Hehe. Ja, jeg mente også at det var en voggesang umiddelbart, men tenkte slett ikke i retning av flere enn en utøver. Det hørtes jo så lettspilt ut. Og - ja, jeg har jo hørt det mangfoldige ganger før.
|
Er det ikke litt underlig at "Rebus-redaksjonen" velger å bruke samme verk av komponisten på denne søndagen som for noen uker siden - av en med så ekstremt stor katalog? Og hvis det var slik at de absolutt skulle bruke noe fra den Hadland Simax-plata, så er det 14 andre verk å velge mellom.Den er faktisk også på den Pogorelich-platen de brukte for noen uker siden. Det var der jeg fant den først.
Jeg mener å huske at det er samme sonate - Kk.135, E-Dur (Spor 2 på Pogorelich og spor 1 på Hadland)Det var ikke den samme sonaten, men begge sonatene er på Pogorelich-platen.
For å gjøre det enkelt valgte de det første kuttet på Hadland-platen.
Ja, L og B har mye så litt leting blir det jo, men det er jo greit å ha noe å gjøre utover kvelden.Heh. Jeg har komponistene, og dermed løsningsordet. De to første verkene krever for mye leting i verklistene deres, de 4 siste er klare. Så det blir bare løsningsordet i dag.
Jeg bruker Chrome og her kan jeg "spole" 15 sekunder frem og tilbake - det kan man vel i andre browsere også? (og i app'en til NRK)Det irriterer meg litegrann med grensesnittet i nettradioen; cursoren "klikker" til nummeret, slik at jeg blir tvunget til å høre både outro for forrige stykke, og introen for gjeldende oppgave. Mulig dette kan fikses? Jeg bruker Opera...