Det er vel omtrent umulig å påstå at APs løsninger er X ganger bedre enn regjeringens, ettersom ikke engang AP selv vet hva som er deres løsning på noe som helst......? Et av de største problemene for AP er at i frykten for å støte fra seg velgere, så makter de knapt å ta standpunkt til noe som helst.... det er bare å finne noen intervjuer av Støre og Tadjik... noen som faktisk forstår hva de egentlig sier???
Jeg er ingen fan av arbeiderpartiet, spesielt ikke hvordan Stoltenberg og Støre har ledet partiet langt, langt til høyresiden. De har sagt at Frp og Høyre må utfordres for å kjempe om velgere. Arbeiderpartiet har glemt deres egen velgerbase. Det er derfor de snuser på 19,9 % og ikke 30,0 %.
Arbeiderpartiet... De er blitt Høyre light, men de har fortsatt sine gamle røtter itakt. De har fortsatt enkelte tanker om de svake part, men Støre er en Guds gave til Høyre. Hvordan Arbeiderpartiet valgte han som sin leder skal Høyre takke høyere makter for. Høyre gir 100 % blanke i hvermannsen i Norge. Disse menneske er uvesentlig for dem. Disse menneskene er en byrde. Aller helst skulle disse menneske ha forsvunnet, hvis de ikke lenger evner å produsere for kapitalistene. Er du syk i Norge så skal du tynes. Du skal tynes knallhardt! De enenste som verdt noe for Høyre er de som produserer noe. Tall, penger betyr noe. Er du syk, så skal du lide. Du skal helst legge deg ned og dø. Det er beskjeden fra høyre. Du har 3 år på å bli frisk, selv om sykdommen du har har snittverdi på 7-10 år på helbredelse(hvis du er så heldig). Å sette 3 år er ren ondskap. Blir frisk eller så ruinerer vi deg!
Det handler om økonomi. Spare penger på staten. At staten ikke har råd til betale for briller til barn er en blank løgn. Men sånn har det blitt under Høyre. Har du trukket dårlige lodd, så er det deg og DIN FAMILIE det er synd på. Har du derimot trukket vinnerloddet og har en familie med millionformue, så kjør på. Du skal ha dine fordeler. Du må ha alle mulige fordeler.
Forskjellene øker i Norge. Og det Erna som aktivt øker dem. Lave forskjeller er Skandinavias økonomiske fordeler, det er slik vi kan ha høye lønninger til alle, men dette undergraves av styrende makter.
Til weld:
Asbjørn har gjentatte ganger vært stolt av at han har vært unge Høyres representant. Så at Asbjørn er høyrevelger i sin sjel... det er liten tvil. Han har på ingen måte tatt avstand fra retningen Erna har ledet Norge.
når det kommer til deg weld, så er jeg usikker. Du virker som å være tvilende til Ernas prosjekt, hvor hennes økende forskjeller er hennes alfa omega. Men at du har sympatier i Høyres retninger finner jeg liten tvil om. For all del, jeg kan ta feil. Jeg har ikke fasiten i mitt hode.
For å si det slik. Arbeiderpartiet... som har blitt Høyre light, er langt å foretrekke fremfor Høyre som prioriterer de rike ved ethvert veikryss.