- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 4.142
Det er det ingen grunn til nei. Men tendensen må gi grunnlag for forsiktig optimisme. Han spissen, er han til salgs forresten?Jeg for min del er likevel ikke ubehersket optimistisk.
Det er det ingen grunn til nei. Men tendensen må gi grunnlag for forsiktig optimisme. Han spissen, er han til salgs forresten?Jeg for min del er likevel ikke ubehersket optimistisk.
RBK selger ikke spillere, de gir dem bort.Det er det ingen grunn til nei. Men tendensen må gi grunnlag for forsiktig optimisme. Han spissen, er han til salgs forresten?
Twitter. En fyr som legger ut masse statistikk hver uke med data fra @FotMob, @SofaScoreINT og @OnefootballHvor finner man denne statistikken?
Poenget var vel først og fremst at det er tidlig i sesongen og det er ikke så enorm avstand i toppen når man jevner ut antall spilte kamper. Men det stemmer jo at hvis RBK vinner hengekampen og så slår LSK i neste omgang vil det være 4 poeng opp til LSK og ikke 3 når lagene har spilt like mange kamper.Nå har RBK 10 poeng opp til LSK. Det blir nok vanskelig å knappe inn 7 poeng på to kamper. Har riktignok hørt om 6-poengskamper, men...
Sist gang RBK vant mer enn en kamp på rad var for øvrig i august i fjor, så det begynner å bli på tide at det skjer igjen. Jeg for min del er likevel ikke ubehersket optimistisk.
Ja, poteten på Frosta er ikke moden ennå.Poenget var vel først og fremst at det er tidlig i sesongen og det er ikke så enorm avstand i toppen når man jevner ut antall spilte kamper. Men det stemmer jo at hvis RBK vinner hengekampen og så slår LSK i neste omgang vil det være 4 poeng opp til LSK og ikke 3 når lagene har spilt like mange kamper.
Jeg sier ikke at det kommer til å skje, men det er litt tidlig å begynne å plukke ut seriemesteren.
Beste og enkleste analysen jeg har sett så langt på Glimt akkurat nå. Yaw Amankwah treffer her blink mener nå jeg.Savner Bjørkan og Berg.
Tja. Se på dette bildet:Større og bredere er flott.
Så forresten den videoen en gang til og må nok si at det er ikke langt fra en kuling i et melkeglass dette. De som mener at målet blir flyttet 20 cm må til Specsavers. Nå.