Sport, sykkel og trening Norsk Fotball 2025

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.370
    Sted
    Boðin
    I dag
    Tromsø-Kristiansund

I morra
    Vålerenga-Rosenborg
    Bryne-Haugesund
    Fredrikstad-Sandefjord
    Hamkam-Viking
    KFUM-Sarpsborg
    Strømsgodset-Brann
    Molde-Bodø/Glimt

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    5.686
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Endelig.
    Blir bra kok i morgen med utsolgt på Valle. RBK har varmet opp med hærverk på stadion allerede, så vi får håpe kampen utspiller seg fortrinnsvis på banen.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    11.497
    Sted
    Trondheim
    Kan Molde stå med 0 poeng etter 3 kamper? Og hvordan takler i så fall Høgmo det? Han gikk på en smell da han trente RBK i sin tid. Han taklet ikke forventningene fra klubben og supporterene den gangen.

Stein 99

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Antall liker
    1.234
    Kanskje står de med 0 poeng etter 4 kamper.? Rosenborg er neste helg. Men det skal spilles først.

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    5.686
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Rosenborg vant ikke overraskende. Men syns egentlig enga gjør en god kamp.
    bare synd vi ikke har en spiss som kan putte ballen i år.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    11.497
    Sted
    Trondheim
    Så Molde har enda ikke lagd et spillemål. I dag - 1 straffe (som jeg synes er strengt idømt, men det er nå bare min mening) og et selvmål.

Og at den VIF-spilleren som hoppet inn i Nypan med strake bein og knottene først ikke ble utvist er et mysterium. Som Nypan sier - "hva skal vi med VAR når de ikke klarer å se den forseelsen og mene at det er greit med gult."

Personlig synes jeg VAR er greit, men med et par justeringer. Først må de som sitter på "VAR-rommet" kunne reglene, og så må man få ned tidsbruken. Hvis de ikke klarer å se hva forseelsen er med flere kameravinkler og slow-motion i løpet av 30-60 sek synes jeg dommerens avgjørelse skal stå (uansett om de etter 5 min tenkepause kommer fram til et svar).

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    28.378
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Någe drid at udenomsportslige forhindringer gjor at eg ikkje kom meg te Briskeby i går.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.370
    Sted
    Boðin
    Synd at Blomberg ble skada og at Glimt ikke klarte å avgjøre for halv maskin. Tottenham tok det også rolig ser jeg. De legger ikke skjul på at at neste viktige kamp spilles mot et norsk lag. Får håpe at spillerne klarer å holde fokus fremover, for jeg klarer det ikke.

Multikanal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    1.021
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Synd at Blomberg ble skada og at Glimt ikke klarte å avgjøre for halv maskin. Tottenham tok det også rolig ser jeg. De legger ikke skjul på at at neste viktige kamp spilles mot et norsk lag. Får håpe at spillerne klarer å holde fokus fremover, for jeg klarer det ikke.
    Jeg holder med Spurs og har fulgt Glimt i EL, og jeg er nervøs. ;)

MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    2.125
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tenker egentlig at det er mer sannsynlig å slå Tottenham enn Lazio. Lykke til Glimt! Gleder meg til finale mot United!

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.370
    Sted
    Boðin
    Skulle vi ikke gå ned til 12 lag forresten? Kan jo umulig bli bra nok med dagens antall i serien.

Stein 99

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Antall liker
    1.234
    Så Molde har enda ikke lagd et spillemål. I dag - 1 straffe (som jeg synes er strengt idømt, men det er nå bare min mening) og et selvmål.

Og at den VIF-spilleren som hoppet inn i Nypan med strake bein og knottene først ikke ble utvist er et mysterium. Som Nypan sier - "hva skal vi med VAR når de ikke klarer å se den forseelsen og mene at det er greit med gult."

Personlig synes jeg VAR er greit, men med et par justeringer. Først må de som sitter på "VAR-rommet" kunne reglene, og så må man få ned tidsbruken. Hvis de ikke klarer å se hva forseelsen er med flere kameravinkler og slow-motion i løpet av 30-60 sek synes jeg dommerens avgjørelse skal stå (uansett om de etter 5 min tenkepause kommer fram til et svar).
    Vil ikke motsi deg om Molde som trolig er nede i en bølgedal og de var heldige i går som greide 2-2.
    Men vil påpeke at noen ganger er selvmål og straffespark, svært nær et spillemål slik jeg ser det selv om det ikke teller som sådan.
    Blir spennende på Lerkendal til helgen.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.370
    Sted
    Boðin
    Kamper kan leve sitt eget liv, men ville ikke satset på borteseier akkurat. Molde var ikke veldig gode og Rosenborg har spillere i fin form. Vi får se når de er solgt da 😆

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn