- Ble medlem
- 06.04.2019
- Antall liker
- 11.215
Du vaser rundt nå, hva tenker du på?Skal ikke være sånn en arbeidsgiver behandler en spiller.
Du vaser rundt nå, hva tenker du på?Skal ikke være sånn en arbeidsgiver behandler en spiller.
Viking er jo ikke involvert som klubb så de kan ikke ha gjort mye galt. På Aftenbladet sin sending i dag ble det sagt at det skal ses på om partene har fulgt reglene med datoene, noe lukter jo her så vi får se. Kanskje det dukker opp noen amatører..Men det er regler for hvordan man gjør sånne overganger. Om reglene et tøyd eller brutt er jo det en sak for forbundet, Niso eller noen på på juss.
Jeg forstår godt fansen. Men klubben må handle profesjonelt og ikke som de rene amatører.
Jeg også, noe annet ville vært rart. Men det er også rart at alt var klart midt på dagen 1 Juli.Jeg forventer at Glimt gjør ting rett i sånne saker. Blir skuffet om noe annet er tilfelle.
Amatørstemplet fikk de på grunn av kategoriske uttalelser rundt spilleren.
Tegnet for «de grå ulver».
Ja skal bli interessant å se hva UEFA gjør, hvis de utestenger han så skal det bli enda mer interessant å se hva den tyrkiske fotballfansen gjør, det blir garantert ikke rolig verken i gatene eller inne på stadion. Jeg tipper at det blir en bot.Tegnet for «de grå ulver».
Ikke at østerrikerne historisk har vært fremmed for håndbevegelser av typen Peter Sellers så genialt karikerte.
Men for et UEFA som forbyr antirasistiske plakater for å politisere sin ellers korrupsjons og uskyldsrene balleik og lått, så er dette langt mer problematisk enn noen albanske tilhengere med «ørnetegn», fordi det ikke bare kan tolkes som støtte for Albanias flagg og symbol, men et uavhengig Kosovo.
Bra. Man må ha humor for å bo her oppe på vinteren.Ellers så ser jeg at Auklend har litt sans for humor midt oppi det hele;
Tror ikke det betyr så mye, viktigere med CL spill og ny superstadion som kommer snart der det meste er innendørs likevel.Bra. Man må ha humor for å bo her oppe på vinteren.
Ja, så kjedelig at man kunne gått rett til straffekonken etter 90, egentlig helst før.Jaggu vært mange kjedelige kamper i em, spesielt i sluttspillet. Ingen vil ta noe sjanser. Nesten så man kan skru på tv etter 120 min..