L
laban
Gjest
Herre vær nådig så mye Hot Pipes
Tung Sol er bra, men min klare favoritt er Bendix 6900.kjoenik skrev:Noen som har tips til gode 5687 rør?
Søkte på nettet. Her er et svar fra Tube Asylum.kjoenik skrev:Noen som kjenner et 5687 rør som heter "National"?
Noen som har tips til gode 5687 rør?
Supert, mage takk Ellef!ELEL6200 skrev:Tung Sol er bra, men min klare favoritt er Bendix 6900.kjoenik skrev:Noen som har tips til gode 5687 rør?
Lf
Da er Tung Sol 5687 fra 1953 på vei fra USA.kjoenik skrev:Supert, mage takk Ellef!ELEL6200 skrev:Tung Sol er bra, men min klare favoritt er Bendix 6900.kjoenik skrev:Noen som har tips til gode 5687 rør?
Lf
Solemnhour, er det Amperex 5687 på bildet. Er de gode, mulig å få tak i?
Gratulerer på forhånd.kjoenik skrev:Da er Tung Sol 5687 fra 1953 på vei fra USA.kjoenik skrev:Supert, mage takk Ellef!ELEL6200 skrev:Tung Sol er bra, men min klare favoritt er Bendix 6900.kjoenik skrev:Noen som har tips til gode 5687 rør?
Lf
Solemnhour, er det Amperex 5687 på bildet. Er de gode, mulig å få tak i?
Du nøyer deg ikke med bare en ting, gjør du vel?kjoenik skrev:Takk,
Nå er det på vei noen Tesla PCC88 fra Sverige også
For ikke å si Æresdoktor ;D ;DDr.Evil skrev:Er det snart på tide å utnevne æresmedlemmer kjoenik?? Du ligger godt an
Hilsen
Dr.Evil
"Æresdoktor" ja ;D ;D ;DSOA skrev:For ikke å si Æresdoktor ;D ;DDr.Evil skrev:Er det snart på tide å utnevne æresmedlemmer kjoenik?? Du ligger godt an
Hilsen
Dr.Evil
Prøv deg framkjoenik skrev:Hvor bør jeg prioritere å putte de beste 6922 rørene?
I pre eller i effekt?
Det høres/ser ut som en bra hjemkommune!!Dr.Evil skrev:Hva med disse vakre lys....! Intet mindre enn en AN Ongaku!! Befinner seg i min hjemkommune.
Hilsen
Dr.Evil
Har nettopp gjort det.kjoenik skrev:Det høres/ser ut som en bra hjemkommune!!Dr.Evil skrev:Hva med disse vakre lys....! Intet mindre enn en AN Ongaku!! Befinner seg i min hjemkommune.
Hilsen
Dr.Evil
Steike, hva brukes av utstyr ellers?
Høytalere?
Du har vel ikke mulighet for å lage en liten "hjemme hos"-reportasje?
Jeg har testet en del i det siste. Endte til slutt opp med de 5687 som stod i fra før, og noen russiske 6N1P-EV (6922 ekv.) istedenfor Sovtek 6922. Dette ble bedre!JanR skrev:Prøv deg framkjoenik skrev:Hvor bør jeg prioritere å putte de beste 6922 rørene?
I pre eller i effekt?
/jan
Satte inn 4 x 845 Premium fra Golden Dragon i går. Byttet drivere og inngangsrør med det samme. For tidlig å komme med detaljer, men det virker lovendeDr.Evil skrev:Har noen av rør folket prøvd ut diverse 845 rør den senere tid? Noen som vil meddele erfaringer??
Hilsen
Dr.Evil
Man bør vel nesten begynne med å eksprimentere med forsterkere, og så eksprimentere med dyre rør? ;DThumper skrev:Men de fleste andre driver og eksperimenterer med div rør, så har jeg brukt de siste ukene på å eksperimentere med rørforsterkere...