K
Khanate
Gjest
Estetisk vellykket vil jeg si. Men, jeg likte bedre originalen i palisander og aluminium bedre enn denne i champagne
Ok...er på budsjett når det gjelder vinyl, men vurderer en tur til Power som selgerDe er jo begge budsjett modeller, ville ikke velge noen av de egentlig. "EN" modellen av AT kanskje.
Den har jeg ikke hørt, så det kan jeg ikke svare på, men den hadde vært like upassende som 2M red på en spiller til 200kHvordan er den sammenlignet med AT-VM95E ?
Mange takk for lenker med nyttig info til mitt brukDe er jo begge budsjett modeller, ville ikke velge noen av de egentlig. "EN" modellen av AT kanskje.
Har noen sett eller hørt på denne? lurer på ifht renovert 124 eller 401 ...En gammel storhet fra 1957 i ny innovativ drakt
Thorens TD 124 DD
(Pris ca. kr. 100.000,-)
Vis vedlegget 768663
Vis vedlegget 768664
Vis vedlegget 768665 Vis vedlegget 768666
Ja , men litt for skjelven på piano og lange toner. Den nye har lite med den originale å gjøre sett bortifra det kosmetiskeHar noen sett eller hørt på denne? lurer på ifht renovert 124 eller 401 ...
Hva har det med platespilleren å gjøre..?Så er platespiller #2 snart på plass i Hi-Fi rommet, men det må testes.....
Hvilken skive vil dere anbefale for å sjekke om lyden er i fase?
Takker, for fortsette med mine vintage ... kanskje ved anlednig komme meg på en demo.Ja , men litt for skjelven på piano og lange toner. Den nye har lite med den originale å gjøre sett bortifra det kosmetiske
Den hadde fortjent en Orto SPU!
Den nye Beogram-spilleren hadde jo ikke gjort seg bort i et Accuphase- eller Conrad Johnson-anlegg...Estetisk vellykket vil jeg si. Men, jeg likte bedre originalen i palisander og aluminium bedre enn denne i champagne
Vis vedlegget 786406
Her er hva SME sa:Skjønner ikke hvorfor SME ikke selger armer løst lenger. Må da være et marked der?
De klarer slik jeg leser skrivet ikke å produsere flere tonearmer enn grammofoner.
Det er alltid hyggelig med produsenter som ser sin begrensning og setter kvalitet først. Fabrikkering av finmekanikk er sikkert ikke så lett å skalere.
Det er den offisielle versjonen.De klarer slik jeg leser skrivet ikke å produsere flere tonearmer enn grammofoner.
Tja, jeg synes egentlig hele utviklingen er trist. SME er nærmest oligark-hifi nå, ikke særlig aktuelt for veldig mange. Jeg får tviholde på den SME armen jeg har, for noen ny blir det ikke snakk om.Det er alltid hyggelig med produsenter som ser sin begrensning og setter kvalitet først. Fabrikkering av finmekanikk er sikkert ikke så lett å skalere.
Tror dette er mest snakk om branding.Det er alltid hyggelig med produsenter som ser sin begrensning og setter kvalitet først. Fabrikkering av finmekanikk er sikkert ikke så lett å skalere.
Et nærmest samlet felt i tråden ser på dette nærmest som selvfølgelig markedsstrategi, da underlig at den ikke følges av alle. Jeg skjønner riktignok at noe har båret galt av sted når innstegsmodellen koster over $8k. Men jeg skjønner ikke hvordan man tjener mer penger på å selge færre tonearmer. «Det er branding» javel.Det er den offisielle versjonen.
Hvis SME skal overleve i dagens marked er det viktig å levere et komplett og mye dyrere produkt som sikrer inntjening og arbeidsplasser i et ikke-voksende marked og fokusere på ekslusivitet som helhet...
Hmm hvilke serienr er «ekte» da? Kanske de ikke har serienr da? De uekte ..og deler fra de kasserte ender på forunderlig måte i markedet for brukte SME armer......bare serienr som avslører de....