Hedde
Førr evig!
- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 4.040
Vi ser ofte analyser av gode lag og godt spill. Det er vel så lærerikt å se eksempel på spill som ikke kan føre til mye.
Jeg gir vel egentlig beng i alt som heter fotball, men den damen respekterer jeg. Det eneste som mangler er at hun trekker norsk fotball ut av alt som har med VM å gjøre.Lise Klavenes er min helt. Sier det som det er, til de som trenger å høre det.
Qatar er på ingen måte verdig et VM mesterskap.
Det har norsk fotball greid helt alene, de er ikke kvalifisert.Jeg gir vel egentlig beng i alt som heter fotball, men den damen respekterer jeg. Det eneste som mangler er at hun trekker norsk fotball ut av alt som har med VM å gjøre.
Det vil hun aldri gjøre. Hun elsker fotball og jobber alltid for samarbeide.Jeg gir vel egentlig beng i alt som heter fotball, men den damen respekterer jeg. Det eneste som mangler er at hun trekker norsk fotball ut av alt som har med VM å gjøre.
Det betyr vel at flere har muligheten til å se kampene, og det er vel bra?Aner ikke. Det virker som at Discovery ikke har særlig ambisjoner i år. Synd for interessen.
Tenkte mer på de som allerede har TV2Play. Jeg har brukt det i vinter for å se CL, men er nå over på parabol med full pakke for innspurten i CL og PL. Når det det gjelder godt produkt trodde jeg at det var kampen som skulle levere dette, jeg ser aldri på studio prat, intervjuer og annet før og etter kamp.Man må ha totalpakka til nesten 400,- pr mnd for å se Norsk fotball på TV2. Neppe mange nye seere. Discovery plus er en brøkdel av prisen. Det er ikke der det ligger, det er mangelen på godt produkt. Men vi får gi de en sjanse.
Joa, men ungene vil ha det rundt. Heltene, bilder i slow motion, stemningen. En voksen tar lett med seg flere barn på kamp og de er viktige. På forrige jobben så alle på indre bane. Skaper litt røre. Stor interesse også på utenomsportslige ting rundt lagene også. Tipper tv2 vil bli gode på slik.Tenkte mer på de som allerede har TV2Play. Jeg har brukt det i vinter for å se CL, men er nå over på parabol med full pakke for innspurten i CL og PL. Når det det gjelder godt produkt trodde jeg at det var kampen som skulle levere dette, jeg ser aldri på studio prat, intervjuer og annet før og etter kamp.