Ny AT OC9ML11 vil ikke

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    b@s skrev:
    Update (possibly seeing light in the end of the tunnel)

Etter at UPS hentet pickup dagen etter avlevering har UPS tatt kontakt med meg. Fra deres ståsted er jeg ikke en part i saken da de har AT US som oppdragsgiver for leveransen. Tok kontakt med AT US, sendte bilder osv. De fikk i dag bekreftelse av UPS på at pickup var i deres varetekt og sier de vil sende en ny på mandag.
    Høres bra ut, men etter alt det som har skjedd så langt, nekter jeg å ta dette mentalt inn før den henger oppunder armen og lager (god) lyd......
    Er det noe nytt i saken?

b@s

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.09.2007
    Antall liker
    1
    Fikk ny på døren i går. Den henger nå under headshellet og har såvidt hatt tid til å spillle en plateside. DEN VIRKER :) :) :) :)
    Skal få satt meg ned å spille mer i kveld, forhåpentligvis.

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    b@s skrev:
    Fikk ny på døren i går. Den henger nå under headshellet og har såvidt hatt tid til å spillle en plateside. DEN VIRKER :) :) :) :)
    Det var godt å høre, gratulerer så mye! :D

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.467
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    b@s skrev:
    fantastisk, da gjenstår det å se om det var verdt ventinga! : D

b@s

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.09.2007
    Antall liker
    1
    Da har jeg sittet i godstolen noen timer og hørt på vidunderet. Den spiller fint, men jeg er vel ikke dødsimponert. Virker litt forbeholden og tilbakelent foreløpig. Det er vel noe som heter innkjøring.....
    Kjører med 1,5 gram og ørlite negativ VTA og fortsetter foreløpig med det om ingen arresterer meg

Gitt opp å ta closeups med kameraet mitt så da får det bli landskap i stedet... ;)

Vedlegg

L

lark

Gjest
    Etter ca. 50 timers spilling faller lyden på plass med denne pick-upen. Når det skjer, så skjer det temmelig brått av en eller annen merkelig grunn. Du har noe å glede deg til ;D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn