Hedde
Førr evig!
- Ble medlem
- 20.04.2009
- Antall liker
- 3.918
Den har jeg faktisk lyst til å se.
På den annen side;Vålerenga - et sluk
«I 2022 var det et sterkt ønske fra sportslig ledelse om å styrke stallen, og eierskapet garanterte for investeringene som ble gjort i nye spillere. Det kom flere bud på våre egne spillere, men en samlet vurdering gjorde at klubben heller ville beholde spillerne i klubben for å oppnå bedre sportslige resultater».
« Slik samarbeidsavtalen er innrettet, belastes underskuddet på 43 millioner i AS-regnskapet, ikke hos klubben».
Da vet vi prisen for 6.plassen i 2022.
Eliteserien, Vålerenga Fotball | Stjernesmell for Vålerenga: Trøim må ta regningen (nettavisen.no)
Han skulle kjempe om en plass på B/G laget sa han, han ga det ikke mye tid. På den annen side så er det mange gode spillere på benken til enhver tid i B/G som er mer enn gode nok til å spille fast på andre lag så jeg skjønner at han vil spille kamper, disse karrierene er ikke så lange. Håper det vil gå bra med han i Viking. Skal ikke mye til før man er en publikumsfavoritt i Stavanger i disse tider så han har en gyllen mulighet her.Det er ingen som har prøvd å skubbe ham til Viking, overhodet ikke, sier Knutsen.
God spiss. Bedre trent en noen gang. Det ender opp med at han vil score veldig mye mål i år.
Nesten...Når Hauge, Zinckernagel og Junker dro skulle Glimt erstatte 95 målpoeng. Gikk helt fint det.
Ser ikke ut til at det har gått helt fint i RBK ennå. Kampen mot Viking fortalte sitt klare språk. De kunne sikkert holdt på ennå uten å ha skapt noe i nærheten av en målsjanse.Når Hauge, Zinckernagel og Junker dro skulle Glimt erstatte 95 målpoeng. Gikk helt fint det.
Det er litt spesielt at ingen City-spiller står med assist på noen av de fem målene.Leste ikke jeg nettopp artikler om at han var i feil klubb, medspillerne brukte han for lite til det han er god til og derfor har han sluttet å lage mål?
I følge flere 'eksperter'??
..Nei, må vøre noe jeg har drømt....
Røkke har vel fått valuta for pengene når Molde vinner årets sesong?^
Bak fra v: Bjørn Rune Gjelsten (Molde), Knut Nikolai T. Ugland (Jerv), Kjell Inge Røkke, (Molde), Trond Mohn (Brann og Tromsø), Olav Nils Sunde (Aalesund) og Tor Olav Trøim (Vålerenga). Foran fra v: Kjell Chr. Ulrichsen (Stabæk), Per Berg (Lillestrøm), John Fredriksen (Vålerenga), Terje Høili (Fredrikstad) og Odd Reitan (Rosenborg).
I følge Finansavisa har de spilt bort 3,5 milliarder over år. Den rauseste giveren er Kjell Inge Røkke. Hans bidrag – 800 millioner kroner gjennom 30 år.