Nå er det ikke så mange av denne i hyllene lengre, og den som var hos The Garden,-den har jeg.Jeg har holdt den plata i hånda noen ganger, Bluesbreaker, men lagt den tilbake. Elsker musikken, men så har jeg tenkt at jeg sikkert blir skuffet av lydkvaliteten. Men da skal jeg fleske til med en julegave til meg sjøl i år også
Gikk inn på thegarden nå, og der står det at den er tilgjengelig som bestillingsvare ... 750 nok skal de ha, dog ...Nå er det ikke så mange av denne i hyllene lengre, og den som var hos The Garden,-den har jeg.Jeg har holdt den plata i hånda noen ganger, Bluesbreaker, men lagt den tilbake. Elsker musikken, men så har jeg tenkt at jeg sikkert blir skuffet av lydkvaliteten. Men da skal jeg fleske til med en julegave til meg sjøl i år også
2500 kopier.-worldwide.
Å såpass. Nei, det var jeg ikke klar over! Da var det sikkert en helt annen innspilling jeg holdt i hånda. Men skal søke litt videre. Men den var jo grådig dyr da!Nå er det ikke så mange av denne i hyllene lengre, og den som var hos The Garden,-den har jeg.Jeg har holdt den plata i hånda noen ganger, Bluesbreaker, men lagt den tilbake. Elsker musikken, men så har jeg tenkt at jeg sikkert blir skuffet av lydkvaliteten. Men da skal jeg fleske til med en julegave til meg sjøl i år også
2500 kopier.-worldwide.
Helt enig vinyllp. Den platen har fantastisk lyd.Jeg ser ingen har nevnt Amused To Death. Den låter helt fantastisk.
Vis vedlegget 337269
En fantastisk fin plate, rart den ikke blir nevnt mer når det gjelder Roger Waters.The Pros and Cons of Hitch Hiking
Noen som vet om denne kommer i nypresset utgave??
Helt klart, point taken. Slettet min postDet kryr av tråder som tar for seg dårlige plater, kan ikke denne tråden få lov til å handle om det den var ment for?
I den beste mening.
Nyeste Melody Gardot "Currency of Man" er spilt inn med gamle, analoge mikrofoner og rørforsterkere for å få mest mulig vinyl feeling. Låter helt herlig (og musikken er også helt topp). Dama er jo mest kjent for å synge ganske lettbeint jazz, men dette er en ren soul/blues plate. Jeg får assosiasjoner til Nina Simone.
Cdon kr. 419 . Platekompaniet kr. 299.Nyeste Melody Gardot "Currency of Man" er spilt inn med gamle, analoge mikrofoner og rørforsterkere for å få mest mulig vinyl feeling. Låter helt herlig (og musikken er også helt topp). Dama er jo mest kjent for å synge ganske lettbeint jazz, men dette er en ren soul/blues plate. Jeg får assosiasjoner til Nina Simone.
Bilde by popular request
Vis vedlegget 350348
Min 180gr. re-issue versjon har kat.nr. MOVLP019 og er ihvertfall grei. Har også en eldre 70´s pressing CBS 32109 Holland, men den har jeg ikke lyttet til. Mener det er en egen tråd her på HFS vedr. de ulike utgivelsene av denne skiva.Håper det er lov å spørre om det er god kvalitet på potensielle plater man ønsker seg også?
https://www.platekompaniet.no/vinyl/kind-of-blue-3/
(NOTLP120)
Har noen denne? Er det bra kvalitet?