Med all respekt til hfs så var og er det mer takhøyde på AVforum, folk blir ikke sjokkert om noen spør om høytalere til en 2000kr Pioneer forsterker. Det var dog også noen heftige kabeldebbatter på AVforum, men samtidig mye mer samhold og respekt, dessuten savner jeg ikke politiske debatter på AVforum. Alt blir mye hyggeligere uten ekstrempolitiske rant til venstre og høyre.
Flerkanalsmusikk trådene og filmsidene på AVforum er noe jeg fortsatt følger.
Jeg liker meg absolutt på hfs, men nå kjenner hfs folk hverandre meget godt og det kan virke litt internt noen ganger.
Det blir vel samme sak for stereo purister som besøker AVforum.
Ja versjon 2 var en insane katastrofe, jeg vet de ville tatt tilbake den gamle plattformen om de kunne....
Jeg synes folk skulle gi AVforum en ny sjangse, det fortjener de tross alt versjon 2 tull. HFS og AVforum utfyller hverandre absolutt.
De lover å ikke oppgradere siden mer, så hvorfor ikke laste opp en drøss gamle bilder fra tapatalk på null komma niks?
Jeg ser mange gamle AVforum travere her, samt andre med nye nick. Jeg ser ikke at flerkanals er særlig i farten på HFS selvom sef HFS har mye mer trafikk..