Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2024

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    – Viking er ganske kategoriske i deres uttalelser i dag, som gjør at vi må ta affære og ringe dem. Jeg har snakka med Nevland selv sier NISO-lederen.

     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    En gammel sak som egentlig ikke er relevant, men likevel.....

    Uansett får man oppføre seg som voksene når man driver klubb.

     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Ikke bra å skrive så mye på tomt hode @Hedde.

    Saken er den når det gjelder Auklend er at han har vært lenge i Viking systemet, alle så talentet men han har vært veldig plaget med både sykdom og skader. Men Viking ga han ikke opp og har brukt veldig mye ressurser, penger og tid for å få han på bena, de hadde håpet på en lokal juvèl som kunne briljere etterhvert før han tok et nytt steg ut av landet. I vår har han briljert så når han nå har dette stuntet her så er det mange som har jobbet hardt for han som føler seg pissa på, jeg skjønner dem.

    Viking har ikke gjort noe som er galt her, tvert imot, dette startet han selv og jeg regner med at rådgiverne hans har diskutert med ham om at noe slikt som nå kunne skje, hvis ikke så er de helt på amatør tur. Folk er engasjerte og det er bra. Men fotballen går videre så jeg mener at nå er det på tide å glemme hele greia og se fremover til neste kamp med spillere som vil spille for laget, det er waste of time å dille for mye med folk som ikke vil. Det er en tapt sak uansett.

    Og det vil alltid være trenerne som tar ut laget.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Om han gikk til Groningen ble det vell stolthet, når han går til Glimt blir det sinne. Sånn har vi lært at det er, og sånn blir det nok fremover også. Når Nordås var på utgående ville Glimt bruke ham i kamp. Da klaget Tromsø fælt da...han kunne jo bli skadet før han kom nordover. Jo, vi opplever litt av hvert her oppe.

    Hvorfor kunne ikke Viking bruke ham ut året. Skjønner faktisk ikke det.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Du tror at alt i norsk fotball dreier seg om glimt du...:). Som du ikke forstår så betyr ikke det noe, det er måten det er gjort på som plager folk..
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Men det er regler for hvordan man gjør sånne overganger. Om reglene et tøyd eller brutt er jo det en sak for forbundet, Niso eller noen på på juss.

    Jeg forstår godt fansen. Men klubben må handle profesjonelt og ikke som de rene amatører.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Men det er regler for hvordan man gjør sånne overganger. Om reglene et tøyd eller brutt er jo det en sak for forbundet, Niso eller noen på på juss.

    Jeg forstår godt fansen. Men klubben må handle profesjonelt og ikke som de rene amatører.
    Viking er jo ikke involvert som klubb så de kan ikke ha gjort mye galt. På Aftenbladet sin sending i dag ble det sagt at det skal ses på om partene har fulgt reglene med datoene, noe lukter jo her så vi får se. Kanskje det dukker opp noen amatører..
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Jeg forventer at Glimt gjør ting rett i sånne saker. Blir skuffet om noe annet er tilfelle.

    Amatørstemplet fikk de på grunn av kategoriske uttalelser rundt spilleren.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Jeg forventer at Glimt gjør ting rett i sånne saker. Blir skuffet om noe annet er tilfelle.

    Amatørstemplet fikk de på grunn av kategoriske uttalelser rundt spilleren.
    Jeg også, noe annet ville vært rart. Men det er også rart at alt var klart midt på dagen 1 Juli.


    Nå har vi snakket om fotball og følelser i hele EM når vi snakker VAR, men dette er en type sak som vekker enda flere av sorten..Synes ikke det er noe som kan betegnes som amatør her.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Nei, sånn skal fotballen være. Vi har sterke meninger og der ligger selve årsaken til at fotballen er så stor. At en spiller går til konkurrenten smerter. Men det skjer....av ulike grunner. Det skjer også at spillere ikke får ny kontrakt...og ingen bryr seg. Sånn er også fotballivet for spillerne. Vi bryr oss knapt. Men de gode, eller de vi liker, de vil vi ha. Kan egentlig forstå valgene til spillerene i lys av karrieren deres. Den er kort og brutalt.
     

    noruego

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Innlegg
    6.682
    Antall liker
    7.460
    ...og her er Tyrkia etter sin kamp.



    Vis vedlegget 1036549
    Tegnet for «de grå ulver».

    Ikke at østerrikerne historisk har vært fremmed for håndbevegelser av typen Peter Sellers så genialt karikerte.

    Men for et UEFA som forbyr antirasistiske plakater for å politisere sin ellers korrupsjons og uskyldsrene balleik og lått, så er dette langt mer problematisk enn noen albanske tilhengere med «ørnetegn», fordi det ikke bare kan tolkes som støtte for Albanias flagg og symbol, men et uavhengig Kosovo.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Tegnet for «de grå ulver».

    Ikke at østerrikerne historisk har vært fremmed for håndbevegelser av typen Peter Sellers så genialt karikerte.

    Men for et UEFA som forbyr antirasistiske plakater for å politisere sin ellers korrupsjons og uskyldsrene balleik og lått, så er dette langt mer problematisk enn noen albanske tilhengere med «ørnetegn», fordi det ikke bare kan tolkes som støtte for Albanias flagg og symbol, men et uavhengig Kosovo.
    Ja skal bli interessant å se hva UEFA gjør, hvis de utestenger han så skal det bli enda mer interessant å se hva den tyrkiske fotballfansen gjør, det blir garantert ikke rolig verken i gatene eller inne på stadion. Jeg tipper at det blir en bot.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Ja, og om Spania kommer langt, og de vedvarende bryter den tyske loven? Blir ikke intervjuer eller dusjing etter kamp forstår jeg.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    I dag fortsetter EM

    Lamine Yamal er på trygg grunn og får spille kl 18. Spania - Tyskland kunne vært selve finalen.
    Ronaldo møter maske-Mbappa kl 21.

    I morgen spilles de andre kvartfinalene.

    Litt av en start på helga og oppladning til selveste eliteserien på søndag 💛

    Legger merke til det er 0.4% som har Auklend på Fantasylaget sitt. Hva tenker de på?
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Satser på Spania og France. I morgen så håper jeg at vi endelig blir kvitt sirupslaget England, de har kjedet oss lenge nok nå.


    Ellers så ser jeg at Auklend har litt sans for humor midt oppi det hele;


    – Når hørte du om interessen fra Glimt første gang?

    – Akkurat når husker jeg ikke helt. Der er agenten min som har tatt seg av dette.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Tøft av UEFA, skal bli spennede og se hva fansen gjør nå, Erdogan kommer sikkert også på banen med et eller annet....

    Uefa bekrefter utestengelse av Merih Demiral etter «ulvefeiring»

    Merih Demiral straffes med to kampers utestengelse for sin kontroversielle feiring i Tyrkias EM-seier over Østerrike. Han mister kvartfinalen mot Nederland.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Vi må være innendørs i sentrum også eller så blås vi avgårde.

    Jo, kvaliteten frister nok.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Tyskerne begynner likt Nederland i VM finalen 2010, sparker ned spanjolene...
     
    Sist redigert:

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Det skal de ha i dag. VAR holdt seg langt i bakgrunn.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Heier på Nederland i dag og håper de tar innersvingen, eller venstresvingen på tyrkerne.

    Ellers håper jeg England våkner. Men har ingen forventninger om det.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Satser på Sveits og Nederland selv om Erdogan har meldt sin ankomst på tribunen, de trenger visstnok hans støtte nå etter denne mishandlingen fra UEFA..

    Og så er det greit at NRK skal vise England så slipper han kommentatoren på TV2 og miste konseptene hver gang Bellingham har ballen.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Synes det er flere spillere som er tydelig slitne nå, de har en lang sesong bak seg med veldig lite hvile, sikkert ikke lett å få til men det kunne nok vært lengre tid mellom sesongavsluttningene i ligaene/CL og mesterskapet, ikke mye ferie de får disse spillerne.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Håper å se ham på Aspmyra en høstkveld.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Veldig kjekt med en skikkelig fotballkamp nå etter det gjespet tidligere i kveld. Egentlig litt dumt at ikke England får møte tyrkerne, da måtte de begynt å løpe.
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.727
    Antall liker
    5.204
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Jaggu vært mange kjedelige kamper i em, spesielt i sluttspillet. Ingen vil ta noe sjanser. Nesten så man kan skru på tv etter 120 min..
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.848
    Antall liker
    10.032
    Jaggu vært mange kjedelige kamper i em, spesielt i sluttspillet. Ingen vil ta noe sjanser. Nesten så man kan skru på tv etter 120 min..
    Ja, så kjedelig at man kunne gått rett til straffekonken etter 90, egentlig helst før.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    3.548
    Branns kaptein var overtent....så da ble det grei fyring. Men desverre ikke smultring på han her

    1000000962.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn