Det spilles Eggenfotball mange steder. RBK er vel laget som befimner seg lengst unna for tiden.I dag møter to Eggenlag hverandre. Ingen av dem er fra Trøndelag.
UDet er lov å ha flaks men jeg forventer mer av B/G enn dette. Men det blir liv til helga mot Brann. Satser på U da ingen av dem vil «tåle» å vinne.
Sånn har det vel også alltid vært. Var vel Ferguson som på nittitallet sa noe slikt som at det ikke er tilfeldig at de beste lagene også er de «heldigste», og da særlig på slutten.Glimt har dyrere og mer erfarne spillere med erfaring med å spille 90 min. Det avgjorde
Blir det fler tror du?Første mann ut i år
Har ikke peiling men det pleier vel å være mer enn èn pr. sesong?Blir det fler tror du?
Har fått god oppdragelse på Oslos østkant.Han her derimot steg mange hakk hos meg i går.
Brann-spiller hylles for fair play: - Terningkast seks
Bård Finne hylles for valget han tok da Sondre Solholm Johansen ble skadet.www.tv2.no
Fagermo har denne sesongen på å komme topp 3. Trur egSjansen for blåmandag er tilstede. Da er vi fort tilbake til nestemann ut er......
Det lurer jeg også på. De trenger tid, sier reka, uten å spesifisere hvor lang tid. Så jeg er usikker på om det blir i år eller et senere år.Vil Rosenborg komme til målsjanser I 2023?
Det hjelper heller ikke på at han som har laget 33% av målene i år er ute i lang tid...Det lurer jeg også på. De trenger tid, sier reka, uten å spesifisere hvor lang tid. Så jeg er usikker på om det blir i år eller et senere år.