Får litt vond smak i munnen av oppførselen til enkelte her.. Uansett hva eller hvordan, så burde man kunne gi skikkelig svar, eller om man ikke kan - bare la være. Måten enkelte her svarer svada er oppskriften på "Hvordan frastøte seg all ny interesse på en klysete måte"... Kom ikke her å påstå at det gjør godt for selvfølelsen til hverken TS eller dere selv... Om det er "Troll i trompeten", eller det faktisk er en ung herre som lurer fordi han er interessert, så bør nivået på svarene fra "veteranene" ligge litt høyere enn dette!
Jeg har mange ganger hatt lyst til å
disse enkeltes påståelighet og sneversyn i andre tråder her inne, men så
kan det gå an å være overbærende tross alt..
Peder 2001:
Kjør på og kos deg med en knallfin interesse! Lyd er moro og veldig interessant! Synes du gjør dette helt riktig! Spør og grav til du finner ut av tingene du lurer på. Noen er flinke til å svare skikkelig, mens andre her leker seg og tror de er noe... Du har fått mange gode svar (tross alt)
Om det stemmer at du er født i 2001 og er 12 år, så har du en lang og spennende vei foran deg, med masse gode musikkopplevelser!
Jeg begynte med lyd og koblet ledninger til den store gullmedalje, da jeg var 8-10 år.. Lærte ved å spørre og grave..
Ikke bry deg om dustesvar fra enkelte, men stå på! Lyd er gøy!