- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 4.181
Østerrike stenger ned nå. Vil forundre meg om de europeiske ligaene kan holde på mens smittetrykket øker i hele Europa. Snart er det bare Norge som kan spille, dersom vi er heldige.
|
Her setter vi alle kluter til, flagget henger ute på terrassen hver kampdag, jeg og fruen setter noen kroner på langoddsen og vi spiller Vålerenga kjerke på anlegget før hver kamp. Ukens absolutte høydepunkt.Enda godt, meningsløst å spille landslagkamper nå. For ikke å si vanvittig uinteressant å se på - nå må vi ha full fokus på å få enga i europa![]()
Men du måtte inn i en fotballtråd og poengtere din mening.Bra, jag hater fotball og all plassen der tar i media og offentlighet . La kyrong ta plassen.
Noen eliteseriespillere er jo på landslaget og de må i karantene i ettertid hvis det blir smitte i landslaget. Og det kan lett bli 10 dagers karantene med tilhørende utsatte kamper i eliteserien også.. Hadde jeg vært trener for et eliteserielag hadde jeg sagt nei til å levere spillere til landslaget nå. Allerede nå er det utsatte kamper, vi risikerer og spille eliteseriekamper i vinterferienIkke så veldig interessert i landslaget men har fått med meg at en er smitta så derfor har resten karantene. Så med forbehold mot at jeg ikke har fått med meg alt så lurer jeg på hvorfor dette øker muligheten for at eliteserien blir fullført?
Ok. Men mener å ha lest et sted at de skal reise ut av landet uten spillere fra eliteserien.Noen eliteseriespillere er jo på landslaget og de må i karantene i ettertid hvis det blir smitte i landslaget. Det medfører 10 dagers karantene med tilhørende utsatte kamper i eliteserien . Hadde jeg vært trener for et eliteserielag hadde jeg sagt nei til å levere spillere til landslaget nå. Allerede nå er det utsatte kamper, vi risikerer og spille eliteseriekamper i vinterferien![]()
Det er bra, da blir det enklere å fullføre eliteserien.Ok. Men mener å ha lest sted at de skal reise ut av landet uten spillere fra eliteserien.
Tror ikke du trenger million lønn....Nå er det vel ikke blant unggutter tidlig i 20 årene med millioner i lønn man vil finne den største forståelsen for andre ting enn seg selv.
Så nå skal fotballidiotene i NFF snike seg til utlandet med et revervelag??Godt at de tok til vettet og ikke reiste til Romania, selv om spillerne synes det var helt greit å reise tross karantene - det siste er vel problemet og årsaken til at vi ikke får stoppa driten.
Det blir feil å dra til Østerrike nå når de stenger hele landet ned på tirsdag selv om de har lov. Helt enig med analogien til Hurtigruta. NFF, TV2, Mini og noen få andre kommer ikke bra ut av dette.Så nå skal fotballidiotene i NFF snike seg til utlandet med et revervelag??
Har de ikke skjønt hva myndigheten og ministre sier og skriver??, det er en forbannet hån mot de om forsøker å begrense smitte og holde landet igang, og de som mister jobber pga restriksjoner
Makan til selvopptatte egoister. Fotball er faktiks ikke viktig i det hele tatt slik situasjonen er nå, Sutrete småunger.
Dette er jo Hurtigruta en gang til...vrir seg unna og omgår alle intensjoner
Bare å avlyse denne sesongen, ja.Tromsø IL mangler ett poeng for å rykke opp. Bodø/Glimt mangler ett poeng for gull. Det er vell nå det rakner.
Den kampen ja. I følge Lagerbäck var samhandlingen så dårlig at det virket som vi var spredt over hele Norge. Jeg er spent på hva Smerud får til. Han virker som en bra mann for (den håpløse) oppgaven må jeg si.Kan det bli verre enn hjemmekampen mot samme lag?
Eneste grunn til at de stiller i stand A-laget er at de håper at kampen skal bli avlyst og Norge får 3 poeng. Da må Norge stille lag.Finnes det en historie som er sammenlignbar med Nødlandslaget sin?
De 18 spillerne på nødlandslaget ble alle kontaktet i løpet av søndag. Mandag samlet de seg i Norge. Tirsdag skal de trene sammen én gang. Onsdag skal de spille en avgjørende A-landskamp.
Opp til folket det. Jeg skal alldeles ikke se League of Corona-fotball.Blir seerrekord kl 20:45 i morgen.