BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.852
Kunstgress burde ikke vært tillatt i eliteserien sør for polarsirkelen.
Skal vi se..Det der tror jeg ikke noe på, ingen spillere er gamle nok til å ha barn i skolealder.
Skjønner du har peilingMå være old boys laget det der..
Kanskje jeg skal gå på kamp. Jeg er i Praha 8/9 og Spartas hjemmebane ligger på Letna nokså midt i byen. Det tar 25 min med trikk fra der jeg bor. Og finalen i hele greie spilles på Eden - Slavia Prahas hjemmebane. Den ligger 5 trikkestopp fra der jeg har leilighet. Det hadde jo vært morsomt om Viking eller Molde hadde kommet dit, men sjansen er vel liten.
Høres ut som et retorisk spørsmål om en god beslutning alt fattetKanskje jeg skal gå på kamp. Jeg er i Praha 8/9 og Spartas hjemmebane ligger på Letna nokså midt i byen. Det tar 25 min med trikk fra der jeg bor. Og finalen i hele greie spilles på Eden - Slavia Prahas hjemmebane. Den ligger 5 trikkestopp fra der jeg har leilighet. Det hadde jo vært morsomt om Viking eller Molde hadde kommet dit, men sjansen er vel liten.
Min sønn er ihuga Slavia Praha fan og jeg har en nevø som er stor Sparta fan. Kanskje jeg skal gå på kamp sammen med dem?
Jeg er litt usikker på hvordan markedet er for spisser som sjeldent scorer.Blir spennende å se hvor han havner nå, i følge King så er jo King veldig god så det burde ikke bli noen problemer med å finne en ny klubb.
King til TV 2: - Jeg er ferdig i Watford
Den norske landslagsspilleren er på klubbjakt etter nedrykket.www.tv2.no
Jeg er litt usikker på om King er enig i at han sjeldent scorer.Jeg er litt usikker på hvordan markedet er for spisser som sjeldent scorer.
Han er flink til å holde på selvrespekten.Jeg er usikker på om King er enig i at han sjeldent scorer.