|
Jeg holder med Spurs og har fulgt Glimt i EL, og jeg er nervøs.Synd at Blomberg ble skada og at Glimt ikke klarte å avgjøre for halv maskin. Tottenham tok det også rolig ser jeg. De legger ikke skjul på at at neste viktige kamp spilles mot et norsk lag. Får håpe at spillerne klarer å holde fokus fremover, for jeg klarer det ikke.
Jeg er også nervøs. Jeg kommer til å være på den finalen om det skulle gå veien. Hodet og fornuften anser det dog som usannsynlig. De lader for fullt inn mot denne.Jeg holder med Spurs og har fulgt Glimt i EL, og jeg er nervøs.![]()
Drømmen min er en finale mot Baskerne, så kan Engelskmennene bare bli hjemme. Men jeg tror mest på to Engelske lag i finalen.Gleder meg til finale mot United!
De skal ligge på lading til den viktige andrekampen.Det var vel noen Glimt spillere som fikk sitt andre gule kort i Roma og misser første møtet?
Vil ikke motsi deg om Molde som trolig er nede i en bølgedal og de var heldige i går som greide 2-2.Så Molde har enda ikke lagd et spillemål. I dag - 1 straffe (som jeg synes er strengt idømt, men det er nå bare min mening) og et selvmål.
Og at den VIF-spilleren som hoppet inn i Nypan med strake bein og knottene først ikke ble utvist er et mysterium. Som Nypan sier - "hva skal vi med VAR når de ikke klarer å se den forseelsen og mene at det er greit med gult."
Personlig synes jeg VAR er greit, men med et par justeringer. Først må de som sitter på "VAR-rommet" kunne reglene, og så må man få ned tidsbruken. Hvis de ikke klarer å se hva forseelsen er med flere kameravinkler og slow-motion i løpet av 30-60 sek synes jeg dommerens avgjørelse skal stå (uansett om de etter 5 min tenkepause kommer fram til et svar).