Hedde
Førr evig!
- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 3.831
Dette var ikke bra for Viking. Hva skjedde?
Problemene forsvinner ikke om man lar være å se den beste fotballen. Dersom jeg skulle se bare norsk fotball, så lar jeg heller være. Etter avslutningen i PL sist søndag blir det en stund til jeg orker å se norsk eliteserie.^ Klipp fra teksten
Ja, jeg er fullt klar over hvor utrolig underholdende fotballen anno 2022 er. Det er et helt utrolig nivå. Vi ser bevegelser, pasninger, kombinasjoner og enkeltmannsprestasjoner som ikke kan måle seg med noe vi tidligere har sett. Det er så gøy! Men kan gøy rettferdiggjøre andre menneskers lidelse?
Jeg synes at Eliteserien er gøy. Vi ser bevegelser, pasninger, kombinasjoner og enkeltmannsprestasjoner som knapt kan måle seg med noe vi tidligere har sett. Vi ser lag som spiller ut noen av de beste europeiske lagene som finnes. Vi ser også at det blir bedre og bedre og best av alt: Vi slipper å se bort.
Heia Real Madrid.Da pauser vi norsk fotball og setter over til de store gutta i Paris.
Bland de store gutta var det en som var enda større. Thibaut Courtois sto som en levende vegg og ett en-manns-forsvar som ingen kunne skyte seg gjennom.Da pauser vi norsk fotball og setter over til de store gutta i Paris.
Dessverre. Frykten for å tape er større enn ønskert om å vinne.Vålerenga mot Rosenborg blir en viktig kamp. Den som vinner er fortsatt med i toppen, den som taper nærmer seg bunnen. Svært sannsynlig med to forsiktige lag som spiller uavgjort.
Kan fort bli noen «interessante» intervjuer etter kampen i dag også..Dessverre. Frykten for å tape er større enn ønskert om å vinne.
Skulle ikke forundre meg om det kommer bortimot 3-4000 på kampen i Molde i kveld.Glimt ligger seks poeng bak et skadeskutt Molde men har spilt en kamp mindre. Seier betyr at vi ligger helt likt. Selvsagt bryr vi oss kun om prestasjon sånn som Knutsen og Saltnes har lært oss å tenke:
At vi spiller sånn at vi har fullstendig kontroll på Molde, er nøyaktige i avgjørende situasjoner og kan skape overtall på dem i mange situasjoner. Da kan vi være fornøyde og kanskje vinne i tillegg.
Føkk...vi SKAL vinne for pokker.
Gjør det resultatet bedre?Vel, de var vel nyopprykket og spådd rett ned igjen......
Nå har RBK 10 poeng opp til LSK. Det blir nok vanskelig å knappe inn 7 poeng på to kamper. Har riktignok hørt om 6-poengskamper, men...Litt kaldt vann i blodet:
RBK har ikke vært gode i år, men skulle de vinne hengekampen ligger de på 4. plass på tabellen. Og hvis de skulle slå LSK i bortekampen 19/6 ligger de bare 3 poeng bak LSK.
Mye hvis…såfremt…ifall her, men poenget er at det er tidlig i sesongen og det er egentlig ganske jevnt i toppen.