Totalt krise det plintet der,,, i dårlig xfinerkvalitet - koster sikkert en hel del ??Linns nye finérkasse:
Vis vedlegget 1095522
Bedrok™ | Turntables | Linn International
Experience the most solid upgrade for Sondek LP12 with Bedrok plinth technology. Low resonance and highly dense; get better performance from every component.www.linn.co.uk
Butt butt, the name
Ars Machinae er latin og kan oversettes til Maskinens kunst.
Den Linn-kassa er ikke «vanlig finer» altså, men prissettingen er som ventet hinsides.
Kvalitet er vel sikkert OK?Totalt krise det plintet der,,, i dårlig xfinerkvalitet - koster sikkert en hel del ??
Hva er det av det kryssfinerplintet som oser kvalitet ?Kvalitet er vel sikkert OK?
Linn pleier vel ikke tøyse med slikt,
men som forventet en heftig pris.
Vis vedlegget 1095894
Det er vel satt sammen av en brite som tenkte «That’ll do - I’m late for the pub…»Hva er det av det kryssfinerplintet som oser kvalitet ?
For meg ser det ut til å være en slags variant av panzerholz.Det der er ikke engang Baltisk Bjerk kvalitet, det er lakkbeiset ( og vi skal få lov til og syntes hva som er pent og ikke..) Men det er ikke en finish som står i stil til prislappen, hvor lang tid i CNC fresen for og kutte ut ? Ikke lange tia ihvertfall.
Det har du rett i, men hjelper ikke så veldig mye når dem ikke klarer og kutte det skikkelig og presse det korrekt.Bøk er et tettere treslag enn bjørk tror jeg. Brennverdien er i alle fall høyere. Prisbildet til Linn er ikke noe jeg gidder å bruke energi på.
Det skal være HELT konsise lag, hvert finér skal ha lik tykkelse og det skal IKKE være hull i dem.Hvordan skal presset bøk se ut da?
Godt mulig, et kjapt googlesøk gjorda at jeg så flere finerplater som hadde bedre kvalitet enn Linn, man må forvente i denne businessen at det er håndsortert og svært høy kvalitetskontroll.Kan Linn ha brukt noe slikt som råmateriale?
I visse miljøer er det å være Linn kritisk mere utbredt enn å være EU kritisk i Senterpartiet.Godt mulig, et kjapt googlesøk gjorda at jeg så flere finerplater som hadde bedre kvalitet enn Linn, man må forvente i denne businessen at det er håndsortert og svært høy kvalitetskontroll.
Har ingen agenda mot Linn, er ikke i min greie uansett pris eller hva det nå enn skulle være.I visse miljøer er det å være Linn kritisk mere utbredt enn å være EU kritisk i Senterpartiet.
Ikke har jeg LP12 , og kommer neppe til å kjøpe en, men å kritisere kvaliteten ut fra et magasinbilde gjør jeg ikke
Dette er av finere (Pun Not Intended) kvalitet en LinnDersom (og med trykk på Dersom) Linn har brukt det typen Panzerholz som jeg fant datablad på er det å forvente at «endeveden» ser rar ut.
«Min LP12 er laget med et materiale som kan stå i mot en håndgranat på 5 cm avstand.»