Hedde
Førr evig!
- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 3.780
Mourinho slet vist med TV bildene når han skulle analysere Glimts siste kamp før møtet. Sabotasje tenkte han nok. Jeg var på kamp, så jeg aner ingenting.
Mourinho slet vist med TV bildene når han skulle analysere Glimts siste kamp før møtet. Sabotasje tenkte han nok. Jeg var på kamp, så jeg aner ingenting.
De kan jo sende inn en søknad om w/o i noe til forbundet hvis det blir i overkant tøft.Dette var starten på en h.... mye kamper denne måneden.
8000. Det er nylig økt med 2000. Ble utsolgt tidlig ja, men jeg fikk ikke mine tre billetter før i går. Da la de ut 250 stk extra på fine plasser. Sikkert noen vip som ikke kommer.Ja det blir spennende i kveld, hva er tilskuerkapasiteten på Aspmyra? Regner med at det har vært utsolgt lenge.
Har et Viaplay abn. som jeg fikk i gave slik at jeg kunne følge med på alpint, hva gjør man ikke for husfreden. Ser nå at Glimt kampene også vises der så mulig jeg får anledning til å kikke på i kveld.8000. Det er nylig økt med 2000. Ble utsolgt tidlig ja, men jeg fikk ikke mine tre billetter før i går. Da la de ut 250 stk extra på fine plasser. Sikkert noen vip som ikke kommer.
Selvfølgelig blir det tap. Forza Roma!^ Det må du gjøre selv om mine to sønner spår tap!! De har da ikke peiling
pffft!Selvfølgelig blir det tap. Forza Roma!