SynAST og den er Tøff.Denne har jeg hatt på håndleddet og dukker muligens opp i samlingen om ikke for lenge.
iPhone er iaf bling-bling. Bare spør enhver 14-tis eller gansta rapper.@loev:
Det er klokke på Iphonen! Sånne blingbling på armen trenger ikke å vise tiden - det skjønner du vel?
Må ha klokke på jobb. Ser så dumt ut å trekke opp telefonen i tide og utide.@loev:
Det er klokke på Iphonen! Sånne blingbling på armen trenger ikke å vise tiden - det skjønner du vel?
Bra ordspill.... å trekke opp telefonen ......
Hva legger du i ordet "bling"? Jeg har alltid forbundet bling med overdådig visuelt uttrykk.iPhone er iaf bling-bling. Bare spør enhver 14-tis eller gansta rapper.@loev:
Jeg er svak for denne, ingen dykkerskive, stålreim eller masse dill-dall.
STEINHART "Nav B-Uhr 44 Vintage TITANIUM A-Type"
Vis vedlegget 248185
T0216 er Ocean Vintage Military, ja - og 22mm reimer passer. Har en lærreim fra Steinhart og det er "B@Loevhagen: Er en "en-klokke-mann" og siden Victorinox'n ikke lenger er 100% pålitelig må jeg ha noe nytt. Steinhart OVM så pent ut til en fornuftig pris. Antar at dette er Ocean Vintage Military Art.Nr. T0216 som vel kun leveres med lenke? Kan lenka byttes ut med en hvilken som helst 22mm lærreim? Er lærreimene fra Steinhart gode?
Hi, hi - har forlatt iPhone og gått over til Samsung Note 3. Sikker mobil for synshemma. Ulempen er at Note 3 ikke har opptrekkbar klokke. Kun eieren er lett å trekke opp.@loev:
Ja, la merke til hvordan tallene var "skåret ut" eg og. Trodde du refererte til den blå chrono detaljen...Detaljen jeg liker er hvordan tallene er skåret ut av skiven.
Ellers er det smak og behag. Steinhart har også titan uten chrono, om det er smaken man går og har det best med.
Men ingen med "reine" urskiver.Steinhart har også andre modeller også med såkalt sandwichskive:Jeg fannt ikke modellen med utskårne tall på nett igår.
Vis vedlegget 248344
Utsolgt.Den er her NÅ. Nav.B-Chrono 47 Titanium, Anniversary Edition - Limited Edition - Steinhart Watches
Husk at 47mm med såpass tynn bezel fremstår STOR på armen.
EDIT: "Limited to 111 pieces only" så her går det nok fort unna.