"Året da Glimt og Tromsø kniver hele veien frem til enda et Glimtmesterskap." er vel det eneste utsagnet med ett glimt av mulighet i seg.Norsk Fotball 2024 kan bli mye bedre enn 2023.
Året da VAR fjernes for godt. Året da Viaplay går dundrende konkurs og setter i gang en kjedereaksjon at begivenheter som medføre at Engelsk fotball kommer tilbake til sine røtter, for fansen. Året da vi kan nyte et fotball mesterskap i Tyskland. Året da Glimt og Tromsø kniver hele veien frem til enda et Glimtmesterskap. Året da Norske lag kvalifiserer til 2 CL og en ECL plass. Året da Patrick Berg vinner gullballen. Viking selger ikke en eneste spiller som vanlig.
Everton hadde ett brudd og ble trukket 10 poeng. Smart av City å ha mange, for da tar det flere år å etterforske. Man rekker noen titler på den tiden. Nå gjelder det bare å passe på å hele tiden få nye brudd, så etterforskningen blir evigvarende.Manchester City er anklaget for 115 brudd på Premier Leagues regler.
Mine venner gik
videre og jeg sto
igjen skjælvende
af angest –
og jeg følte det gik et
stor{e}t uennelig\t/ skri{g}k
gennem fotballverden
Det kan være, men du må huske på at for noen så er et avlyst utforrenn mer interessant enn cupfinalen.Sitte å følge med på avlysninger mener du vell.
Er jo akkurat derfor Hedde, alt som finnes begge steder er fisk, fotball og fuck.De som klager over tomme seter på Ullevaal, det er jo bare å vinne fotballkamper.....
Gratulerer Molde og Moe. Nå blir det Europa på dere. Det har dere vist at dere kan. To små fiskerlandsbyer har fortsatt Norges beste fotballag.
Men..... fuck.