Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2021

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.917
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Satt og så en PL-kamp her i uken. Tenkte da på fotballen jeg så på Lerkendal, da Glimt var på besøk.
    To kapitalt forskjellige verdener. Kampen på Lerkendal som ut som om den ble spilt i slow motion, så mye høyere var tempo og intensiteten i PL-kampen.....

mvh
    Proffen
    Husk at Rosenborg har spilt med keeper som sweeper i flere år. Det betyr at hver 3. pasning skal spilles til keeper. Går ikke veldig fort da...

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    Kjetil Rekdal slang seg på hyllesten av Glimt etter Romakampen.

- Foreslår at Glimt hjelper Roma av banen og til flyplassen, de er så svimle at de neppe finner frem før om noen dager. Magisk kveld for Glimt, skrev den nye RBK treneren.

- Ola Solbakken kjørte motorsykkel og de andre på banen syklet, sier Mourinho i en litt sur kommentar.

Kos dere med PL.

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.503
    Torget vurderinger
    4
    Kvinnelandslaget i håndball har hatt 3 trenere de siste 37 årene...

Multikanal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    1.008
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Kjetil Rekdal slang seg på hyllesten av Glimt etter Romakampen.

- Foreslår at Glimt hjelper Roma av banen og til flyplassen, de er så svimle at de neppe finner frem før om noen dager. Magisk kveld for Glimt, skrev den nye RBK treneren.

- Ola Solbakken kjørte motorsykkel og de andre på banen syklet, sier Mourinho i en litt sur kommentar.

Kos dere med PL.
    Koser meg med PL, vi som liker det har i alle fall noe å se på fremover, dersom ikke covid stopper hele greia. Men da er det Bundes Liga og La Liga og kose seg med. :cool:

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    Koser meg med PL, vi som liker det har i alle fall noe å se på fremover, dersom ikke covid stopper hele greia. Men da er det Bundes Liga og La Liga og kose seg med. :cool:
    Vi som følger Glimt-helter i utlandet har ett svare strev med å følg med på sånne ligaer. Heldigvis unngår de den svindyre PL.

Stein 99

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Antall liker
    1.203
    Aust-Agder fylke har aldri hatt fotballag i øverste divisjon, men nå får de det.
    Da er det bare Finnmark fylke igjen som ikke har hatt. Kanskje Alta kan bli?

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    ^Helt klart. Alta slo ut Tromsø IL av cupen og er på full fart opp og frem. En kamp for minnebøkene.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    Ser litt på LIVNEW i opptak. Kattens lek med musen. Større forskjell en noe man finner i ES.

M

medlem215396

Gjest
    Mange fotballeksperter i denne tråden og kan hende er jeg også en av dem :unsure:
    Fotball er noe av det mer uforutsigbare som finnes, det man tror kommer til å skje..... vel, det blir ikke nødvendigvis helt sånn.
    Den ene Kjetil kan gjøre stor suksess, mot alle odds, mens en annen Kjetil kan oppleve det motsatte, også mot alle odds.
    Sånn er fotballen, sånn var det med Brann vs Jerv også.

Det finnes fotballsupportere og så finnes det dem som liker å se god fotball :)

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    Jeg er ikke helt ening i at det er så uforutsigbart. Bare om man ikke følger med på kampene. At Brann tapte for Jerv var på grunn av håpløse ferdigheter i begge ender av banen. De har åpenbar kvalitet i spillet, men også åpenbare mangler som de ikke klarte å få bort.

Det er vell også ganske enkelt å tippe hvilke Kjetil som har forutsetninger for å gjøre det bra i 2022 :)

M

medlem215396

Gjest
    Jeg er ikke helt ening i at det er så uforutsigbart. Bare om man ikke følger med på kampene. At Brann tapte for Jerv var på grunn av håpløse ferdigheter i begge ender av banen. De har åpenbar kvalitet i spillet, men også åpenbare mangler som de ikke klarte å få bort.

Det er vell også ganske enkelt å tippe hvilke Kjetil som har forutsetninger for å gjøre det bra i 2022 :)
    Dersom det var så forutsigbart, så enkelt, ville ikke flere kjempet om de gjeveste medaljene og de gode prestasjonene? Hvorfor bare RBK (i sine glansdager) og nå Bodø Glimt? Sarpsborg 08 viste glimt av noe stort for få år siden, men det ebbet ut. Det er uforutsigbart, men kan hende også enkelt?
    Jeg følger forresten BG med stor interesse og respekt :)

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    Det er som fysikk. Uforutsigbart på micronivå, svært forutsigbart og lovmessig på makronivå.

“There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.”
    ― Albert Einstein

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    En jubeldag for Norsk fotball. Rekdal blir trener for Norges mest suksessfulle fotballklubb og Koteng har lovet at de først og fremst skal spille artig og angrepsvillig fotball. Jeg tipper det kan bli artig....

Terje-A

Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Antall liker
    9.810
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Vi har fyrt av en torpedo i retning Trondheim, den var innom Hamar i en kort periode, men nå treffer den Lerkendal med full kraft. Blir artig.

kasol

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Antall liker
    4.491
    Torget vurderinger
    4
    Så blid har vi vel aldri sett mannen :
    1639992152872.png

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Romsdaling som RBK-trener. Hva blir det neste?

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Trodde Knutsen er bergenser.
    Altså Kjetil Knutsen, forsåvidt Øystein Dolmen også, men...

OKA

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Antall liker
    442
    Sted
    Bergen
    Trodde Knutsen er bergenser.
    Altså Kjetil Knutsen, forsåvidt Øystein Dolmen også, men...
    Nei, det var Gustav Lorentzen som var bergenser, men han var "Ludvigsen", "Knutsen" var trønder.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    Fokus fremover blir selvsagt sydentur til La Manga. Kanskje Hamkam har råd til å slå følge i år :)

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    Det hadde gjort seg med en tunnel av og til på Lerkendal men hverken Knutsen eller Ludviksen kan hjelpe nå.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    ^Fra Wiki: I serien møter vi bare en nåså, Benny. Benny er moderne, rasjonell og fremadstormende. Han utnytter ekteparet Sand, er løgnaktig og farlig.

o_O

Stein 99

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Antall liker
    1.203
    Dette blir spennende på flere måter, kan bli trøbbel men kan også gå veldig bra.
    Hans varemerke på landslaget var at han gjorde sjelden feil. Drillo var snar å hente han inn på sentral midtbane, han spilte vel i Belgia den gang.
    Har vært trener for Herta Berlin, Lierse også, Ålesund, Start, Vålrengen og Ham Kam. Solid erfaring og forstår seg på fotball mener jeg.
    Men spiller kort gjør han visst også.

TOH

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    25.10.2012
    Antall liker
    45
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Et godt valg av Knutsen. Jeg vet hvilken klubb jeg ville gått til hvis jeg var et ungt fotball-talent.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    Jeg mener oppriktig at norske fotballtalenter kan dra til mange norske eliteklubber. Men det er også noen å unngå. Store byer er litt sånn.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.081
    Om Botheim var i Rosenborg nå. Ville Rekdal finne ham?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn