Politikk, religion og samfunn Nok et genialt trekk av de rødgrønne

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.422
    Torget vurderinger
    4
    Men aktiviteten deres har i det minste demonstrert hvor sterkt den formelle ytringsfriheten står i USA. Der har vi mye å lære her hjemme.
    Men dokumenterer om amerikanske soldater som kriger i Afghanistan må sensureres for bannord som slippes i det kuler og granater hagler om ørene på dem.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Men dokumenterer om amerikanske soldater som kriger i Afghanistan må sensureres for bannord som slippes i det kuler og granater hagler om ørene på dem.
    Der har de ennå mye å lære av ikke-religiøse samfunn. Deres angst for enkeltord, nakenhet og menneskelighet i kringkastingen er nesten nevrotisk.

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Her er et typisk eksempel på hvordan media som er venstrevridde rett og slett ljuger for mr.Stoltenberg. De skriver at tidligere statsminister, avtroppende leder i Arbeiderpartiet og ny NATO-sjef Jens Stoltenberg kjøpte før jul en Tesla S Model elbil

Folk vil ikke kjøpe elbil - Bil og miljø - VG

Men sannheten er - Som partileder har han firmabil. Ordningen er betalt av Ap, ikke av stortingsgruppen. Dette er en ordinær ordning vi har hatt over lengre tid, som også partiledere i andre partier har hatt. Det betyr at Stoltenberg betaler skatt av fordelen, mens Ap finansierer den, sier Stoltenbergs rådgiver Sindre Fossum Beyer til avisen

Stoltenberg fikk Tesla som firmabil - Motor - Hegnar Online

Men han mister vel bilen når han ikke lenger er leder for AP?

Men det skulle ikke forundre meg at han beholder den og da skal jeg personlig anmelde både AP og Stoltenberg for skattefusk.

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388
    Her er et typisk eksempel på hvordan media som er venstrevridde rett og slett ljuger for mr.Stoltenberg. De skriver at tidligere statsminister, avtroppende leder i Arbeiderpartiet og ny NATO-sjef Jens Stoltenberg kjøpte før jul en Tesla S Model elbil

Men sannheten er - Som partileder har han firmabil. Ordningen er betalt av Ap, ikke av stortingsgruppen. Dette er en ordinær ordning vi har hatt over lengre tid, som også partiledere i andre partier har hatt. Det betyr at Stoltenberg betaler skatt av fordelen, mens Ap finansierer den, sier Stoltenbergs rådgiver Sindre Fossum Beyer til avisen

Men det skulle ikke forundre meg at han beholder den og da skal jeg personlig anmelde både AP og Stoltenberg for skattefusk.
    Hvor er fusket? Stoltenberg har jo allerede betalt skattefordelen, i henhold til Finansavisen. Sånn må alle med firmabil gjøre. Dersom Stoltenberg nå overtar bilen (ettersom han mest sannsynlig kommer til å jobbe mye i utlandet, får han sikkert en bil med sjåfør der også), må den omregistreres, og da må han uansett betale formueskatt av sine eiendeler som oss andre. Nå hører det med til skatteutfordringene i Stoltenbergs tilfelle, at jobber som den han nå får, er lønnet i et annet land, og som Bruntland i sin tid oppdaget, er det pokker ikke lett å orientere seg i retter og plikter når man har internasjonale verv.
    Man kan for eksempel tygge litt på hvorfor Norwegian velger å ansette folk i alle mulige rare selskaper i alle mulige rare land. Det er i hvert fall ikke veldedighet som er driveren.

Honkey

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.878
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Stå på, Fjernkontrollen! Det er viktig at gud har et talerør gjennom deg, slik at vi får røsket opp i alt det fæle våre rødgrønne politikere gjør! Ellers bærer det lukt til Hades med oss alle.

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0

Hvor er fusket? Stoltenberg har jo allerede betalt skattefordelen, i henhold til Finansavisen. Sånn må alle med firmabil gjøre. Dersom Stoltenberg nå overtar bilen (ettersom han mest sannsynlig kommer til å jobbe mye i utlandet, får han sikkert en bil med sjåfør der også), må den omregistreres, og da må han uansett betale formueskatt av sine eiendeler som oss andre. Nå hører det med til skatteutfordringene i Stoltenbergs tilfelle, at jobber som den han nå får, er lønnet i et annet land, og som Bruntland i sin tid oppdaget, er det pokker ikke lett å orientere seg i retter og plikter når man har internasjonale verv.
    Man kan for eksempel tygge litt på hvorfor Norwegian velger å ansette folk i alle mulige rare selskaper i alle mulige rare land. Det er i hvert fall ikke veldedighet som er driveren.

