Må vel være helt konge......med støyfri batteridrift.....kanskje bare kjøpe en for test....1500,-, i butikkene 6/10.
Tonearmstøtte med sikkerhetslås, sett på makan, her snakker vi cutting edge!1500,-, i butikkene 6/10.
Men kommer den flatpakka og med Ikea's umbraco?Jepp! Akkurat som ur-SMEen!
Burde utgis i hardcover med tittelen "Platespillere for dummies"Har du ikke lest bruksanvisningen?
Pugget den nå - har trua på å klare dette byggesettet.....Har du ikke lest bruksanvisningen?
Se ikke bort fra at et glansa magasin med Ikea annonser utroper den til best for penga!Jepp! Akkurat som ur-SMEen!
Ser frem til den første serriøse testen jeg. Hvordan står den seg mot en Denon DP-29F?
Nei.. en Rega RP10 og RP8 veier ikke engang halvparten.Men om den veier rundt 2 kg, så skal det godt gjøres å levere noe som ligner HiFi
Sikkert veldig bra...eller bedre....er tross alt en velspillende REGA Carbon Diamond som benyttes...Ser frem til den første serriøse testen jeg. Hvordan står den seg mot en Denon DP-29F?
Husker den gangen høyttalere ble solgt på litermål.Å nei du. En RP10 veier 4,7 kg og spiller med det ca. 2,35 ganger så bra.
Heter jo ikke tung hi-fi for ingenting!Jepp. Skal jeg lage en egen tråd for platespillere og badevekter? Det er jo fredag!
Ja...det var på den tiden vi benyttet kassene til å bære vann.....Husker den gangen høyttalere ble solgt på litermål.
Det er med tallerken. Selve plintet på Rega RP8 og 10 får IKEA spilleren til å bli rene tungvekteren. Alt handler om hvor du vil at egenfrekvensen skal ligge.. men det tviler jeg på at IKEA har ofret en tankeÅ nei du. En RP10 veier 4,7 kg og spiller med det ca. 2,35 ganger så bra.
En platespiller trenger ikke veie mye for at den skal være bra.Dette ble litt useriøst. Skal man være seriøs på platespillere så holder det ikke med badevekt. Kanskje noe greier fra pukkverk eller vegvesen hadde vært tilstrekkelig?
Ikea, ligge... - de selger jo mange senger, så det har de tenkt på.Alt handler om hvor du vil at egenfrekvensen skal ligge.. men det tviler jeg på at IKEA har ofret en tanke
Den laderen har funket trofast i flere år på mobilene her.....så IKEA vet nok hva de holder på med.....med denne spilleren også......Ser forøvrig til min skrekk og gru at Ikea anbefaler sin egen 5V/3A SMPS-strømforsyning til Obegränsad-grammofonen...
1500,- er så lite at kjøp vurderes. Om noen år finnes det kanskje egne nettfora for folk som tweaker «Obegränsad» forbi begrensningene.. (knis)Høyttalere ble solgt på Watt også, gjorde de ikke?
Ser forøvrig til min skrekk og gru at Ikea anbefaler sin egen 5V/3A SMPS-strømforsyning til Obegränsad-grammofonen. Med Phonoforsterker ombord må det være MYE å hente på å oppgradere denne.
En ting har disse skjelett-Regaene og Ikeas spiller til felles: De ser bra ut.
State of the art pickuper, spesial platematte, nordost kabler, rørbasert strømforsyning, trippel tower vibrasjons fri plattform ...1500,- er så lite at kjøp vurderes. Om noen år finnes det kanskje egne nettfora for folk som tweaker «Obegränsad» forbi begrensningene.. (knis)
Det tastaturet til høyre skjønner jeg ikke mye av.Vis vedlegget 853322
kanskje Ikke ny men ny for meg…
Trådstarter var ganske tydelig på at han ville ha nye platespillere.Vis vedlegget 853322
kanskje Ikke ny men ny for meg…
Tenkte med en gang på "knottene" på trekkspill...
Skikkelig godnyhetLydburgeren er tilbake!
Audio-Technica re-introduces the Sound Burger and launches new high-end timetable
Audio-Technica has reintroduced the Sound Burger portable record player and has launched a turntable, the AT-LP2022thevinylfactory.com
I går da jeg var inne på AT sin hjemmeside så kunne jeg kjøpe den fra nettbutikken deres. Idag ser jeg bare beskrivelsen uten noen bestill/kjøp knapp. Soundburgeren skal ifølge tek.no sin artikkel kun produseres i 7000 nummererte eksemplarer. Kanskje den allerede er utsolgt?Lydburgeren er tilbake!