Klær, briller og klokker Ny klokke...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    4.291
    Antall liker
    4.422
    Sted
    Sunnmøre
    ^ + for at den ikke har dato.
    Ja. Alt vert betre utan dato. Men, interessant nok, når eg faktisk har ei klokke med dato, så er det ein funksjon eg faktisk bruker - sjølv om eg kunne klart meg utan.

    Men under "movement" på Tissot-en står dette:
    Dial: HMSD (Hour, Minute, Second, Date)
    Er det ein feil, eller kan det vera at urverket i seg sjølv har dato utan at det vert brukt?

    Den rosa skiva var slett ikkje dum, forresten, @Valentino, men er kanskje lakserosa-fargen på Seiko Presage Araigaki enno finare? Vanskeleg å seia på dataskjerm.

     

    KJ

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Innlegg
    11.319
    Antall liker
    4.690
    Torget vurderinger
    1
    Ja. Alt vert betre utan dato. Men, interessant nok, når eg faktisk har ei klokke med dato, så er det ein funksjon eg faktisk bruker - sjølv om eg kunne klart meg utan.

    Men under "movement" på Tissot-en står dette:


    Er det ein feil, eller kan det vera at urverket i seg sjølv har dato utan at det vert brukt?
    ...
    Jeg stusset på det samme. Jeg måtte set et par ganger ekstra på urskivene , men finner ingen datofelt. Det kan være at verket har dato eller at det er en trykkfeil. Iht Fratello, så har klokka et oppgradert ETA 2824-2 urverk, og ht Whatchbase så finnes det verket både med og uten dato. Jeg tipper det er en trykkfeil.

    EDIT whatcbase har også registrert klokka med ETA 2824-2 uten dato: https://watchbase.com/tissot/heritage/t142-464-16-032-00

    mvh
    KJ
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn