Nei, det blir det ikke. Du er så på jordet som mulig! Men det var ventet.
Jeg vil gjerne at du forklarer meg hva som er feil med det jeg skrev og hvorfor du ikke følger tankegangen?
Betyr det at du tar avstand fra alt jeg har skrevet? Det ville vært flott!
Du må være da enig i følgende:
- Pro-samme kjønn ekteskap er helt ok!
- Folk må få gjøre hva pokker de vil i senga!
- Det har selvsagt aldri vært et mirakel som beskevet i bibelen!
- Bibelen tar selvsagt helt feil når den sier at jorden er 6000 år gammel!
- Noas Ark har aldri funnet sted, som vitenskapen har bevist! Det er et steg nærmere en vitenskaplig opplevelse av verden. Kudos!
- Man kan se totalt bort fra det gamle testamentet!
- Trump var aldri den nye messias i USA! De i USA ikke er ordentlige kristne og skjønenr det ikke.
Men...kommunisme er IKKE lik sosialisme! Du skjønner det, ikke sant?
Og.....vold er vold uansett hvem som gjør det og INGEN, jeg gjentar for dere tunglærte, INGEN har advokert for det her inne! Jeg kan ikke ta avstand fra noe jeg ikke tror på! Jeg kan ta avstand fra handlingen, men jeg tviler sterkt på at dette ble gjort på grunn av hverken sosialisme eller kommunisme. I den settingen var det som vanlig makt og svært lite annet.
Jeg har hverken en bok eller en prest som forteller meg hva jeg bør/skal gjøre og tenke. Jeg opererer utifra begreper som likeverd, likestilling og Kardemommeloven. Noe som noen ganger virker til å være totalt ukjent for veldig mange religiøse.
Jeg undres over at ellers oppegående folk blir totalt hjernedøde når det kommer til religion.
Hva sier det om religion?
PS: Jeg vet jo du eller Allipax aldri vil gjøre det, for det krever evnen til å tenke rasjonelt, men svar gjerne på spørsmålet til Asbjørn også.
I tilfelle det er uklart: "
På hvilken måte er deres religiøse åpenbarte sannheter mindre troverdige enn dine religiøst åpenbare sannheter?"