Honkey

Fusket har ikke skjedd enda, men media med vg i spissen kjører nå på at Jens Stoltenberg har kjøpt bilen noe han ikke har, det er AP som har kjøpt den.

Fusket vil evt skje når bilen blir overført over på han, noe jeg tror kommer til å skje uten at han må betale et rødt øre for det.

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Stå på, Fjernkontrollen! Det er viktig at gud har et talerør gjennom deg, slik at vi får røsket opp i alt det fæle våre rødgrønne politikere gjør! Ellers bærer det lukt til Hades med oss alle.
    Gud liker ikke bildet du bruker.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.878
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Gud liker ikke bildet du bruker.
    Han gjør sikkert ikke det. Jeg liker ikke guden din heller; han virker å være svært paranoid, noe som må kunne sies å være en lite tiltalende egenskap for en mann i hans posisjon. Han kommer nok fra Texas, regner jeg med.

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388

Honkey

Fusket har ikke skjedd enda, men media med vg i spissen kjører nå på at Jens Stoltenberg har kjøpt bilen noe han ikke har, det er AP som har kjøpt den.

Fusket vil evt skje når bilen blir overført over på han, noe jeg tror kommer til å skje uten at han må betale et rødt øre for det.
    Det eneste jeg har sett er en billedtekst som sier at Stoltenberg kjøpte bilen. Hvilket kjør er det du tenker på?

Det jeg videre ser, er at du kjører på at Stoltenberg kommer til å forsøke seg på en svindel overfor den norske stat. Si meg, er du helt sprø?

Honkey

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.878
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    ^Han skriver kun det gud ber han skrive. Dette fortalte han oss tidligere. Han er guds forlengede tunge her på jorda.

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388
    ^ Tru'kke du skal ta verken Fjernkontrollen eller hånden som styrer den så veldig alvorlig, jeg.... :)

Honkey

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0

Honkey

Det eneste jeg har sett er en billedtekst som sier at Stoltenberg kjøpte bilen. Hvilket kjør er det du tenker på?

Det jeg videre ser, er at du kjører på at Stoltenberg kommer til å forsøke seg på en svindel overfor den norske stat. Si meg, er du helt sprø?

Honkey
    Svindel og svindel, han har fått båt og arvet en del av en hytte som er verdt flere millioner uten å betale 1 kr til den norske stat, han har bulket bil og stukket av, I tillegg satt han som leder for AUF under medlemsjukset uten å bli straffet.

Det forundrer meg ikke om han nå får Tesla bilen uten å betale 1 kr til staten, men jeg tror ikke det er lovlig så lenge det er firmabil for AP, det blir spennende og se hvordan han løser dette.

Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.639
    Hvor smålig kan man egentlig bli? Menes det at de som arver/får/tjener mer enn minstemål ikke skal følge lover og regler men heller bla opp litt ekstra?

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Hvor smålig kan man egentlig bli? Menes det at de som arver/får/tjener mer enn minstemål ikke skal følge lover og regler men heller bla opp litt ekstra?
    Det som gjør det uspiselig er at det er mannen som har sagt gang på gang på gang på gang at alle må bidra til fellesskapet, skattene og avgiftene må økes for å beholde velferden, samtidig som han benytter seg av smutthull den vanlige person på gata bare kan drømme å vite om. Samme person tar også i mot gave for 700 000,- kr uten at det koster han 1 kr, den vanlige arbeideren må skatte for gaver over 1000,- eller noe rundt der.

Det blir spennende og se hvordan han klarer og beholde bilen uten å betale noe ekstra eller bryte loven.

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388
    ^ Pølsevev. Dette er intet annet enn forvirrede spekulasjoner pumpet opp fra din egen brønn av forakt for politikere til venstre for Frp.

Du driver og kaster ut påstander omkring en sak som ikke en gang finnes. Ingen har fått noen bil her, hvor vil du hen med dette tøvet?

Honkey

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.639
    ...........
    Du driver og kaster ut påstander omkring en sak som ikke en gang finnes. Ingen har fått noen bil her, hvor vil du hen med dette tøvet?

Honkey
    Det er greit å ha dette klart, i tilfelle Stoltenberg skulle få en bil. Det burde videre undersøkes om han betaler for dressene sine selv. Skal også vedde på at han har gratis telefon. Etter det jeg har hørt har han heller ikke betalt husleie de siste 8 år.

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    ^ Pølsevev. Dette er intet annet enn forvirrede spekulasjoner pumpet opp fra din egen brønn av forakt for politikere til venstre for Frp.

Honkey
    Er du sur?

VG skrev at Stoltenberg har kjøpt Tesla, han har ikke kjøpt den, hvor er våset fra min side?

At han satt som leder I AUF under medlemsjukset?
    At han bulket en bil og stakk av?
    At han mottok en arv verdt flere millioner uten å skatte?
    At han har sagt at alle må bidra til fellesskapet uten å gjøre det selv?
    At han mottok gave for 700 000,- uten å betale 1 kr I skatt eller avgifter?

Så får vi se når AP får en ny leder at den personen kjører denne bilen eller at Stoltis gjør det.

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    ...........

Honkey
    Det er greit å ha dette klart, i tilfelle Stoltenberg skulle få en bil. Det burde videre undersøkes om han betaler for dressene sine selv. Skal også vedde på at han har gratis telefon. Etter det jeg har hørt har han heller ikke betalt husleie de siste 8 år.
    Dette er en firma bil for AP, det er ingen dress, er ikke du og dine som er så veldig opptatt at alle skal betale høye skatter og avgifter, men når det kommer til deres egne så er det ikke så viktig likevel.

V

vredensgnag

Gjest

Honkey
    Er du sur?

VG skrev at Stoltenberg har kjøpt Tesla, han har ikke kjøpt den, hvor er våset fra min side?

Så får vi se når AP får en ny leder at den personen kjører denne bilen eller at Stoltis gjør det.

At han satt som leder I AUF under medlemsjukset? Ungdomspartienes forskuttering av medlemstall er det ingen av moderpartiene som egentlig ønsker så stor oppmerksomhet omkring. Men denne saken med AUF gikk til retten -- og jeg ser ikke at Stoltenberg var tiltalt? Er Erna Solberg ansvarlig hver gang et høyremedlem eller en høyrepolitiker begår et lovbrudd?

At han bulket en bil og stakk av? Liten heder i den - selv har jeg hørt en annen versjon, men saken står.

At han mottok en arv verdt flere millioner uten å skatte? Nei - det gjorde han ikke. Fritidseiendommen ble overdratt til tre arvinger, Stoltenberg fikk 1/3. At faren overdro til under markedspris er hans sak. Selv om det er vanskelig å fastsette markedspris på en eiendom som faktisk ikke er solgt til én arving, men overdratt til tre. Få som kjøper seg inn i fritidseiendommer der det sitter to andre partshavere - så det å ta utgangspunkt i fri markedsverdi blir feil. At pappa Stoltenberg satte prisleiet er hans sak.

At han har sagt at alle må bidra til fellesskapet uten å gjøre det selv? Om du hadde vært i nærheten av å bidra 1/1000 til fellesskapet i den grad Stoltenberg har gjort, over flere år, hadde du hatt noe å være stolt av. Sagt med Jonas Gahr Støres ord. "Jeg har sett hva det koster å ha den jobben."

At han mottok gave for 700 000,- uten å betale 1 kr I skatt eller avgifter? Det blir da feil. Bruker han bilen vil han også måtte svare for den som inntektsfordel.

Syns du at du bidrar i større omfang, Fjernkontrollen, til sam-funnet?

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2007
    Antall liker
    388

Honkey
    Er du sur?

At han satt som leder I AUF under medlemsjukset?
    At han bulket en bil og stakk av?
    At han mottok en arv verdt flere millioner uten å skatte?
    At han har sagt at alle må bidra til fellesskapet uten å gjøre det selv?
    At han mottok gave for 700 000,- uten å betale 1 kr I skatt eller avgifter?

Vreden har i stor grad svart for meg, se over.

Men nei, jeg er ikke sur, hva skulle jeg være det for? Jeg synes bare du våser fælt, og så gidder jeg ta bryet med å si fra at jeg synes det. Jeg gjentar at alt du henger dette på er en unøyaktig billedtekst, det dreier seg ikke om et pressekjør slik du beskriver det. Finansavisen har beskrevet (så langt jeg kan se) de faktiske forhold. Bilen tilhører Det Norske Arbeiderparti, og det ser jeg intet problem i. Null.

Stoltenberg kommer om kun kort tid til å bli transportert rundt i en skuddsikker Mercedes med privatsjåfør, finner du det også problematisk? Synes du han skal betale penger til Skatteetaten, NAV eller EU for det?

Ser du på min historie vil du også der kunne utlede på kreativt vis at jeg for mange års siden har mottatt en arv "verdt flere millioner uten å skatte", men det ville også være eklatant sludder. Jeg har fulgt samtlige regler i boka. Videre overdro jeg en del av tomt til min lillebror for en latterlig sum, så da har vel han også svindlet staten, da, siden jeg var grei med gutten. At du på den ene siden mener at VG ljuger for å jobbe for'n Jens, mens du på andre siden benytter samme organs svært kreative variant av virkeligheten til å sverte ham, er middels talt spesielt.

I din verden har faktisk Stoltenberg nå mottatt en Tesla i gave, ser jeg. Og dette er du altså sikker på?

Honkey

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0

Honkey
    Er du sur?

At han satt som leder I AUF under medlemsjukset? Ungdomspartienes forskuttering av medlemstall er det ingen av moderpartiene som egentlig ønsker så stor oppmerksomhet omkring. Men denne saken med AUF gikk til retten -- og jeg ser ikke at Stoltenberg var tiltalt? Er Erna Solberg ansvarlig hver gang et høyremedlem eller en høyrepolitiker begår et lovbrudd?

At han bulket en bil og stakk av? Liten heder i den - selv har jeg hørt en annen versjon, men saken står.

At han mottok en arv verdt flere millioner uten å skatte? Nei - det gjorde han ikke. Fritidseiendommen ble overdratt til tre arvinger, Stoltenberg fikk 1/3. At faren overdro til under markedspris er hans sak. Selv om det er vanskelig å fastsette markedspris på en eiendom som faktisk ikke er solgt til én arving, men overdratt til tre. Få som kjøper seg inn i fritidseiendommer der det sitter to andre partshavere - så det å ta utgangspunkt i fri markedsverdi blir feil. At pappa Stoltenberg satte prisleiet er hans sak.

At han har sagt at alle må bidra til fellesskapet uten å gjøre det selv? Om du hadde vært i nærheten av å bidra 1/1000 til fellesskapet i den grad Stoltenberg har gjort, over flere år, hadde du hatt noe å være stolt av. Sagt med Jonas Gahr Støres ord. "Jeg har sett hva det koster å ha den jobben."

At han mottok gave for 700 000,- uten å betale 1 kr I skatt eller avgifter? Det blir da feil. Bruker han bilen vil han også måtte svare for den som inntektsfordel.

Syns du at du bidrar i større omfang, Fjernkontrollen, til sam-funnet?
    1. Det hjelper at han har et stort navn, Stoltenberg vitnet i saken og 4 andre ble dømt i saken, litt rart at en leder ikke vet hva som foregår, men at de med store navn i AP kommer seg som regel unna er jo ikke uvanlig..

2. Nå gjør du deg bare litt ekstra vanskelig enn det du pleier og være.

3. Fritidseiendommen var verdt godt over 10 millioner så selv om man deler den på 3 så blir det fortsatt flere millioner han har arvet uten at han har betalt inn 1,- kr til felleskapet som er så viktig for han.

4. Hva er det egentlig Jens har gjort som er bra, aldri har Norge hatt så mye penger og rutte med som når han var statsminister, likevel forfalt det meste i landet selv om statsbudsjettet økte med nesten 100%. Med tanke på at han brukte 1 milliard i året på rådgivere så ville de fleste oppegående menneskene i Norge klart og gjøre en bedre jobb enn det han gjorde som statsminister. Hva Jonas sier betyr ingenting fordi jeg husker, eh eh kan vi ta det opptaket engang til.

5. Med gaven mener jeg båten han fikk i gave fra LO, båten kostet 350 000,- og så betalte LO faktisk ca 350 000,- til for at Jens skulle slippe og betale 1 kr til fellesskapet som har er så opptatt av. Du bør da vite hva du svarer på før du svarer.

6. Det jeg lurer på er om han også får bilen og hvilket smutthull de skal bruke denne gangen.

Om jeg bidrar til samfunnet mer enn Jens, ja så absolutt, han har vært en eneste stor kostnad som også har vært en katastrofe for landet.

G

Gjestemedlem

Gjest
    3. Fritidseiendommen var verdt godt over 10 millioner så selv om man deler den på 3 så blir det fortsatt flere millioner han har arvet uten at han har betalt inn 1,- kr til felleskapet som er så viktig for han.
    Hvis man kun eier en del av hytten og må dele den med andre vil man aldri kunne få 1/3 av markedspris for en slik andel. Er det andre som har bruksrett til en eiendom vil dette gå hardt utover verdien. Ingenting klanderverdig eller galt har skjedd i den saken, og alt er var innenfor regelverket.

Uansett en ikke-sak. Fatter ikke hvorfor folk blir så smålige at de gidder å irritere seg over slikt.

Hvorfor ikke heller glede seg over at all arveavgift nå er historie?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.878
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Om jeg bidrar til samfunnet mer enn Jens, ja så absolutt, han har vært en eneste stor kostnad som også har vært en katastrofe for landet.
    Ja..... Har guden din snakket med deg om ydmykhet, en av de store dyder han visstnok forfekter?

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Hvis man kun eier en del av hytten og må dele den med andre vil man aldri kunne få 1/3 av markedspris for en slik andel. Er det andre som har bruksrett til en eiendom vil dette gå hardt utover verdien. Ingenting klanderverdig eller galt har skjedd i den saken, og alt er var innenfor regelverket.

Uansett en ikke-sak. Fatter ikke hvorfor folk blir så smålige at de gidder å irritere seg over slikt.

Hvorfor ikke heller glede seg over at all arveavgift nå er historie?
    Jeg er veldig glad for at arveavgiften er borte, men det er ikke jeg som har sagt i årevis at alle må bidra til fellesskapet og så gjør man alt kan selv for å slippe og betale selv.

Denne mannen styrte landet da jeg ble tvunget til å betale skatt på helseforsikring og mobiltelefon som jobben betaler for meg, jeg synes det er smålig.

Sist redigert:
    V

vredensgnag

Gjest
    Ja, her er det mye smålighet, pluss at man legger på for kjente.
    Må være trist å være så innbitt i sitt hat til den politiske prosessen og hva folk faktisk stemmer i dette landet ...

Båten kostet nok ikke 700.000, ser jeg etter en kjapp google. Kanskje prøve det, Fjernis?
    Og det var en 50-årsgave, fra:

statsministerens eget parti, LO og «40 bidragsytere innen arbeider- og fagbevegelsen» - en båt til 379.337 kroner.

Videre ser jeg at den straks ble innrapportert til skattemyndighetene.

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Ja..... Har guden din snakket med deg om ydmykhet, en av de store dyder han visstnok forfekter?

Min gud er like virkelig som det at Stoltenberg har gjort en god jobb for Norge og det norske folk.

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Ja, her er det mye smålighet, pluss at man legger på for kjente.
    Må være trist å være så innbitt i sitt hat til den politiske prosessen og hva folk faktisk stemmer i dette landet ...

Båten kostet nok ikke 700.000, ser jeg etter en kjapp google. Kanskje prøve det, Fjernis?
    Og det var en 50-årsgave, fra:

statsministerens eget parti, LO og «40 bidragsytere innen arbeider- og fagbevegelsen» - en båt til 379.337 kroner.

Videre ser jeg at den straks ble innrapportert til skattemyndighetene.
    Du må også få med deg at AP også betalte ekstra 350 000 for at Jens skulle slippe og betale noe som helst.

VG) Først fikk Jens Stoltenberg en båt til 380000 kroner i 50-årsgave fra Ap og LO. Så fikk han nye 350000 kroner for å betale skatten for den fete Ap-gaven.

Ap betalte skatt for båtgaven til Jens - Arbeiderpartiet - VG

Så det var faktisk 730 000,-, starte og sette seg inn i sannheten Vreden?

Sist redigert:
    V

vredensgnag

Gjest
    Det er da forunderlig at den mannen ikke forlengst er blitt henrettet på Akershus.
    I stedet har man jammen gått hen og utnevnt ham til Generalsekretær for NATO.
    Du må ta kontakt med myndighetene, Fjernis, her er det noe som er galt så det holder, og det må rettes på fort!

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Det er da forunderlig at den mannen ikke forlengst er blitt henrettet på Akershus.
    I stedet har man jammen gått hen og utnevnt ham til Generalsekretær for NATO.
    Du må ta kontakt med myndighetene, Fjernis, her er det noe som er galt så det holder, og det må rettes på fort!
    Ja det er litt underlig å registrere hvor "far out" resten av verden er.

V

vredensgnag

Gjest
    Klarer ikke å dy meg, siden jeg blir kalt både rød, på venstresiden, sosialist og annet.
    Møter da folk fra mange politiske partier.

bilde.jpg

Gubra

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2004
    Antall liker
    792
    "Klarer ikke å dy meg, siden jeg blir kalt både rød, på venstresiden, sosialist og annet.
    "

Ja, og?

V

vredensgnag

Gjest
    "Klarer ikke å dy meg, siden jeg blir kalt både rød, på venstresiden, sosialist og annet.
    "

Ja, og?
    Humørløse folk burde være gjenstand for en egen tiltakspakke, syns jeg, fra den nye regjeringen: Vi får hele Norge til å smile, også du. Ja, nettopp du, du der borte, som er så sur. Du kan også hjelpes.

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Den tiltakspakka der hadde kostet skattebetalerene mye penger, en catch 22?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn