kompetansen hos de forskjellige saksbehandlerne varierer fra dyktighet på et høyt nivå til latterlig inkompetanse. ( Dette har jeg selv erfart etter å ha giftet meg med en fra Asia)
    Jeg husker spesielt en hendelse på UDIs kontor i Sarpborg. Jeg var innom for å hente noen papirer.
    Da støtte jeg på en afrikaner som hadde fått papirer på norsk som han ikke forstod noe av. Og saksbehandleren kunne ikke/ville ikke hjelpe til med noen forklaring. Som den snille mannen jeg er:) brukte jeg 5 minutter på å forklare vår potensielle nye landsmann hva papirene innebar. Han var så takknemlig så jeg ble helt satt ut.
    Hendelser og skjebner som dukker opp i media har alltid flere sider. Det må vi huske på.
    Ha en god lørdag.:)

G

Gjestemedlem

Gjest
    Kanskje det bare er meg, men når noen helt åpenbart står å lyger meg rett opp i trynet så misliker jeg det, og mister respekt for personen.

Jeg blir til og med kanskje litt krass når jeg skal videreformidle det.

Andre bryr seg ikke så mye om slikt så lenge løgnene klapper dem på skulderen, degger litt med dem, og får det til å funkle litt i glansbildene/forestillingene deres. En svakhet jeg forstår men ikke deler.

Manglende forståelse for viktigheten av ærlighet, redelighet, sannhet og det at man kan stole på at det noen sier der sant eller ikke bekymrer meg. Hvis ikke slikt betyr noe som helst for folk, men at vedlikeholdsløgner for den politiske fasaden er alt som teller ... ja så mister jeg mye respekt og ser vedkommende ... i et litt mindre flatterende lys.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Diskusjonen har så lett for å synke ned på et rennesteinsnivå med slike adjektiver.
    Noen gang er beskrivelsene dog helt på sin plass, og da skal man ikke være skremt fra å bruke dem.

For meg er det viktig at vi ikke lar oss påvirke av hudfarge og legning. Det er holdninger, moral og etikk som betyr noe for meg og jeg håper for de fleste her inne. Rasister tåler jeg ikke. Jeg har hatt kollegaer med alle hudfarger og relgioner og felles for de aller fleste er at de er skikkelige mennesker. Enten de het Idow, Abdul eller Kåre.
    Stort sett enig med det. Jeg kjenner også folk fra de fleste deler av verden, og det er ikke hvor de kommer fra som avgjør om de er bra mennesker eller noen jeg ikke vil ha noe med å gjøre. Jeg har selv bodd mange år i ymse land, inkludert islamske. De fleste er bra folk alle steder.

Mennesker som kommer til et fremmed land, lærer seg språket, går på skole, går ut i jobb. Sparer til BMW og sender stolt bilde hjem til slekta i Langtvekkistan med info om at se her jeg har greid meg bra, fortjener respekt.

Det er jo slikt vi ønsker. Om dette er normen er det ikke problemer heller. Men virkeligheten er ikke slik ... Malmø er nylig kåret til den nest mest kriminelle og utrygge byen i Europa (etter Milano). Det viser at ønsketenking ikke alltid samsvarer med virkelighetens konsekvenser.

Det er ikke alltid så lett og håndtere saksbehandlere i UDI. Jeg skal love deg at kompetansen hos de forskjellige saksbehandlerne varierer fra dyktighet på et høyt nivå til latterlig inkompetanse. ( Dette har jeg selv erfart etter å ha giftet meg med en fra Asia)
    Sikkert helt riktig dette. Har hatt nok med offentlig ansatte fjols inne offentlig forvalting å gjøre til å ha full tro på en slik omtale.

Jeg husker spesielt en hendelse på UDIs kontor i Sarpborg. Jeg var innom for å hente noen papirer.
    Da støtte jeg på en afrikaner som hadde fått papirer på norsk som han ikke forstod noe av. Og saksbehandleren kunne ikke/ville ikke hjelpe til med noen forklaring. Som den snille mannen jeg er:) brukte jeg 5 minutter på å forklare vår potensielle nye landsmann hva papirene innebar. Han var så takknemlig så jeg ble helt satt ut.
    Hendelser og skjebner som dukker opp i media har alltid flere sider. Det må vi huske på.
    Ha en god lørdag.:)
    Jepps, men det at de fleste er bra folk betyr ikke at man skal lukke øynene for at det finnes bedragere, svindlere og løgnere. Når man avslører slike skal man slå hard tilbake, og ikke lage fakkeltog og facebookavstemninger om hvor grusomme de er som gjør noe med kriminalitet og identitetssvindel.

Jeg skulle ønske at folk heller ville bry seg om ekte flyktinger i stedet for å bruke energi på å forsvare åpenbare bedragere, svindlere og kriminelt pakk.

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.783
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Poenget er at virkeligheten ikke bare er tragedien Sverige, det løpet er sannsynligvis kjørt og det er bare å opprette en seriøs grensekontroll snarest mulig. Bort med Schengen og EØS. Sannheten er at det er mange innvandrere som greier seg veldig bra. For første gang har de mulighet for å jobbe masse og tjene penger, kjøpe seg fin bil, leilighet og greier.

Sist redigert:

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.416
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Eg tykkjer vi har for lite innvandring. Og for lite satsing på integrering. Noreg er fullt av ressursar og nærmiljø som har for lite folk, grunna fråflytting. Mi heimkommune har redusert folketalet frå vel 3400 til knapt 2800 sidan eg bestemte meg for å flytte heim. (Vi bør vel avklare dette før kommunesamanslåingane kjem for å tåkelegge slike tendensar) Hadde det ikkje vore for innvandrarane, hadde vi vore 217 færre. Altså burde vi utan vidare ha plass til 600 innvandrarar. På sikt vil det vere svært lønsamt å halde liv i distrikta. Vi kan ikkje alle leve av trafikkbøter, advokatsalær og hårstell.

Men arbeidet med integrering er svært omfattande og tek meir ressursar enn vi har tilgong på. Mykje kunne vore betre, sjølv om eg har inntrykk av at småkommuner er rette staden å få til skikkeleg integrering.
    Forsøk på å danne subkulturar eller ghettoar i grisgrente strok er minst like vanskeleg som å halde liv i ungdomslag. Innvandrarar er ikkje akkurat ei eiga gruppe, heller einskildpersonar. Det er vanskelegare å generalisere og skjere alle over ein kam. Men kanskje det vil verte annleis om vi brått auka folketalet med 600 frå same nasjon...?

Ein annan ting er at innvandrarane sjølvsagt vil flytte til Bergen eller aller helst Oslo, dei også, på same måte som mange etnisk norske ungdomar. No kan det hende byane snart vert mindre attraktive, når privatbil, eige husvære og tilgong på offentlege tenester og andre ressursar kan verte vesentleg dyrare.

Trass alt har vi tradisjon med å stå han av, her ute i det rurale...

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    Endelig en ressurs, og så skal vi bruke ett lass med penger på å få kastet ham ut?

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    Nordmenn som jukser og lyver seg oppover den sosiale rangstigen finnes jo ikke. Skal man straffe en voksen for ett "feilskjær" man hadde som barn?

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.105
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Ja, minnes jeg har hørt begrepet, it's coming back to me now. Men trengte ikke se det gitt, dette var ikke pent.

kjellben

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2004
    Antall liker
    330

Det han har gjort etter han er voksen og myndig kvalifiserer til mange mange år i fengsel.

I dette spørsmålet er jeg SÅÅÅ ENIG med deg, Gjestemedlem. I Norge er man imun i mot alt hvis en er mørkere enn hvit i huden. De kan gjøre alt hva de vil. Og setter man da det aller minste spørsmålstegn(på nano-nivå) i mot hva de har gjort av det som er galt, ja, da er man rasist. Men de er jo så forfulgt, selv om de reiser på ferie til hjemlandet. Og lyver man om sin identitet, ja, da er man uærlig, enten en er gammel eller ung.

Mvh
    Palle

Larson

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Antall liker
    4.215
    ^
    For løgn 17 år tilbake blir man belønnet med fratatt statsborgerskap hvis man var 14-årig flyktning og mørk i huden. Var man 30 årig hvit person med ledende politisk posisjon blir premien statsrådpost.

G

Gjestemedlem

Gjest
    ^
    For løgn 17 år tilbake blir man belønnet med fratatt statsborgerskap hvis man var 14-årig flyktning og mørk i huden. Var man 30 årig hvit person med ledende politisk posisjon blir premien statsrådpost.
    Hvordan i alle dager har du fått for deg at mannen er en evig 14-åring?

Teller ikke all svindel, bedrag og falsknerier har har gjort siden den gang noen verdens ting.

Mannen står jo den dag i dag og vifter med falske dokumenter og sin falske identitet.. han overfører pengesummer til seg selv hjemme i Djibouti under sin egentlige identitet (og ikke den han bruker for å svindle norske myndigheter og godtroende fjols).

Dette er en kriminell bedrager og et svin uten ære.

Jeg fatter ikke hvorfor noen kan ha sympati med slikt rask, eller være så evneveik at de ikke ser at dette ikke på noen måte handler om hva en 14-årig falsk flyktning fant på av sprell i gamledager.

Siden dette har blitt diskutert i denne tråden og belyst frem og tilbake så begynner jeg å lure på deg Larson. Ikke det av vi er uenig i mye, men at ikke noen informasjon trenger gjennom skallet.

Hallo ... noen hjemme? Er dette bare en automatisert konto som babler partiprogram uten hjernevirksomhet involvert?

• Liker
    Reaksjoner: PKG

Larson

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Antall liker
    4.215
    Du har vanskelig for det, Gjestemedlem. Handlinger gjort under kriminell lavalder gjør deg umulig til kriminell. Saker har også foreldelsesfrister.

Videre, i en rettsstat må påtalemyndighetene bevise skyld og ankladede har rett på en forsvarer. Regjeringen snudde dette på hodet, men er nå satt på plass av opposisjonen. Denne saken hører hjemme i en rettssal med tilhørende rettsprinsipper.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Saken er på vei til retten.

Det ender selvfølgelig i utvisning, mannen er jo en svindler og en kynisk bedrager av laveste sort, men forhåpentligvis også i en lang fengselsstraff og beslaglegging av tilgrafsede midler før den tid.

Måtte han miste såpen daglig i dårlig selskap.

Larson

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Antall liker
    4.215

Det ender selvfølgelig i utvisning, mannen er jo en svindler og en kynisk bedrager av laveste sort, men forhåpentligvis også i en lang fengselsstraff og beslaglegging av tilgrafsede midler før den tid.

Det er en menneskerett å ha statsborgerskap så jeg er redd vi ikke blir kvitt Søviksnes så lett.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Europarådskonvensjonen og FN-konvensjonen om begrensning av statsløshet sier at dersom personen har løyet til myndighetene og fått statsborgerskap på feilaktig grunnlag, kan dette trekkes tilbake - selv om personen skulle bli statsløs.

Jeg håper bare at mannen må sone flere år i fengsel før han blir deportert til hjemlandet. Han klarer seg nok og har nok sendt hjem penger til seg selv slik at han kan leve i sus og dus når han reiser hjem. Jeg tviler ikke et sekund på at han der har alle de nødvendige papirer liggende, under sitt ekte navn ... eller en annen av de falske identitetene han opererer med.

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett

Det er en menneskerett å ha statsborgerskap så jeg er redd vi ikke blir kvitt Søviksnes så lett.
    Men det er ingen menneskerett å ha stater. Søviknes vil jeg helst erase fra hard-disken min.

Gunnar_Brekke

Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    2.913
    Sted
    Kongsberg

Godt innlegg. Denne mannen har absolutt ingen troverdighet.

Et artig "greie" for oss som digger TV-serien "Lies" - (om en ekspert på å avsløre løgner ved hjelp av å lese (mikro) ansikts-
    utrykk og fakter) - ved 44:40 der "hvahannåheter" har en alvorlig glipp under Humlens innlegg (der Humlen - etter å ha sagt
    han ikke kan diskutere rettsakens innhold - nettopp diskuterer sakens innhold). (Hvorfor er det ingen som diskuterer advokat-
    forakt - dette er jo profesjonelle løgnere (bokstavelig talt) som gir politikerne beinhard konkurranse).

mvh
    Gunnar Brekke

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.280
    Sted
    Liten by
    "Denne mannen har absolutt ingen troverdighet."
    Mulig, men da er han i selskap med nåværende president i USA. Da må det vel være greit med noen alternative fakta?

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    Det gleder meg å høre att Søviknes har kommet seg gjennom den tunge tida etter voldtekten. Helvetes fuckface!

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.783
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Europarådskonvensjonen og FN-konvensjonen om begrensning av statsløshet sier at dersom personen har løyet til myndighetene og fått statsborgerskap på feilaktig grunnlag, kan dette trekkes tilbake - selv om personen skulle bli statsløs.

Jeg håper bare at mannen må sone flere år i fengsel før han blir deportert til hjemlandet. Han klarer seg nok og har nok sendt hjem penger til seg selv slik at han kan leve i sus og dus når han reiser hjem. Jeg tviler ikke et sekund på at han der har alle de nødvendige papirer liggende, under sitt ekte navn ... eller en annen av de falske identitetene han opererer med.
    Jeg lurer på hvor alt dette hatet kommer fra :confused:

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.747
    ^ Leser du virkelig innleggene til Deffe? Han har jo i den siste tiden gått i selvsving og kommer seg ikke ut av repeatmoduset.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn