- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.881
Sugeenheten synger høyt(!) på siste verset. Skekkelig klagesang. Er det noen som har en god erstatter å anbefale, som ikke koster skjorta men likevel er effektiv og stillegående?
;D ;D ;DR.Solhaug skrev:Hmm, nå tenkte jeg det var snakk om å støvsuge en viss sentral :;D
Mvh. RS
En sugekopp?SaltyDog skrev:Nei, jeg hadde ikke mulighet til det.
Måtte derimot bruke et hjelpemiddel, som finnes i de fleste hjem.
Helt riktig, erato! Beklager at jeg misforsto svaret ditt...erato skrev:En sugekopp?SaltyDog skrev:Nei, jeg hadde ikke mulighet til det.
Eller sette den vanlige støvsugeren inn i åpningen (det var faktisk det jeg mente med revers, ikke at sentralstøvsugeren ble satt i revers, det vet jeg ikke går, men at systemet ble kjørt "i motsatt retning").
;Dnb skrev:Som en kompis av meg sa da vinkorken knakk i to med underdelen godt nede i toppen av flaska:
"Det vi treng no e ei jente fra Heijmdal som kan kaldstartsug en bulldozer"
(Dette var under studietiden ved NTNU)
Jeg trenger ikke denne tråden lenger - sentralstøvsuger er for lengst på plass. Hadde nylig selv trøbbel med noe som satte seg fast. Skulle gjerne hatt ei jente fra heimdal da, så hadde jeg sluppet å dissikere den.SaltyDog skrev:Helt riktig, erato! Beklager at jeg misforsto svaret ditt...erato skrev:En sugekopp?SaltyDog skrev:Nei, jeg hadde ikke mulighet til det.
Eller sette den vanlige støvsugeren inn i åpningen (det var faktisk det jeg mente med revers, ikke at sentralstøvsugeren ble satt i revers, det vet jeg ikke går, men at systemet ble kjørt "i motsatt retning").
En vanlig støvsuger fikk beltet ut samme vei som det gikk inn.
Sånn BT, da er tråden din igjen. (Tviler forresten på at penispumpe fins i de fleste hjem... ;D )
Hah! Det er nok heller slik at penispumpen er gått istykker, tipper jeg. ;DBT skrev:;Dnb skrev:Som en kompis av meg sa da vinkorken knakk i to med underdelen godt nede i toppen av flaska:
"Det vi treng no e ei jente fra Heijmdal som kan kaldstartsug en bulldozer"
(Dette var under studietiden ved NTNU)
Kan du sette meg i kontakt med henne i tilfelle det kommer noe i sentralstøvsugern eller jeg får trøbbel med å starte en bulldozer?