xerxes
Æresmedlem
Leveres Orient Bambino med arabisk tall?
Jeg foretrekker arabiske tall. Som dette f eks.Har aldri sett noen, men det behøver ikke bety så mye. Men sånn generellt har veldig få Orienklokker arabiske tall. Det er noen divere med arabiske tall, men det er det eneste såvidt jeg vet. Orient er veldig glade i klokker med kun "barer", noen har romertall, og som sagt er det en og annen diver som har arabiske tall. As far as I know.
Hvorfor?Jeg har stor motstand mot å kjøpe brukt klokke.
Jeg vet ikke, liksom et personlig smykke, nesten som en giftering.Hvorfor?
Hva om hun har vært gift før da? Og du finner det ut ... er bryllupet avlyst? .. ok, noen vil kun ha jomfruer og ungmøer, de ubesudlede, andre foretrekker kvinner og klokker som har levd et liv. ...Jeg vet ikke, liksom et personlig smykke, nesten som en giftering.
Det er vi ..... :Hva om hun har vært gift før da? Og du finner det ut ... er bryllupet avlyst? .. ok, noen vil kun ha jomfruer og ungmøer, de ubesudlede, andre foretrekker kvinner og klokker som har levd et liv. ...
Vi er alle litt forskjellig der.
Av de klokkene jeg har, så er den ene jeg har kjøpt ny den jeg har minst forhold til, selv om den er fin. Nomos Orion duo 33.Jeg har stor motstand mot å kjøpe brukt klokke. Liker ikke og helt utenkelig for meg. Mulig psykiatri? Men jeg registrerer at bruktsalg er utbredt.
Kan jeg spørre hvor du fikk den?Spammer litt jeg da.....
Synes denne spesialbestilte reima passer klokka.
God helg
Vis vedlegget 813420
Kan jeg spørre hvor du fikk den?
En litt omskrevet måte å si at den var fin.