Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2020

Robot

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2018
Antall liker
285
Sted
Mostaul
Ja, men da blir det to trenere som får sparken i èn sesong der oppe. Underholdende nok det.

Terje-A

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
4.272
Sted
Værlesanden
Torget vurderinger
14
Det meldes at Tor Ole Skullerud er på vei til Lerkendal.....

Sist redigert:

Larson

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.01.2014
Antall liker
1.350
Det ville vært gøy om noen andre enn molde og rosenborg vant ligaen.

otare

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
2.736
Sted
Trondheim
Det ville i så fall være et svært upopulært valg blant RBK-supporterne. Akkurat som ansettelsen av Horneland var.
Det er vel nå ganske klart at Horneland var feil trener for RBK. Han er sikkert en utmerket trener, men han passet rett og slett ikke inn i RBK. Det er ikke Hornelands type fotball RBK ønsker å spille. Det burde styret forstått.

Hedde

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.04.2009
Antall liker
682
Har Rosenborg forlatt drømmen om Europa og vil de heller spille for publikum nå? En forskjell, og i så fall en bedre tilnærming syns jeg.

otare

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
2.736
Sted
Trondheim
Først må man vel sørge for å fylle tribunene, så får det andre komme etter hvert.
Men målsetting må man jo ha, ellers kommer man ingen vei.

otare

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
2.736
Sted
Trondheim
Det ville vært gøy om noen andre enn molde og rosenborg vant ligaen.
Som Trondhjemmer heier jeg selvfølgelig på RBK, men hvis ikke RBK vinner ser jeg gjerne at Bodø/Glimt greier det i år. Jeg vet ikke hvilke andre lag jeg ville kunne heie på. Kanskje Sarpsborg?

Robot

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2018
Antall liker
285
Sted
Mostaul
F.eks. her;
Kan ikke se her at han er på vei til Lerkendal, media har nevnt flere også Skullerud. Som det sies av otare så det blir i tilfelle ikke lagt ut rød løper til han. Vi får se, tror ikke Skullerud er mannen så derfor hadde det vært fint om de ansatte han.

Hadde vært skikkelig artig om Glimt hadde holdt helt inn.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
1.967
Hadde jeg vært konspirasjonsteoretiker ville jeg trodd at Horneland bare ofret seg for å gjøre en effektiv slutt på RBK-dominansen. Det er jo litt merkelig å kvitte seg med de beste spillerne, og få resten til å løpe rundt som forvirrede fjols.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
1.967
Ja takk, med ett forbehold.

otare

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
2.736
Sted
Trondheim
Har han hatt noen særlig forbindelse med fotball de siste 8 årene da?

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
1.002
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
2
Ser at Sollied ønsker seg jobben.
Hva synes trønderne om det?

Kan kanskje være riktig mann for Troillongan?
Han kjenner jo klubben og kulturen, og da han sist var innom, spilte de vel på sedvanlig RBK-vis.
Tror ikke filosofien hans har endret seg siden den gang.

mvh
Proffen

Hedde

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.04.2009
Antall liker
682
Hvorfor ikke bare beholde Henriksen/Dorsin ut dette året. De fixer helt sikkert kamper og laguttak. Med det tette kampprogrammet er det uansett ikke så mye å gjøre med treningsgrunnlaget. Så får de bedre tid til en annen løsning som bør inkludere moderne treningsmetoder hvor man VET hvor mye de løper, sprinter, spurter etc.

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
1.002
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
2
Hvorfor ikke bare beholde Henriksen/Dorsin ut dette året. De fixer helt sikkert kamper og laguttak. Med det tette kampprogrammet er det uansett ikke så mye å gjøre med treningsgrunnlaget. Så får de bedre tid til en annen løsning som bør inkludere moderne treningsmetoder hvor man VET hvor mye de løper, sprinter, spurter etc.
Hvorfor ikke bare sparke alle som sitter i ledelsen i RBK? Det er jo DE som har rotet det til over flere år, big time.....
Vi har sett det samme i både Brann, Viking, Start, Tromsø - ledelsen har ikke kompetansen som skal til. Da blir resultatene dårlige og uroen og misnøyen brer seg.

mvh
Proffen

otare

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
2.736
Sted
Trondheim
Da er Børven klar for RBK. Han er spilleklar mot VIF, så nå har han muligheten til å slå VIF 2 ganger på en uke :D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
1.967
Tror ikke man skal sparke Tove, akkurat. Hun styrer skuta på en bra måte, og holder seg klokelig langt unna det sportslige.
Micke har jo akkurat kommet, så han bør få svinge seg litt. Får håpe han har like god innflytelse som han hadde som spiller, inntil han ble gammel og treg. Han har jeg trua på.

Jeg tror mye vil rette seg ganske raskt nå, hvis ikke styret gjør flere idiotiske trekk. Midtbanen har sett svært svak ut så langt, Nå får de snart det som vil være eliteseriens beste spiller inn der, og med Børven som spiss kommer forhåpentligvis målene også.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
1.967
Kjenner faktisk et snev av optimisme, for første gang siden dagen Kåre fikk godfoten i baken. Men jeg tipper Koteng snart vil rette på det.

Robot

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2018
Antall liker
285
Sted
Mostaul
Ja den skal han ha Koteng, han er flink til å sørge for at spenningen er der.

Sist redigert:

Hedde

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.04.2009
Antall liker
682
Da er Børven klar for RBK. Han er spilleklar mot VIF, så nå har han muligheten til å slå VIF 2 ganger på en uke :D
Da slipper Glimt å møte Børven med det første i allefall. Men jeg blir overrasket om en enkeltspiller kan snu RBK sitt spill sånn over natta.

otare

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
2.736
Sted
Trondheim
Ja, en spiller betyr ikke så mye, men vi så tendenser til at laget fungerte bedre i 2. omgang mot Brann. Det kan selvfølgelig være fordi Brann var dårlige.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
1.967
Sollied og Strand. Det kan jo bli interessant.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
15.907
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
19
Sollied... Så mye frem og tilbake med han før så nei takk før når han har blitt spurt..Og han er vel fortsatt en smule glad i det sterke.. ?? Satser på Bodø Glimt i år, det hadde vært forfriskende..

Topp Bunn