NRK bør privatiseres eller nedlegges

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    En like fascinerende historie er at Likestillingsombudet i 2003 nedla forbud mot et offentlig toalett i Arendal, hvor det kostet 5 kroner for kvinner, men var gratis på mennenes pissoar. Hun forlangte herreskiltet fjernet på pissoaret, slik at også kvinner kunne benytte dette. Så deretter kunne altså kvinnene stå og tisse, i likestillingens navn!
    Lenge leve det offentlige byråkrati!

karl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Antall liker
    0
    Tror du på alle historier du hører, wurst?

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    Hva!!!???
    Ikke Dyrhaug eller Skravlan på tv i kveld? Hva er vitsen med vår statlige"kvalitets-og breddekanal" når de sender friidrett isteder for kvalitet og bredde? Nå kutter de vel snart Dan Børge, Tande-P og Tore Strømøy også!!!!Nei, nå må virkelig NRK nedlegges!

karl

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Antall liker
    0
    Jeg ser at du har en meget gjennomsnittlig smak, BB, du er akkurat en slik som NRK sender for. Bortsett fra at du ikke liker friidrett...

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    Jeg ser at du har en meget gjennomsnittlig smak, BB, du er akkurat en slik som NRK sender for. Bortsett fra at du ikke liker friidrett...
    He-he, faktisk liker jeg friidrett ganske godt, unntatt når kvinnene har for mye hår i ansiktet og bredere skuldre enn meg selv.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn