- Ble medlem
- 06.04.2019
- Antall liker
- 11.957
Han vil nok utvikle seg til uante nivå der borte tenker jeg selv om det er en bortgjemt plass i fotball verden. $$$$$$
Garantert!Han vil nok utvikle seg til uante nivå der borte tenker jeg selv om det er en bortgjemt plass i fotball verden. $$$$$$
Suksess målt i penger mao. Greit å sikre pensjonen i ungdommen.Jeg er usikker på hva en spiller tror han er god for eller vet det ganske sikkert, eller hvor langt han kan komme i denne sporten.
Jeg heller til at de er veldig usikre og velger " en god del inntjening på kort eller middel sikt" 20 -30-40 Mill på 2-3-4 år er jo jo akseptabelt for mange av de, selv om de er i Japan, Kina, Russland, Serbia, USA, Tyrkia med flere.
Han her ryktes til Glimt. Det er til å bli glad av.Årets mål....nesten.
Han er i Vålerenga om ett år.Thomas Lehne Olsen forlater Lillestrøm......
Sterk signering på en viktig posisjon for Viking. Det tegner å bli ett godt nytt år i Stavanger.Viking ser endelig ut til å lykkes i jakten på å hente Niklas Sandberg (26).
Etter det Aftenbladet kjenner til, skal Viking og FK Haugesund være så godt som enige om overgangssum for spilleren som har ett år igjen av sin kontrakt i Haugesund.
Viking har heller ikke solgt noen enda så foreløpig så styrker de.
Hvis Botheim er verdt 100 mill så bør man ha rundt 200 for Solbakken.Glimt avslår bud på over 40 mill for Solbakken!! Vil ha 70 mill.
– Det handler ikke bare om enkeltspillere og overgangssummer, men om at det er et viktig signal å sende for norsk fotball som helhet. Det vil være helt sentralt å løfte verdien av den norske ligaen og norske spillere for fremtiden, og der har vi som klubber et stort ansvar, sier Daglig leder Thomassen til TV 2 og legger til:
– Det vil også være viktig å bygge gode produkter som er konkurransedyktige i Europa.
Enig?
Kilder til TV 2: Solbakken-bud på over 40 millioner kroner
også et google-søk eller to.Av og til bør man ta noen ekstra telefoner.
Jerv avbryter kontrakten med spiller samme dag som de hentet ham (tv2.no)
Ivar Koteng stiller ikke til gjenvalg som styreleder i Rosenborg. Det melder klubben på sine hjemmesider.
Klubben melder at Koteng mener det tid for et skifte etter 10 år.
– Jeg er glad i Rosenborg. Det er veldig interessant, motiverende og artig å lede klubben, og i perioder er det også veldig krevende og utfordrende. Nå er jeg veldig glad for at Kjetil Rekdal og Geir Frigård er på plass, og jeg registrerer med glede at det er stor begeistring for det nye trenerteamet. Jeg håper at alle rosenborgere vil trekke i samme retning fremover, slik at klubben igjen preges av godfoten. Hvis mitt valg om ikke å stille som kandidat kan bidra til å samle klubben, er jeg godt fornøyd, sier Koteng.
Valgkomiteen i RBK jobber nå med å lage sin innstilling til årsmøtet. Det er berammet til 17. februar.