U
Utgatt24668
Gjest
AP er uansett best på å følge Machiavellis lære om maktkamp og undertrykkelse. Jeg synes riktignok det er litt for mange middelaldrende + menn som støtter Giske uten å vektlegge alle jenter som varsler - men det er også verdt å merke seg når disse varslene kommer: I uken før valget av ny leder finner sted. Støre brukte selv varslingssakene i 2017 for å kvitte seg effektivt med en konkurrent. Når Sandra Skillingsås går via media med skittentøysvasken så viser det at AP har et enormt tillitsproblem internt i organiasjonen. Det er en meget illojal handling som ikke akkurat underbygger et godt videre samarbeid i Trønderlag AP. Giske selv er jo god på maktspillet - og mange har nok fryktet ham for mye til å være ærlig og konfrontere ham.
Giske sin adferd har vært kjent over flere tiår både lokalt og sentralt. Det er synd at det er #metoo og interesse for egen karriere som på overtid tar et oppgjør med Giske sin adferd over flere år. Det er egentlig så alt for sent - fordi Giske betalte en pris for dette i 2017 og 2018 og har besvart mye av kritikken mot ham. Han har aktivt delttatt i partiet og er egentlig forlengst tatt tilbake i varmen. Jeg stiller derfor spørsmål til maktbruken som vi ser i media i dag.
Giske sin adferd har vært kjent over flere tiår både lokalt og sentralt. Det er synd at det er #metoo og interesse for egen karriere som på overtid tar et oppgjør med Giske sin adferd over flere år. Det er egentlig så alt for sent - fordi Giske betalte en pris for dette i 2017 og 2018 og har besvart mye av kritikken mot ham. Han har aktivt delttatt i partiet og er egentlig forlengst tatt tilbake i varmen. Jeg stiller derfor spørsmål til maktbruken som vi ser i media i dag.